Pääylöstimppa
Jäsen
Edelleen ainakin yksi n. 80+ pakki kiinnostais. Erityisesti laitureita kaipaaville tarjontaa löytyis edelleen.
Nyt muutama peli ->
Nyt muutama peli ->
Lady Byng Trophy jaetaan tästä.Hukkaviivalle iso hatunnosto, mulla loppui virta ohjaimesta noin 2min ennen 3.erän loppua ja tilanne oli mulle 4-3. PHX ei siis ottanut kiekkoa kun huomasi että nyt on jotain vialla, kiitos siitä. Mutta noistahan voi rankasta ja ite ehkä ainakin rankoisin mutta nyt en ainakaan Hukkaviivaa vastaan.
Siis onko noi treidit tosiaan niin, että mä en voi vaihtaa esim maalivahtia kenttäpelaajaan?
Vaihdetaan Madden saman tasoiseen sentteriin. Madden siis overall 82 ja tuulen nopea. Siis oikeesti nopea. Laiturikin kävis paremman puutteessa.
Påhlsson vois lähtee. Toki yhden pykälän huonompi. Kerro jos käy.
Sopiiko kertoa aamulla, kun ehdin Påhlssonin statsit tutkaista? Nyt nukkumaan.
Joo ei hätää. Katellaan myöhemmin.
Pitkästä aikaa jäin täysin pisteittä kun Snagarin St.Louis haki 1-0 voiton. Peli oli uskomattoman tasainen ja paikkoja oli molemmissa päissä, mutta St.Louisin uusi maalivahti Josh Harding oli uskomattomassa iskussa! Hyvä matsi, kiitos Snagarille.
No sitä iloa ei kauaa kestänyt :D Seuravaan pelin, ehkä ensimmäinen kuti, Muellerin päätyyn tarkoitettu kiekko lähes punaviivan päältä suoraan maalin. Hauskaa tuo hyvän maalivahdin omaaminen oli niin kauan kuin sitä kesti. Muutenkin oli kyllä niin puuduttava matsi kamenskin Coloradoa vastaan, että oksat pois. Colorado veti ukrainalaistyylisen sumpun siniviivalle, josta oli todella vaikeaa päästä läpi. Coloradoa vastaan ei oikein kummassakaan päässä mitään erityisempiä avopaikkoja, toisen maalinsa Colorado pääsi heittämään 3 minuuttia ennen loppua takatolpalta. Melkoinen antikliimaksi siis tämän päivän peleille. Ottelu kamenskia vastaan siis kamenskille 2-0. Tämä ei siis minään antipatiana sinua vastaan kamenski, mutta pidän enemmän hyökkäävämmästä kiekosta ja sellaisia pelejä on hauska pelata. Senpä vuoksi nämä minun ja Calcichewin väliset "hegemoniaottelut" ovatkin aina todella viihdyttäviä ja jännittäviä pelata, kun on tilanteita molemmissa päissä. Huomenna jatketaan!
Ps. Oshie edelleen myynnissä, tilalle haetaan nyt ensisijaisesti sentteriä ja oikeaa laitahyökkääjää.