16 vois olla sopiva nippu. varausjono voisi olla ilmoittautumisten mukaan katsottuna. dallas on nyt linjoilla..
Kiitos itsellesi. :)Kiitokset RDivisille todella hyvistä otteluista. Oli mukava pelata kerrankin samantasoista pelaajaa vastaan. :)
Millos tää Kevätliiga vol.2 pistetään kasaan? Pistääkö Snagari?
Pelit alkavat olemaan lopussa, kun enää ProoJaskan Floridaa vs on yksi peli.
Eli siis pelihaluja olisi täällä vaikka heti.
Tää liiga on kyllä siinä vaiheessa taputeltu, kun alkaa joku kevätliiga2. Sanokaa mun sanoneen.
Ps. oon linjalla.
COL, DAL, OTT, WSH, NYR, LOS, CAR, PHI, SJ olisiko ketään linjoilla?
dallas ilmoittautuu, tuu pelellle, roikun pleikalla..
Auts 11 peliä jäljessä, no hei otanpas yhden nuista jo nyt, mikäli joku vielä pelaa!
Auts 11 peliä jäljessä, no hei otanpas yhden nuista jo nyt, mikäli joku vielä pelaa!
Jep jep, kolmen ottelun voittoputken jälkeen Pittsburgh palaa takaisin siihen minkä parhaiten osaa: vastustaja tekee voittomaalin 18 sekuntia ennen loppua.
Oliks sä Jaasin lahjonu tuomarit vai minkä takia mä sain kuus kakkosta ja sä et yhtään?
Ehitkö pelaamaan Capsei vastaan nyt pelin?
Jep jep, kolmen ottelun voittoputken jälkeen Pittsburgh palaa takaisin siihen minkä parhaiten osaa: vastustaja tekee voittomaalin 18 sekuntia ennen loppua.
Oliks sä Jaasin lahjonu tuomarit vai minkä takia mä sain kuus kakkosta ja sä et yhtään?