PS3: NHL10 Kevätliiga

  • 86 705
  • 1 850

Bouwmeester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk
Tampa Bay tarrasi kiinni viimeiseen pudotuspelipaikkaan 2-0 voitolla NY Islanderssista. Melko väritön otteluhan tuo oli, ainakin itsellä paistaa otteissa selkeä virheiden välttäminen kun vain pisteet ratkaisevat. JZZ:lle kyllä kunniat, kun urhoollisesti taistelee liigan paskimmalla joukkueella tasaväkisesti. Ehkä seuraavassa liigassa pääset näyttämään kyntesi paremmin jollain muulla joukkueella.

Nyt siis pisteellä Fuparin Ottawan ohitse. Ainakin Buffalolla ja Ottawalla jäljellä peli, jossa erittäin paljon panosta taistelussa viimeisestä pleijaripaikasta.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
JZZ:lle kyllä kunniat, kun urhoollisesti taistelee liigan paskimmalla joukkueella tasaväkisesti. Ehkä seuraavassa liigassa pääset näyttämään kyntesi paremmin jollain muulla joukkueella.
Joo eihän tosta Islandersin pelistä nättiä saa, joten tylsiä kyttäilypelejä kävelyvauhdilla tulee pelattua lähinnä. Paitsi tietty äsken MustaKyytä vastaan, jolloin ekassa matsissa joku oli unohtanut kertoa mun pelaajille, että niiden pitäis olla paskoja, joten voitettiin 6-0. Onneks heti seuraavassa matsissa palattiin normaalille tielle ja otettiin kuokkaan kunnolla 5-1.

Jokainen syöttö on huono, joukkue ei liiku, pakit kämmäilee urakalla ja tässä turnauksessa mulle on uponnut uskomaton määrä vielä bugimaaleja.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Ilmottele ku kerkeet pelaan. Eilen pistin viestiä, etkä vastannut ja kyttäilin linjoilla, kunnes huomasin että oot offline. Saa vastata, että "ei ehi tänään", jos siltä tuntuu. Eipä tarvis ihmetellä.
Sorry, en huomannut. Tänään illalla taas linjoilla, varmaankin joskus 20.00 eteenpäin.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Sorry, en huomannut. Tänään illalla taas linjoilla, varmaankin joskus 20.00 eteenpäin.

Ei se mitään, maanantaiketutus päällä :) Itse en varmaankaan ennen kymmentä pääse pelaamaan. Pitää katsoa mikä on illalla tilanne, mutta vielä en tosiaan pysty lupaamaan.
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Vielä ois 3 peliä pelaamatta. Pleijareihin ei ole edes teoreettisia mahdollisuuksia, joten sinällään ei omalta kannalta juurikaan panosta näillä. Oisko Philly (1) tai SJ (2) tänään linjoilla?

Heittäkää viestiä pleikalla tai täällä, koitan sitten ilmestyä paikalle.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
NYI linjoilla!

Proojaska, B-Eagle, ehdittekö ottamaan matseja? Muutkin saa tulla haastamaan!
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
"Nimimerkin Narmo kirjoitusoikeudet on poistettu, koska viimeinen varoitus ei tuonut tarvittavaa parannusta viestien tasoon."

Ajattelin vain kirjottaa tännekin, ellei muut jo huomanneet. Eli pelikaverimme Narmon kirjoitusoikeudet on poistettu Jatkoajasta, kun on ilmeisesti suoltanut jotain paskaa tänne. Harmi sinänsä, koska ei voi nyt osallistua tuleviin liigoihin, mitä me palstalaiset tänne pistämme. Toivottavasti tämä ei aiheuta viivästystä Narmon tämän hetkiseen tilanteeseen tässä Kevätliigassa. Pelejä taitaa olla tosin aika hyvin jo pelattuna, ettei sen puoleen hätää :)

EDIT: aika helposti lähti sanon minä.. kun noita viestihistorioita katteli niin eipä kovin vakavalta rikkeeltä vaikuttanut ;)
 
Viimeksi muokattu:

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
"Nimimerkin Narmo kirjoitusoikeudet on poistettu, koska viimeinen varoitus ei tuonut tarvittavaa parannusta viestien tasoon."

Ajattelin vain kirjottaa tännekin, ellei muut jo huomanneet. Eli pelikaverimme Narmon kirjoitusoikeudet on poistettu Jatkoajasta, kun on ilmeisesti suoltanut jotain paskaa tänne. Harmi sinänsä, koska ei voi nyt osallistua tuleviin liigoihin, mitä me palstalaiset tänne pistämme. Toivottavasti tämä ei aiheuta viivästystä Narmon tämän hetkiseen tilanteeseen tässä Kevätliigassa. Pelejä taitaa olla tosin aika hyvin jo pelattuna, ettei sen puoleen hätää :)

EDIT: aika helposti lähti sanon minä.. kun noita viestihistorioita katteli niin eipä
kovin vakavalta rikkeeltä vaikuttanut ;)

Tuli vain mieleen että eikös tuon jengi pidä nyt poistaa liigasta? Koska aiemmin muistaakseni syysliigassa kun mukana oli esim. meikäläisen kaveri jolla ei ollut tunnuksia jatkikseen niin hänen kanssa oli vaikea saada sovittua matseja. Mielestäni voisi olla sama linja jatkossa, ne ketkä bannataan palstalta pois pysyvästi lähtee myös liigasta. Vaikka Narmoa vastaan olikin kiva pelata, mutta siitä huolimatta.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuli vain mieleen että eikös tuon jengi pidä nyt poistaa liigasta? Koska aiemmin muistaakseni syysliigassa kun mukana oli esim. meikäläisen kaveri jolla ei ollut tunnuksia jatkikseen niin hänen kanssa oli vaikea saada sovittua matseja. Mielestäni voisi olla sama linja jatkossa, ne ketkä bannataan palstalta pois pysyvästi lähtee myös liigasta. Vaikka Narmoa vastaan olikin kiva pelata, mutta siitä huolimatta.

Mun mielestä antaa olla kun on pelannut niin paljon pelejä. Kyllä ne saa sovittua jotenkin.. ellei pelit ala kertyä deadlineen mennessä kunnolla niin sit ulos. :)
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Mun mielestä antaa olla kun on pelannut niin paljon pelejä. Kyllä ne saa sovittua jotenkin.. ellei pelit ala kertyä deadlineen mennessä kunnolla niin sit ulos. :)

Joo, hyvä niin jos saa pelinsä pelattua mutta Narmon pelit jatkiksen liigoissa jää sit tähän kauteen. Olis kyllä hyvä jos hän vielä sattuisi voittamaan koko paskan, niin hän ei pääse sit edes puolustamaan mestaruuttaan.
 

hellcop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Joo, hyvä niin jos saa pelinsä pelattua mutta Narmon pelit jatkiksen liigoissa jää sit tähän kauteen. Olis kyllä hyvä jos hän vielä sattuisi voittamaan koko paskan, niin hän ei pääse sit edes puolustamaan mestaruuttaan.

Miks ihmeessä Narmon pelit loppuis tähän kauteen? Eikai nuo bannit lopulliset ole ja jos hoitaa pelit kunnialla, niin ens kautena mukaan vaan.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Miks ihmeessä Narmon pelit loppuis tähän kauteen? Eikai nuo bannit lopulliset ole ja jos hoitaa pelit kunnialla, niin ens kautena mukaan vaan.

Tuota siis tässähän poistettiin koko tunnus, ei siis mitään viikon tai kahden jäähyä. Ja samapa tuo mulle jos sit jatkiksen liigoihin otetaankin palstan ulkopuolisia, se vaan hieman vaikeuttaa/hidastaa pelien sopimista. Ei mulla mitään hlökohtaisesti Narmoa vastaan ole, jos täällä porukka sitä epäilee. Vaan lähinnä se että muistan jossain liigassa että oli puhe ettei palstan ulkopuoliset pääse näihin liigoihin, sen tähden otin asian esille. :)
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
NYI linjoilla!

Proojaska, B-Eagle, ehdittekö ottamaan matseja? Muutkin saa tulla haastamaan!

Toronto valmiina nyt päällikkö Jokisen johdolla.

Ikävä juttu tuo Narmon tapaus, toivottavasti saa pelit pelattua.

Edit. Olen ehdottomasti sitä vastaan, että Narmo poistettaisiin liigasta. Hän on hoitanut pelit suht hyvin ja olisi kohtuutonta, että nyt tämän takia kengitään, vaikka se varmasti joillekin joukkueille sopisi hyvin.

Edit2. Päällikö vastasi huutoon 2+0.
 
Viimeksi muokattu:

hellcop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Tuota siis tässähän poistettiin koko tunnus, ei siis mitään viikon tai kahden jäähyä. Ja samapa tuo mulle jos sit jatkiksen liigoihin otetaankin palstan ulkopuolisia, se vaan hieman vaikeuttaa/hidastaa pelien sopimista. Ei mulla mitään hlökohtaisesti Narmoa vastaan ole, jos täällä porukka sitä epäilee. Vaan lähinnä se että muistan jossain liigassa että oli puhe ettei palstan ulkopuoliset pääse näihin liigoihin, sen tähden otin asian esille. :)

Aaa, okei eli siis koko tunnari poistettiin. No sit on vähän vaikea osallistua seuraavaan liigaan. Toivottavasti saa kaveri kuitenkin pelattua tämän liigan kunnialla loppuun!
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Aaa, okei eli siis koko tunnari poistettiin. No sit on vähän vaikea osallistua seuraavaan liigaan. Toivottavasti saa kaveri kuitenkin pelattua tämän liigan kunnialla loppuun!

Hetkinen minkälaisista kommenteista tuo tunnari on oikein poistettu, kun en nyt mitään niin ihmeellistä täällä oo nähny?
 
Narmoa vastaan ois mulla vielä peli, no pitänee PSN:n kautta kysellä et milloin pelataan.

Mustakyytä vastaan kerkesin tossa yhden pelata, kun haasto just sopivalla hetkellä. Täs on viime päivät ja loppuviikko kiireitä täynnä ja sukulaisia tulossa kyläilemään, niin saattaapi olla, että ei välttämättä hirveenä kerkeä liigaa nyt pelailemmaan. 5 tai 6 peliä tais olla jäljellä, mut ne kyllä hoidetaan hyvällä ajalla poies.
 

hellcop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Flyersillä neljä ottelua jäljellä Odonkoria sekä Dheartedia vastaan. Odonkorin kanssa ollaan sovittu tällit tälle illalle ja eiköhän tuo Dheartedkin saada kohta samaan aikaan langalle.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
NYI yllätti eilen illalla koohoon luotsaaman Vancouverin housun kintuissa ja vetäisi pari matsin mittaisen voittoputken päälle. Ekassa matsissa NYI teki jotain uskomatonta, nimittäin nousi 0-2 tappioasemasta 5-2 voittoon, takomalla viimeisessä erässä neljä maalia, joista vielä 2 alivoimalla. Toisessa matsissa sitten 3-0 lukemat taululle ja voittoputki oli auennut. Molemmat matsit olivat puoleenväliin asti hyvinkin tasaisia, mutta erityisesti kolmansissa erissä NYI painoi päälle ja luistin liikkui selkeästi Vancouveria kovempaa.

Muutamia matseja enää jäljellä, oliskohan yhteensä 5-6. Tänään taas iltasella koneen ääressä.
 

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Helllcopia vastaan toisesta kohtaamisesta tiukka voitto.

3-2 taisi olla lukemat, aika hyvä vääntö oli kaikin puolin.

Sitten. Orava (Oswaldi_Orava) on viettänyt sellaista vähän reilun kolmen viikon pelitaukoa ja majailee liigassa sijalla 26 (tai 27). Hän on ainoa, jota vastaan Dallasilla on pelit pelaamatta. Eli, Olisitko Orava kiinnostunut pelaamaan pelit pois, ihan mikä ilta vaan? Olen itse huudellut sinua täällä nyt jotain about 10-15 kertaa, ilman vastausta..

Dallas odottelee.
 

hellcop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Tuota siis tässähän poistettiin koko tunnus, ei siis mitään viikon tai kahden jäähyä. Ja samapa tuo mulle jos sit jatkiksen liigoihin otetaankin palstan ulkopuolisia, se vaan hieman vaikeuttaa/hidastaa pelien sopimista. Ei mulla mitään hlökohtaisesti Narmoa vastaan ole, jos täällä porukka sitä epäilee. Vaan lähinnä se että muistan jossain liigassa että oli puhe ettei palstan ulkopuoliset pääse näihin liigoihin, sen tähden otin asian esille. :)

Odonkorin Devilsiä vastaan ekassa pelissä tuli liigan eka pelin katkeaminen minun puolelta. Olin just kirjottamassa viestiä, kun alko lagaamaan ja samassa pätkäs koko kone jumiin. Olin jo hyvässä vauhdissa, kirinyt 0-3 tappioaseman 2-3, mut sit kone teki tenät.

Toinen peli olikin sitten älytöntä päästä päähän Havajikiekkoa, jossa vedot tais päättyä mulle 30-10 ja koko peli 5-4. Brodeaur piti Devilsiä pystyssä ja Emery tuntu imaisevan ihan jokaisen. Tais sille Brodeaurillekin mennä pari helppoa..

Vielä olis kaks peliä jäljellä Dheartedin Edmontonia vastaan, mutta en oo kaverista kuullut hetkeen mitään, vaikka pommiteltu on täällä ja pelissä. Onko muilla mitään tietoa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös