Olisin kahdesta pelistä ollut tyytyväinen yhteenkin pisteeseen, mutta nyt tuli kaksi. Maalivahtipelihän tuonkin mahdollisti.
Kyllä meinas tässä pelissä pää hajota ekaa kertaa oikeasti. Paikkoja oli vaikka kuinka, mutta Ward seisoo tosiaan päällään. Toisaalta hyvin puolustit siinä mielessä etten läpiajoja saanut, mutta silti... voi kieku, alkoi itteäkin vituttamaan siinä vaiheessa niin että en oikein hakenut mitään muuta kuin takatolppapaikkoja, kun ei noi äijät meinaa muuten saada kiekkoa maaliin. Ja se alkoi sitten vituttamaan vielä lisää että pelasin sillä tyylillä.
Ja tuon Andersonin voisi oikeasti tradettaa vaikka kasaan paskaa. Ei sillä etteikö se pelaisi ihan ok ja torjuisi siinä missä muutkin veskarit (välillä), mutta ei se mitään gamesavereita ota ja pahinta on kyllä se että joka pelissä se imuroi sen yhden tai kaksi helppoa. Noissa peleissä sua vastaan 1. hyökkäys tukossa siniviivalla, sieltä lämäri kohti maalia ja Anderson potkii kiekon omaan yläpesään. 2. Syöttö menossa ohi maalin, ties minne, Anderson sörkkii väliin ja ohjaa kiekon etukulmasta omaan maaliin. 3. Löysä rannari kohti maalia, Anderson torjuu eteensä ja kuten tavallista, heittää istumaan perseelleen ja tyhjä maali edessä. Sulla oli oikeasti hyviäkin maalintekopaikkoja (ainakin tokassa pelissä), ja ne Anderson kyllä torjui, mutta sitten noi mitä se imuroi... ugh.
Sitten pelattiin Fuparia vastaan yksi normaali peli, tappio mulle 3-4 jatkoajalla. Tekemällä tehtyjä maaleja molemmilla, minä jatkoin vittumaista peliä ja hain vaan takatolppapaikkoja, Fupar iski läpiajot sisään.
Toka peli Fuparia vastaan olikin vähintäänkin erikoinen. 10-1 voitto mulle. Funtsin että ei se ole niin vakavaa, ja yritin pelata taas "normaalia" peliä eli laukoa pisteiltä, viivalta yms., enkä vaan runkkaa kohti takatolppaa, ja heh, änäri makso sitten Andersonin koomailut kerralla takaisin. Ihan sama mistä veti, sinne tuntui uppoavan. Ei Ottawan veskat sentään omaa maalia tehny.
Tuon pelin jälkeen tietääkin että Colorado nollataan seuraavissa viidessä pelissä ja Anderson keksii taas jonkun uuden tavan tehdä oma maali.
Edit: tuli tosta jälkimmäisestä pelistä mieleen, että joskus näyttää olevan hyvä kombinaatio että on paska pelaaja ohjaimessa ja paska pelaaja laukomassa rankkaria. Sain kolme rankkaria, joista yhden epäonnistuin kun yritin jotain omaa ratkaisua (lämäri jalkojen välistä), mutta kun yritin säheltää jotain harhautusta, viedä vähän veskaria sivulle ja nostaa kattoon, niin molemmilla kerroilla mun pelaajat (Tucker ja joku toinen puukäsi) laukokin ALAS, ei suinkaan sinne mihin yritin. Ja ne molemmat sitten meni längistä sisään.