Norja järjesti kisoissa suuryllätyksen, kun se kaatoi tappioitta seilanneen Calcichewin Slovakian maalein 4-2. Laukaukset ottelussa kirjattiin Norjalle 32-28. Norja yllätti Slovakian housut kintuissa ja johti ottelua ensimmäisen erän jälkeen jo 3-0. Liekkö Slovakia ollut vähän takki auki. Loppu pyrittiinkin vaan puolustamaan ja toimittamaan kiekkoa joka paikasta Slovakian maalille. Hirveän mailasodan jälkeen otettiin ansaittu 4-2 voitto. Jacobsen oli maalilla loistava.
Eihän se nättiä ollut ja en oo varmaan ikinä tökkinyt mailalla noin paljon. Mutta ei siinä pienellä joukkueella oikein muuta mahdollisuutta ole.
Sun maalit vaan oli aika jäätäviä jos totta puhutaan. Yks ihan hieno, mutta loput oli suoria vetoja aika pitkälti ilman maskia.
Tämän jälkeen vastaan asettui Tanska. Tanska menikin 1-0 johtoon. Tässä vaiheessa olin varma, että ottelu hävitään, koska kaikki voittamani ottelut olivat päättyneet siis minulle 1-0. Mutta Sveitsi nousi ja taisteli lopulta voiton numeroin 3-1. Tanskan maalivahtipeli ei oikein vakuuttanut minua johon mielestäni ottelu sitten ratkesi, kun samalla Hilleri teki välillä paraatitorjuntoja.
Edelleen kaivattais peliseuraa Kanadalle...