PS3: NHL10 Kevätliiga

  • 86 705
  • 1 850

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Vielä olis kaks peliä jäljellä Dheartedin Edmontonia vastaan, mutta en oo kaverista kuullut hetkeen mitään, vaikka pommiteltu on täällä ja pelissä. Onko muilla mitään tietoa?

Noita viestejä ei pelin aikana kannata kirjoitella. Moninkertaistaa ongelmien ilmaantumisen todennäköisyyttä selvästi.

Dheartedilla on edelleen eniten pelejä jäljellä, mies on liigan gm, eikä ikävä kyllä ole nyt aikoihin paljoa kuulunut/näkynyt täällä tai onlinessa.

Myöskään miehen kommenttia deadlineihin tai muihin liittyen ei ainakaan minun silmiini ole osunut.

Oravan kanssa jossain reissussa?
 
Viimeksi muokattu:

hellcop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Dheartedilla on edelleen eniten pelejä jäljellä, mies on liigan gm, eikä ikävä kyllä ole nyt aikoihin paljoa kuulunut/näkynyt täällä tai onlinessa.

Myöskään miehen kommenttia deadlineihin tai muihin liittyen ei ainakaan minun silmiini ole osunut.

Oravan kanssa jossain reissussa?

Näköjään viimeksi lauantaina iltapäivästä ollut online, eli ei nyt ihan vielä etsintäpartioita kannata lähettää hommiin :) Eiköhän se sieltä tuu kohta.
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Joo, ollut todella kiireinen kevät, aloitin tuossa yhdessä työpaikassa, jossa päivät venyy, mutta olisin parhaillaan online, jos joku haluaa pelata? yv:llä voi laittaa peliaikaehdotuksia meikäläiselle.

Vikaa toki ollut myös itsessä ettei ole tullut pelattua vähää vapaa aikaa. Seuraavaan liigaan GM joka tapauksessa vaihtoon, kaksi kautta alkaa olla maksimi yhdelle :)

Eli linjoille kaivataan:

NYR, PHI, BOS, TB, VAN, SJ, COL, ATL, TOR
 
Viimeksi muokattu:

Bouwmeester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk
Joo, ollut todella kiireinen kevät, aloitin tuossa yhdessä työpaikassa, jossa päivät venyy, mutta olisin parhaillaan online, jos joku haluaa pelata? yv:llä voi laittaa peliaikaehdotuksia meikäläiselle.

Vikaa toki ollut myös itsessä ettei ole tullut pelattua vähää vapaa aikaa. Seuraavaan liigaan GM joka tapauksessa vaihtoon, kaksi kautta alkaa olla maksimi yhdelle :)

Eli linjoille kaivataan:

NYR, PHI, BOS, TB, VAN, SJ, COL, ATL, TOR

Tampa Bay linjoilla, laitoin haastetta vetämään. Toivottavasti saadaan pelit pelattua tänä iltana pois:). TB:n runkosarja olisi sitämyöten taputeltu.
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
TB hoidelut kahdesti, periaatteessa tasaista vääntöä, tosin peli oli koko ajan näpeissä.

Eli vastustajat jotka jäljellä: NYR, PHI, BOS, VAN, SJ, COL, ATL, TOR
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Pelejä jäljellä seuraavasti:

Narmo 2kpl
Proojaska 1kpl
ekkiv 1kpl
Miksa80 1kpl

Kukaan ei ole online, onnistuisko pelit vielä tänään? Viestiä täällä / ps3:n puolella, kiitos!
 

Bouwmeester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk
TB hoidelut kahdesti, periaatteessa tasaista vääntöä, tosin peli oli koko ajan näpeissä.

Joo 0 pistettä runkkarin viimeisistä peleistä ja sitä myöten lähes varmasti ulkona pleijareista. Olit parempi molemmissa, ei siinä mitään. Talviliigassa voitin sentään toisen pelaamistamme otteluista. Tampan ongelma ollut koko kauden hidas puolustus ja maalivahtipeli. Nämä korostuivat jälleen kerran.

Minulla piste enemmän kuin Ottawalla, jolla peli jäljellä. Buffalo kahden pisteen päässä ja kaksi peliä vähemmän pelanneena. Jännäksi menee. Edelleen hieman epäselvää, että jos jengit tasapisteissä niin kuka menee jatkoon?
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Joo 0 pistettä runkkarin viimeisistä peleistä ja sitä myöten lähes varmasti ulkona pleijareista. Olit parempi molemmissa, ei siinä mitään. Talviliigassa voitin sentään toisen pelaamistamme otteluista. Tampan ongelma ollut koko kauden hidas puolustus ja maalivahtipeli. Nämä korostuivat jälleen kerran.

Minulla piste enemmän kuin Ottawalla, jolla peli jäljellä. Buffalo kahden pisteen päässä ja kaksi peliä vähemmän pelanneena. Jännäksi menee. Edelleen hieman epäselvää, että jos jengit tasapisteissä niin kuka menee jatkoon?

Mun käsityksen mukaan jatkoon menee jostain syystä enemmän maaleja tehnyt, eikä maalierolla tai keskenäisillä peleillä ole mitään merkitystä... Ainakin SM-liiga turneessa taisi käydä näin.
 

Spidy#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Falcons, Nhl
Mun käsityksen mukaan jatkoon menee jostain syystä enemmän maaleja tehnyt, eikä maalierolla tai keskenäisillä peleillä ole mitään merkitystä... Ainakin SM-liiga turneessa taisi käydä näin.

Joo Sm-liigassa ainakin mentiin jatkoon tolla tehdyillä maaleilla. Tai ainakin näin me pääteltiin. Hiukan epäreilu tapa kyllä ratkaista jatkoonmenijöitä, mutta minkäs teet.
 

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Dallasin runkosarja pelattu

Saatiin eilen Oravan kanssa pelit sovittua, ekasta mulle niukka voitto, toista johdin 1-0, kun Oravan yhteys katkesi 30 sekkaa ennen loppua. Eli voitot kirjautui molemmista. Kiitos Oravalle peleistä!

Eli saldo on lopuksi sitten 40-15-3. Ihan ok tällä nipulla.

Sitten eilen tuli vielä mietittyä tuota Narmon casea..

Eli, hänellä on eniten pelejä pelaamatta, ja kirjoitusoikeudet poistettu, siis poistettu..
En jotenkin näe muuta vaihtoehtoa, kuin kenkiä mies pois liigasta, ikävä kyllä.
Minulla ei mitään henk.kohtaista ole Narmoa vastaan, mutta kyllähän tuon pitäisi aika selkeä juttu olla, vai?

Muutenkin nopealla silmäilyllä näytti siltä, että about kolmannes on pelannut kaikki pelinsä, kolmanneksella on yksi tai kaksi jäljellä, ja kolmanneksella sitten 3-13.

Pelatkaa pojat pelit pois, kiitos. Deadline (ainakin symbolinen) on jo sunnuntaina..

Mutta mutta, mitä muut on mieltä tuosta Narmo-gatesta?
 
Viimeksi muokattu:

Snagari

Jäsen
Mutta mutta, mitä muut on mieltä tuosta Narmo-gatesta?

Samoilla linjoilla oon, olihan muistaakseni Syysliigassa joku kenellä ei ollut kirjoitusoikeuksia, mutta hänet ulostettiin ja silloin sovittiin, että liigaan voi osallistua ainoastaan omistamalla kirjoitusoikeudet. Ja tosiaan Narmolla on aika paljon pelejäkin pelaamatta.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Eli saldo on lopuksi sitten 40-15-3. Ihan ok tällä nipulla.

Sitten eilen tuli vielä mietittyä tuota Narmon casea..

Mutta mutta, mitä muut on mieltä tuosta Narmo-gatesta?

Oli ihan pakko tarkistaa miten pelasin sua vastaan, eli Dallasin voitin 4-1 kotona ja vieraissa tuli 3-2 jatkoaika tappio. Samalla sit laskin niin nappasin 20pistettä tämän hetken top16 joukkueista, 9 joukkuetta keiltä en saanut pisteen pistettä. Eli sen puoleen täysin ansaittu sijoitus mulla tuossa 20 huonommalla puolella, ja edelleen jänskättää se että jos putoanki 3 sijaa alaspäin ja putoan suoraan divariin. Tietty haluaisin päästä karsintojen kautta kuitenkin puolustamaan pääsarja paikkaani, mutta sen aika näyttää miten käypi ja ei se mikään maailman loppu ole vaikka joutuisin hakemaankin vauhtia divarista.

Narmosta, pelatkoon mun puolesta kauden loppuun jos vaan saa pelinsä deadlineen mennessä hoidettua kuten muidenkin pitää saada. Eiköhän psn:n kautta pysty kuitenkin sopimaan pleijareihin aikoja.
 

Orava

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tiedän että tulee hiukkasen myöhässä, mutta oliskohan Chicagolle vastustajia tänä iltana? Eli puuttuu pelit vielä San Josea, Torontoa ja Bostonia vastaan.

Laittakaa viestiä mahdollisista peleistä, tai tulkaa saman tien pelaamaan.

PS. Syvimmät pahoitteluni liigan venymisestä omalta osaltani. Mitään tekosyitä en nyt tähän jaksa keksiä.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Joopajoo, toinen päivä putkeen kun yksikään neljästä vastustajasta ei ole mestoilla...
 

koohoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paris Saint-Germain
Vancouverilla on kausi yhtä Rangers-matsia lukuunottamatta paketissa. Saa nähdä, tuleeko tuota puuttuvaa peliä vielä Narmolle hävittyä. Ihan mukava kausi kaikkineen, kun sai noin hyvän joukkueen. Pakko myöntää, että maalivahti piti joukkuetta pystyssä valtaosassa pelejä. Maalinteko on edelleen turhan vaikeaa. Välillä tuli kyllä ihailtua muutaman pelaajan käsittämätöntä taitoa juurikin maalinteossa. Kiitos vaan kaikille vastustajille ja onnittelut helpoista pisteistä.

Kuinka se putoamissysteemi lopulta päätettiin? En jaksa kahlata koko viestiketjua läpi, kun en äkkikatsomalta löytänyt lopullista systeemiä. Eli montako putoaa ja montako karsii?
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kuinka se putoamissysteemi lopulta päätettiin? En jaksa kahlata koko viestiketjua läpi, kun en äkkikatsomalta löytänyt lopullista systeemiä. Eli montako putoaa ja montako karsii?
Eikös se nyt ollut niin, että 6 putoaa ja seuraavat 4 karsii. Minun tulkintani mukaan Narmo on ensimmäinen noista kuudesta, koska valitettavasti putosi Jatkoajasta, joten eritoten hänelle onnea loppupeleihin!
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Eli vastustajat jotka jäljellä: NYR, BOS, SJ, COL, ATL, TOR

Eli tuossa jäljellä olevat vastustajat, seuraavan kerran ehdin pleikkarin ääreen sunnuntaina, joten silloin voisin koittaa pelata mahdollisimman montaa noista vastaan pelejä. Muistaakseni COL, ATL, ja TOR vastaan vain yksi peli, muita vastaan kaksi.

Jos NYR pudotetaan liigasta, niin silloin ei ole jäljellä kuin 7 peliä.
 

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Eli vastustajat jotka jäljellä: NYR, BOS, SJ, COL, ATL, TOR

Eli tuossa jäljellä olevat vastustajat, seuraavan kerran ehdin pleikkarin ääreen sunnuntaina, joten silloin voisin koittaa pelata mahdollisimman montaa noista vastaan pelejä. Muistaakseni COL, ATL, ja TOR vastaan vain yksi peli, muita vastaan kaksi.

Jos NYR pudotetaan liigasta, niin silloin ei ole jäljellä kuin 7 peliä.

Niin, mitä olet mieltä, eikö tuo Narmon taru tässä liigassa ole lopussaan?
Mun mielestä mies ei voi jatkaa/se tulisi olemaan vaikeaa ja toisaalta myös lähtöperiaatteen vastaista, kun noita kirjoitusoikeuksia ei kaverilla enää ole.

Mutta, mites GM:n mielipide?
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Niin, mitä olet mieltä, eikö tuo Narmon taru tässä liigassa ole lopussaan?
Mun mielestä mies ei voi jatkaa/se tulisi olemaan vaikeaa ja toisaalta myös lähtöperiaatteen vastaista, kun noita kirjoitusoikeuksia ei kaverilla enää ole.

Mutta, mites GM:n mielipide?

Mielestäni voidaan poistaa, etenkään kun ei ole pelit pelattuna, jos pelit olisi pelattuna, voisi toki loppuun vetää. Toki jos yleinen mielipide on poistoa vastaan, niin siinä tapauksessa täytyy varmaan vielä miettiä.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
NYI olis linjoilla, haastelkaas te muutamat joita vastaan pelit puuttuu...

Narmon poistaminen on mulle aika yks ja sama, pelit pelaamatta häntä vastaan jokatapauksessa.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Se7eniä vastaan saatiin sovittu peli pois. Lopulta aika tasainen vääntö, joka kaatui omalta osaltani maalivahtiin (eka veto hörpättiin hanskan kautta, 3-2 voittomaali viimeisellä minuutilla rankkarista. Kiekko torjuttiin, tiputettiin ja potkittiin maaliin.) Että näin, bugimaalit vaan jatkuu meikäläisen urakassa. Saatanan saatana.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Edmonton ja Chicago.

Koska sopisi pelit? Huomenna mulle sopii päivällä oikeastaan milloin vaan, todennäköisesti myös lauantaina sopii koska vain.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Se7eniä vastaan saatiin sovittu peli pois. Lopulta aika tasainen vääntö, joka kaatui omalta osaltani maalivahtiin (eka veto hörpättiin hanskan kautta, 3-2 voittomaali viimeisellä minuutilla rankkarista. Kiekko torjuttiin, tiputettiin ja potkittiin maaliin.) Että näin, bugimaalit vaan jatkuu meikäläisen urakassa. Saatanan saatana.

Voin kuvitella, että v*tuttaa. Tuo rankkarimaali oli kyllä hieman erikoinen, mutta sinne vain meni. Meinasin ryssiä 2-0 johtoni ja ryssinkin, kun tökkäsin Millerilla avauksen suoraan vastustajan kaverin lapaan. Sitten alkoikin aika kova vapina, koska pleijaripaikkaan tarvin väkisin voiton tuosta. Osin tuurillakin se sieltä kuitenkin tuli. Mielestäni kuitenkin ansaittu voitto, vaikka menikin paskat housuun tuossa 2-0 johtotilanteessa.

Nyt kaikki on vielä omissa käsissä, kun jäljellä on peli pisteen perässä olevaa Fuparia vastaan. En ehdi pelaamaan ainakaan lauantaina tuota, joten jäänee sunnuntaille. Miten on, Fupar/Wod?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös