PS3: NHL10 liiga

  • 28 783
  • 464

Olpa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Vaasan Sport & Eric Lindros
Miksi muuten tuo näyttää että siellä on vain yksi jäsen mun lisäksi vaikka sällit ovat liigaan ainakin omien sanojensa mukaan liittyneet?

Viime vuonna kun tässäkin oli epäselvyyksiä niin ilmoittautuminen eka tänne ja sitten konsolilla, kuten avausviestissä sanotaan. Se, ettei se tapahdu molempiin heti tuskin haittaa, mutta ei tietenkään millään järjettömällä viiveelläkään saa tapahtua.

Itse olen töissä välillä yöllä ja välillä päivällä ja välillä molemmissa, joten aikataulut sikseen. Yleisesti klo 17-20 on paras aika, jos vaan kotona ollaan (kuten esim. tänään en ole linjoilla ko. aikana kun valun katsomaan koriksen cup-matsia).

Toivottavasti etenee paremmin kuin 09:ssä!

T: EX-Vetäjä
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse voisin pelata tänään montakin peliä, heti tuossa about puoli kolmen aikaan. Kuhan vain pääsisi liigaan :D Kutsua odotellessa.
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Voitko kutsua minut liigaan? En ole tahallisesti keskeyttänyt yhtään peliä. Viime peli keskeytyi kaksi minuuttia ennen loppua johtaessani 7-2 :D todella ärsyttävää. CalciChew69


Voin toki kutsua, laittakaa muutkin viestiä mikäli keskeytysprosentti estää liigaan kirjautumisen. Tänään kotosalla varmaan vasta klo 20 jälkeen, joten menee valitettavasti jonkun aikaa. Voit tietenkin pelata prosenttisi pienemmäksi ennen sitä :)
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Duffman: SJ on jo varattu, voit varata halutessasi jonkun muun joukkueen.

En ole ennen näitä järjestänyt, joten kuvio ei minulle vielä täysin selvä. Luulisin, ettei pelejä pääse pelaamaan ennenkuin jengit jaettu kahteen lohkoon(vai jaetaanko ollenkaan) ja kaikki osallistujat kirjautuneet myös pleikalla mukaan? Olpa voi varmasti valaista asiassa kun on aikaisemmin ollut organisaattorina?

Kuten sanottu, en pääse asiaa myöskään tutkimaan ennen iltaa, mutta hyvä että innostusta peleihin löytyy. 16 joukkuetta nyt varattu, ilmoitelkaa jos on jäänyt jonkun ilmoittautuminen päivittämättä etusivulle.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Ei taida mahtua enää mukaan, no jos joku peruu niin voisin pelata Canuckseilla. PSOnline: Femus80
 

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mulle Kojootit. Samoista sijoista varmaankin tulen taistelemaan kun Väinön jengi oikeastikin. Sama nicki kuin täällä.

Onlineä olen pelannut vain pari hassua peliä joten ei ole homma ihan hanskassa, mutta eiköhän se siitä suttaannu.
 

Micco!

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haluttu muutos
Voisin ottaa NY Rangersin.

Pelaamaan ehdin vasta ensi viikolla ja minulle tulee reilun parin viikon sarjatauko loka-marraskuun vaihteessa. Eiköhän tästä selvitä silti.

Lupaan taistella verisesti lohon viimeisestä sijasta.

PS3-tunnus: Miksuli-
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Noh niin, turpaan tuli Philadelphialta 5-0. Lähelläkään en ollut voittoa, mutta taklaukset taisin voittaa... niin juu ja tärkeimmät, eli tappelut.

Hauskaa oli, huomaa ettei ole tullut pelattua kuin konetta vastaan.
 

Olpa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Vaasan Sport & Eric Lindros
En ole ennen näitä järjestänyt, joten kuvio ei minulle vielä täysin selvä. Luulisin, ettei pelejä pääse pelaamaan ennenkuin jengit jaettu kahteen lohkoon(vai jaetaanko ollenkaan) ja kaikki osallistujat kirjautuneet myös pleikalla mukaan? Olpa voi varmasti valaista asiassa kun on aikaisemmin ollut organisaattorina

En tiedä 10-versiosta, mutta 09:ssä ei edes jaettu lohkoihin ja heti pääsee pelaamaan. Devilsin kanssa pelattiin jo molemmat pelit pois ja 5-0 x2 tuli taululle. Tappeluissa rumasti pleksiin, tosin mm. Cote jäi työttömäksi. Timosen lämäri Brodeurin längistä oli kuitenkin se kohokohta ; )

Ei taida mahtua enää mukaan, no jos joku peruu niin voisin pelata Canuckseilla. PSOnline: Femus80

Niin kauan kun joukkueita on vapaana niin mahtuu mukaan... joten eikun leikkiin messiin vaan.

Niin ja avausviestiin niin nimimerkki jatkoajassa on Olpa, ei Olpaa. GamerTag on kuitenkin Olpaa
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Napataan Columbus Blue Jackets.

En ihan vielä pääse itse pelaamaan, kun olen wlanilla nyt yhteydessä. Pitää hinata tuo modemi vielä tuohon pleikkarin viereen.

edit. En näköjään pääsekään mukaan, kun olen pelannut kolme peliä ja aina on vastustaja jättänyt kesken viimeistään toisessa erässä niin on keskeyttämis-% liian suuri. Kiitos ja näkemiin.
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Napataan Columbus Blue Jackets.

En ihan vielä pääse itse pelaamaan, kun olen wlanilla nyt yhteydessä. Pitää hinata tuo modemi vielä tuohon pleikkarin viereen.

edit. En näköjään pääsekään mukaan, kun olen pelannut kolme peliä ja aina on vastustaja jättänyt kesken viimeistään toisessa erässä niin on keskeyttämis-% liian suuri. Kiitos ja näkemiin.

Keskeyttämis% eipitäis tosta nousta, jos vastustaja lähtee pelistä... Kannattaa siis tarkistaa, josko omassa yhteydessä on jotain vialla.

Jos ilmoitat ton ps-nickisi, niin voin kuitenkin kutsua sut erikseen mukaan.
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Keskeyttämis% eipitäis tosta nousta, jos vastustaja lähtee pelistä... Kannattaa siis tarkistaa, josko omassa yhteydessä on jotain vialla.

Jos ilmoitat ton ps-nickisi, niin voin kuitenkin kutsua sut erikseen mukaan.

Mistäs tuon näkee? oma ps3-nick on Pulu09

edit. Nyt löytyi. Näköjään 66% on keskeytys-% eli kahdesti on tainnut minulta päin yhteys katketa?
 
Viimeksi muokattu:

Vulak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks. Portland Pirates ja HIFK
Mä oon messissä,

ps3 nick King_TORMAX ja voisin veivaa penseillä :)

jos pittsbugh ei käy niin sitten dallasilla
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noniin pääsin liittymään liigaan. Nyt vaan pelejä ! Kokoajan valmiina pelaamaan.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Onpas oltu pyörityksessä. Pitääpä treenata tätä pelimuotoa ja runsaasti.

Kiitokset Olpalle ja Rankkurille. Ei ollut kivaa, ei.

No alkukankeutta.
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Snagari prk, ei se mitään et häviin ekan pelin mut Ovechkinin niittaaminen pelikunnottomaks laitto vähän kiehumaan :)
Hyvä peli muuten, voitin sentää tappelut ja vedot. Yritin rukkaa noit kokoonpanoja ennen peliä, mutta ei oikeen onnistunu. Joutuu tota Nylanderii kattelemaan.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Itse saan pelin todennäköisesti vasta ensi viikolla (kiitos Verkkokaupan nopeuden), mutta sen jälkeen voisin ottaa minkä tahansa jengin jos noita on vielä tuolloin vapaana.
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Jollain tietoa miten pääsee erikseen kutsumaan pelaajia, joilla keskeyttämisprossa yli ton 15 liigaan? Valikot tuntuu aika surkeilta ja en onnistu tollasta kohtaa täältä löytämään. Myöskään tota määriteltyä prosenttia ei taida päästä muokkaamaan.

Toinen juttu, selviiks mistään moniko tästä pääsee pleijareihin?

EDIT: ilmeisesti pitää tehdä ystävälisäys ensin... kokeillaan jos onnistuu näin.
 
Viimeksi muokattu:

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Tämä amatööri voisi ottaa heittopussin paikan tuossa liigassa Montreal Canadiensin myötä jos sopii. Nimimerkkihän on Babu ja onlinessa Raisinger. Heti huomenna iltapäivällä on aikaa pelailla.
 

Snagari

Jäsen
Mahtaakohan tuolla olla väliä, kun valitsin online-tunnuksen jossa on maana USA? 2 peliä tullut jo pelailtua ja vähän pukkaa pätkimään välillä. Internet yhteydestä sen ei pitäisi jäädä kiinni, joten voisiko tuo tilin sijainti olla se syy?
Vähän huonosti osasin tämän nyt selittämään, toivottavasti joku ymmärsi.
 

Spidy#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Falcons, Nhl
Mekäläinen vois tulla mukaan vaikka Dallasilla, jos vapaata viel on.
Ja-nicki Spidy#29 ja tuolla pelin puolella Peteee29. Aikaa pelata löytyy heti tänään myöhemmin illalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös