Ranska olis nyt pelivalmiudessa.
Ranska olis nyt pelivalmiudessa.
Ranskaa vastaan nihkeä 1-0 voitto, mutta ottelu oli täydellistä dominanssia. 6-27 laukaukset ja hyökkäysalueaika 1.05 - 12.06. Huetti oli aika liekeissä :D No, voitto mikä voitto :)
Oisko Switzerlandille vastustajaa tähä aikaa illasta? Kattelen tota peliä niin huudelkaa jos kiinnostusta riittää. Lupaan pelata hieman jälkipeliä tsekki ruotsi ottelun tapaan.
Ranska olis vailla vastustajaa
Tsekki tulee heti pelaamaan.
Ja 3-0 voitto kun vastustajalta katkesi yhteys, peliä oli pelattu noin 4minuuttia. Tilanne tuolloin oli Tsekille 1-0, ja se maali tehtiin siirretyn rangaistuksen aikana Jagrin nimiin. Ilmeisesti oli tulossa 5vs. 3 tilanne koska YV jatkui ja vain hetki ehdittiin pelata kunnes sitten katkesi. No onneksi sain voiton tuosta eikä Ranska tainnut päästä koskemaan kiekkoon tuona vähänä aikana mitä peli kesti. :)
Onkos hetken päästä pelaajia linjoilla?
Milloinkas seuraavien maiden edustajille kävisi pelit?
- USA, Kazakstan, Latvia ja Sveitsi.
Olen nyt tunnin verran tässä paikalla että mulle käy vaikka heti, sitten seuraavan kerran illan lätkäpelien jälkeen. Infotkaa YV:nä tai tänne jos kiinnostaa pelata nyt, avaan sit pleikan.
Latvia voi tulla yhden pelin nyt pelaamaan.
EDIT: Ja siitä 2-1 voitto Tsekille. Eihän mulla puutukaan kuin Kazakstania vastaan matsi, enää. Kolme päivää enää aikaa pelata toi runkosarja, siellä on mm. Kaberlen USA jolla ei ole kuin 2 ottelua pelattuna.