PS3: NHL10 Kevätliiga

  • 86 691
  • 1 850

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
16 vois olla sopiva nippu. varausjono voisi olla ilmoittautumisten mukaan katsottuna. dallas on nyt linjoilla..
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
16 vois olla sopiva nippu. varausjono voisi olla ilmoittautumisten mukaan katsottuna. dallas on nyt linjoilla..

Toi on tietty yks vaihtoehto, mutta yks vois olla löydä joku jatkoajan kellon mukainen aika, jolloin nopeimmat syö hitaimmat... Alkaen vaikka x.x.2010 klo 18.00, no tuo olis tavallaan kaikille reilua vai tuotako Jaasinkin tarkoitti?

Lisäksi olen samaa mieltä siitä mitä tuolla joku aiemmin sanoi, että tää Kevätliiga pitää saada pelattua eli mukaan ei voisi ottaa kuin kavereita joilla on vähämmän kuin esim X-määrä pelejä (ei montaa). Rupeaa vaan muuten venynään entisestään tää kevätliiga...
 

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
penguins, sharks, flyers tai blackhawks peleille? dallas roikkuu linjoilla..



toi nopeat syö hitaat tyyli on kans aivan ok. osallistujia voisi rajoittaa juurikin pelimäärien kautta.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Millos tää Kevätliiga vol.2 pistetään kasaan? Pistääkö Snagari?

Pelit alkavat olemaan lopussa, kun enää ProoJaskan Floridaa vs on yksi peli.

Eli siis pelihaluja olisi täällä vaikka heti.
 

Snagari

Jäsen
Millos tää Kevätliiga vol.2 pistetään kasaan? Pistääkö Snagari?

Pelit alkavat olemaan lopussa, kun enää ProoJaskan Floridaa vs on yksi peli.

Eli siis pelihaluja olisi täällä vaikka heti.

Mä voin laittaa. Otetaanko huomenna kello.17.00 alkaa varaus, käykö? Eli tänne nimiä sitten ketkä haluavat tästä liigasta osallistua. Otetaanko divarin puolelta loput halukkaat, jos ei tästä liigasta 16 mukaan tuu? Varaus otetaan siis nopeimmat syövät hitaat systeemillä. Treidit mukana, kyllä se 10 maksimi ois mun mielestä jees, saisi mukavasti pakkaa sekaisin.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Tää liiga on kyllä siinä vaiheessa taputeltu, kun alkaa joku kevätliiga2. Sanokaa mun sanoneen.

Ps. oon linjalla.
 

Snagari

Jäsen
Tää liiga on kyllä siinä vaiheessa taputeltu, kun alkaa joku kevätliiga2. Sanokaa mun sanoneen.

Ps. oon linjalla.

Epäilen. Mulla ainakaan pari peliä päivässä lisää tunnu missään, aikaa riittää. Tässäkin liigassa pelit on jo lähes pelattu, ja on ainakin pelattu niitä vastaan jotka ovat hyvää vauhtia liigaa tahkonneet.

Voisi olla mun mielestä hyvä jos Kevätliiga2:seen otettaisiin mukaan vain ne joilla on alle 10 peliä jäljellä Kevätliigan runkosarjaa, ja ne kenellä todella on lähes päivittäin aikaa ja intoa pelata.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Van, SJ, Bos, Car, Ott, Flo, TBL, NYI - peliä?

Kaks peliä pitää saada pelattua, jotta pääsen tohon toiseen liigaan mukaan. Odottelen..
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Erittäin tärkeä voitto plaijjaripaikkaa ajatellen San Josesta 3-2. Loput 4peliä kun voitan uskoisin pleijjaripaikan aukeevan, tässä pelaillaan kuoleman otteluita samanlailla kun Jokerit runkosarjan lopussa ; ) NY Islanders Philadelphia San Jose Löytyskö viel peliseuraa täks yöks sais noi loput matsit alta pois.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jep jep, kolmen ottelun voittoputken jälkeen Pittsburgh palaa takaisin siihen minkä parhaiten osaa: vastustaja tekee voittomaalin 18 sekuntia ennen loppua.

Oliks sä Jaasin lahjonu tuomarit vai minkä takia mä sain kuus kakkosta ja sä et yhtään?
 

Spidy#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Falcons, Nhl
Jep jep, kolmen ottelun voittoputken jälkeen Pittsburgh palaa takaisin siihen minkä parhaiten osaa: vastustaja tekee voittomaalin 18 sekuntia ennen loppua.

Oliks sä Jaasin lahjonu tuomarit vai minkä takia mä sain kuus kakkosta ja sä et yhtään?

Ehitkö pelaamaan Capsei vastaan nyt pelin?
 

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Jep jep, kolmen ottelun voittoputken jälkeen Pittsburgh palaa takaisin siihen minkä parhaiten osaa: vastustaja tekee voittomaalin 18 sekuntia ennen loppua.

Oliks sä Jaasin lahjonu tuomarit vai minkä takia mä sain kuus kakkosta ja sä et yhtään?

Aika hyvät matsit oli, päästä päähän mentiin. Vähän kyllä odottelin sulta fyysisempää otetta, olin täältä saanut sun teksteistä käsityksen, että taklauksia on tiedossa. Nyt taisi molemmissa matseissa olla mulla n.2,5 kertaa enemmän taklauksia..

No, voitot tuli, hyvä niin. Kiitos peleistä, oli hauskaa!!


Vieläkö tänään olisi SJ, Philly tai Chicago peleillä?
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Jepjep, kahdessa viime pelissä Millerin taakse on taottu yhteensä 15 maalia. Ihan hirveetä pelata :D No jos joku viel haluaa tulla hakeen pisteet pois, niin mä oon aivan kypsä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös