PS3: NHL10 Kevätliiga

  • 86 656
  • 1 850

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Toinenkin peli benzziä vastaan saatiin pelattua ja se päättyi hieman maltillisemmin 5-0 lukemiin.

Omasta joukkueesta täytyy kyllä kehua Coglianoa, äitynyt hurjaan vireeseen. Ensimmäisessä kolmessa pelissä vielä tökki ja nakutti vain tehot 1+1. Sen jälkeen on kahdeksassa pelissä tehnyt huikeat 9+8, eli yli kaksi pistettä / peli. Eli kokonaistehot 10 10+9.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Pakki edelleen hakusessa!!!!!

Overall vähintään 82, tarjotkaa privana tai ehdottakaa suoraan kauppoja liigan pelaajavaihdoissa.

Aika vähän tullut tarjouksia. Erityisesti kiinnostaisi Salo, Ehrhoff. ;)
Ja ei sen tarvitse hyökkäävä pakki olla, käy muutkin. Ja multa voisi olla tarjolla Holmström VH83 sekä Osgood 84.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Snagarin St.Louisia vastaan huikea kamppailu. St.Louisin voittoon rankkuskabassa 4-3. Kauden parhaimpia matseja jälleen! tasoitin tasan 3 minuuttia ennen loppua ja jatkoajallakin oli kummallakin huippupaikkoja. Vai mitä Snagari? :D ei oikeen menny siin ku Mason makas jäässä, olin kyl aivan varma et nyt tää loppu tähän, mut ei! Mason pomputti kiekon tolppaan josta pääsit vielä yrittämään käytännössä tyhjiin, mutta taas tolppa! :D Noh, rankkuskaboissa en voita ikinä ketään ni sen taas ties. No ihan ok 1 piste tästä kamppailusta
 

Snagari

Jäsen
Snagarin St.Louisia vastaan huikea kamppailu. St.Louisin voittoon rankkuskabassa 4-3. Kauden parhaimpia matseja jälleen! tasoitin tasan 3 minuuttia ennen loppua ja jatkoajallakin oli kummallakin huippupaikkoja. Vai mitä Snagari? :D ei oikeen menny siin ku Mason makas jäässä, olin kyl aivan varma et nyt tää loppu tähän, mut ei! Mason pomputti kiekon tolppaan josta pääsit vielä yrittämään käytännössä tyhjiin, mutta taas tolppa! :D Noh, rankkuskaboissa en voita ikinä ketään ni sen taas ties. No ihan ok 1 piste tästä kamppailusta

Joo ei jumalauta, miten siitä voi muka saada ylärimaan? Ei helvetti, että oli naurettava tilanne näin jälkeenpäin ajateltuna.. Jatkoajalla 2x tyhjä maali ja molemmilla kerroilla tolppaan. No, veti herra itekkin maassa makaavaa Garonia onetimerilla kupoliin ja siitä yli maalin :D
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo ei jumalauta, miten siitä voi muka saada ylärimaan? Ei helvetti, että oli naurettava tilanne näin jälkeenpäin ajateltuna.. Jatkoajalla 2x tyhjä maali ja molemmilla kerroilla tolppaan. No, veti herra itekkin maassa makaavaa Garonia onetimerilla kupoliin ja siitä yli maalin :D

Jep :D No näitä sattuu! Hyvä peli, kiitos siitä. Katotaa se toinen vaik täs illan mittaan.

Oisko joku muu valmis pelailee Columbusta vastaan?
 
Aika vähän tullut tarjouksia. Erityisesti kiinnostaisi Salo, Ehrhoff. ;)
Ja ei sen tarvitse hyökkäävä pakki olla, käy muutkin. Ja multa voisi olla tarjolla Holmström VH83 sekä Osgood 84.

Onko mikään yllätys, jos noita kavereita on tarjolla? Tarjoo jotain oikeesti kiinnostavaa, niin voi multakin irrota vaikka sun mitä :)

Oon onlinessa kohta, voisin muutaman pelin pelailla.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Onko mikään yllätys, jos noita kavereita on tarjolla? Tarjoo jotain oikeesti kiinnostavaa, niin voi multakin irrota vaikka sun mitä :)

No mullahan on hyökkäyksessä vaikka ketä, ja etpä sinäkää ole mitään minulle tarjonnut vaik kuinka kyselin että ehdota jotain kauppaa. Mainitsin sulle privana että vain ykköskenttää en treidaa eli Nash-Datsyuk-Zetterberg - Lidström pysyy tiimissäni, kaikki muu on kaupan.
Tosin Floridassa ei kyl ole oikein ketään ni tuskin me päästään kaupoille :D

Ton viestin pastesin lähinnä muille että jos jotain kiinnostaa, FLO voidaan ilmeisesti unohtaa.
 

EinoKeisari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Se on nyt sillälailla, että meikäläinen ei pelaa enää yhtään ottelua, ennenkuin Quick on painunu helvettiin täältä syövyttämästä koko joukkueen peliä. Kertokaa mulle paskempi "ykkösmaalivahti", kuin tää ylipainoinen possu. Eli vaihtoehotuksia otetaan vastaan, ei kuitenkaan kok. alle 82. Ja lisää jalkojakin olisi kiva saada, esim. Smith (VL, 83) on kaupan.
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Carolina-Colorado

Pari matsia Coloradoa vastaan. COL lienee pelin paskin joukkue, mutta kyllä se Kamenskin hyppysissä vaan on niin perkelee kova vastus.

Eka peli Kamenskille 3-2. Mulla ei ollut mitään sanaa tossa ja Ward pelasti useassa tilanteessa. Omat maalit oli toivottomia sutasuja, jotka Anderson imi sisään. Lopussa oltiin vielä tasoissa, joten siinä mielessä jäi kaivelemaan toi 3 minuuttia ennen loppua tullut voittomaali.

Toka peli eteni aivan samalla kaavalla. Erona vaan se, että pääsin ekassa erässä 1-0 johtoon. En meinannut YV:llä päästä edes alueelle, mutta sitten kun sain ekan huitasun maalia kohti, niin meni sisään. Puuduttavan kilpikonnapuolustuksen ja Wardin päällään seisomisen ansiosta Coloradon ansaittu tasuri tuli vasta kolmannessa erässä. Odottelin jo jatkoerää, kun ihme tapahtui. 30 sek. ennen loppua Anderson torjuu eteensä ja olympiakelvoton J. Jokinen rusikoi kiekon sisään.

Olisin kahdesta pelistä ollut tyytyväinen yhteenkin pisteeseen, mutta nyt tuli kaksi. Maalivahtipelihän tuonkin mahdollisti.
 

Orava

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
VITTU!!! Proojaskaa vastaan kaks matsia äsken. Ekassa otin rehellisesti turpaan 6-1, mutta päätin että voitan toisen. No eka erä mun hallintaa, kunnes joku vitun taulapää ottaa keskialueella jäähyn. No Florida tietysti rankasee. Kahden erän jälkeen peli oli edelleen 0-1 ja laukaukset 13-1. Siis kahdessa erässä yks veto kohti maalia ja sekin sisään. No eipä siinä luotto oli vielä kova. No eiköhän kuitenkin kolmannessa saanu sen toisenkin vedon ja sisäänhän se meni. On kyllä ihan perkeleen hyvä käyttämään maalipaikat tuo Proojaska. Vitutus on ääretön. En saanu edes sitä yhtä maalia.
 

Snagari

Jäsen
Pistetääs vähän listaa nyt siis niistä äijistä ketä voi kysellä St Louisista. McDonald (84), Backes (83), Barret Jackman (83), Mathieu Garon (81), Tkachuk (82). Yyveetä vaan tulemaan!
 

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tarjolla olisi veskoja kaksi kappaletta. Kylkiäisenä voin pistää vielä vaikka Kovalevin mukana. Tai joku, jos haluaa muita Ottawan pelaajia voi pistää tarjouksia tulemaan, kunhan tänne suuntaan saadaan joku veska, joka ottaisi välillä edes jotain :D

Eka peli kamenskia vastaan mukavasti jatkoaikavoitto. Toka peli päättyi vain vaivaiset 10-1 kamenskille :)
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Voi jumalauta. Oravaa vastaan tiukka 1-1 tosi pitkään. Sitten jumalauta ovikello soi. Ei pelikatkoa millään. Siitä sitten 1-2 ja pelille ratkaisu. Aaaarrgggh. Tiukka matsi kyllä muuten.
 

Orava

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voi jumalauta. Oravaa vastaan tiukka 1-1 tosi pitkään. Sitten jumalauta ovikello soi. Ei pelikatkoa millään. Siitä sitten 1-2 ja pelille ratkaisu. Aaaarrgggh. Tiukka matsi kyllä muuten.

Jaa ihmettelinkin, että mihin katosit. No minä otan kaikki armopalat, joita jaetaan. Ei oikein voinu jättää rankasematta. Pelattaisko toinen?
 

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olisin kahdesta pelistä ollut tyytyväinen yhteenkin pisteeseen, mutta nyt tuli kaksi. Maalivahtipelihän tuonkin mahdollisti.

Kyllä meinas tässä pelissä pää hajota ekaa kertaa oikeasti. Paikkoja oli vaikka kuinka, mutta Ward seisoo tosiaan päällään. Toisaalta hyvin puolustit siinä mielessä etten läpiajoja saanut, mutta silti... voi kieku, alkoi itteäkin vituttamaan siinä vaiheessa niin että en oikein hakenut mitään muuta kuin takatolppapaikkoja, kun ei noi äijät meinaa muuten saada kiekkoa maaliin. Ja se alkoi sitten vituttamaan vielä lisää että pelasin sillä tyylillä.

Ja tuon Andersonin voisi oikeasti tradettaa vaikka kasaan paskaa. Ei sillä etteikö se pelaisi ihan ok ja torjuisi siinä missä muutkin veskarit (välillä), mutta ei se mitään gamesavereita ota ja pahinta on kyllä se että joka pelissä se imuroi sen yhden tai kaksi helppoa. Noissa peleissä sua vastaan 1. hyökkäys tukossa siniviivalla, sieltä lämäri kohti maalia ja Anderson potkii kiekon omaan yläpesään. 2. Syöttö menossa ohi maalin, ties minne, Anderson sörkkii väliin ja ohjaa kiekon etukulmasta omaan maaliin. 3. Löysä rannari kohti maalia, Anderson torjuu eteensä ja kuten tavallista, heittää istumaan perseelleen ja tyhjä maali edessä. Sulla oli oikeasti hyviäkin maalintekopaikkoja (ainakin tokassa pelissä), ja ne Anderson kyllä torjui, mutta sitten noi mitä se imuroi... ugh.

Sitten pelattiin Fuparia vastaan yksi normaali peli, tappio mulle 3-4 jatkoajalla. Tekemällä tehtyjä maaleja molemmilla, minä jatkoin vittumaista peliä ja hain vaan takatolppapaikkoja, Fupar iski läpiajot sisään.

Toka peli Fuparia vastaan olikin vähintäänkin erikoinen. 10-1 voitto mulle. Funtsin että ei se ole niin vakavaa, ja yritin pelata taas "normaalia" peliä eli laukoa pisteiltä, viivalta yms., enkä vaan runkkaa kohti takatolppaa, ja heh, änäri makso sitten Andersonin koomailut kerralla takaisin. Ihan sama mistä veti, sinne tuntui uppoavan. Ei Ottawan veskat sentään omaa maalia tehny.

Tuon pelin jälkeen tietääkin että Colorado nollataan seuraavissa viidessä pelissä ja Anderson keksii taas jonkun uuden tavan tehdä oma maali.

Edit: tuli tosta jälkimmäisestä pelistä mieleen, että joskus näyttää olevan hyvä kombinaatio että on paska pelaaja ohjaimessa ja paska pelaaja laukomassa rankkaria. Sain kolme rankkaria, joista yhden epäonnistuin kun yritin jotain omaa ratkaisua (lämäri jalkojen välistä), mutta kun yritin säheltää jotain harhautusta, viedä vähän veskaria sivulle ja nostaa kattoon, niin molemmilla kerroilla mun pelaajat (Tucker ja joku toinen puukäsi) laukokin ALAS, ei suinkaan sinne mihin yritin. Ja ne molemmat sitten meni längistä sisään.
 
Viimeksi muokattu:

RDivis

Jäsen
JAUU!! ATLANTA ON VOITTANUT OTTELUN WTF?!

Kiitos Carey Pricelle, pelasti mut Washingtonilta. Varmaan siellä Capitalseissa ihmeteltiin yhtä paljon kuin täälläkin sitä munkkia joka mulla kävi. Capitals nimittäin oli parempi pelillisesti.

Kiitos Varlamoville ripareista.

Ja kiitos Peteee29:lle pelistä, olisi Capsin kuulunut voittaa.

e: Kiitos Bergfors kahdesta maalista.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Jaa ihmettelinkin, että mihin katosit. No minä otan kaikki armopalat, joita jaetaan. Ei oikein voinu jättää rankasematta. Pelattaisko toinen?
Joo toki pitää rankaista! Tuskin itsekään olisin jättänyt tekemättä. Oltais muuten otettu heti toinen mut säbätreenit alkaa ja nopeesti piti heittää ruokaa naamaan.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Pelasinkohan mä nyt ihan oikeaa sarjaa äsken, kun joku vei mua Columbuksella niinku litran mittaa. Jotenkin tuntu, että olin joka osa-alueella metrikaupalla jäljessä ja lisäksi kiekko jotenkin kummasti pomppikin kaverille... en tajua.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt pieni kattaus viimeisimmistä peleistä. Sit pieni tauko!

Miksa80:n Buffaloa vastaan pari peliä: 4-2 ja 5-2 voitot.

Ekan pelin alku oli melko tasaista ja molemmilla paikkansa. Sain hyvän draivin jossain tokan erän aikana ja iskin 4 maalia Millerin selän taakse. Grier kavensi vielä tokan erän lopussa kaameellla lämärillä yläpeltiin viivalta. Kolmas erä aika pitkälti pelailtiin ja varmistelin voittoa ja kas kummaa tulee Buffalon kavennus 4-2! hyviä paikkoja Buffalolla kaventaa peliä entisestään, mutta C.Mason kesti hyvin. Summeri pelasti.

Toka peli oli aika pitkälti samanlainen kuin eka. Helposti 4-0 johtoon ja siitä koitettiin taas iskeä lisää häkkejä, ei onnistunut ja Buffalo tuli jälleen kahden maalin päähän. Kolmannessa erässä pääsin vielä kaunistelemaan lukemiksi 5-2. Kiitos matseista!

Sit pari peliä kooteen Tampa Bayta vastaan: 4-3 JA ja 4-2 voitot.

Ekan pelin alkua hallitsin suvereenisti ja siitä palkintona pari maalia. Toka erä jatkui samallailla ja pääsin jo 3-0 johtoon, mutta mutta.. sit tuli kolmas erä. Uskomatonta koomailua! Tampa tulee ja takoo reilussa 8 minuutissa pelin tasoihin! Voi vittu, että olin raivona. Mason vaihtoon ja aikalisä! Hieman auttoi ja paikkojakin oli ratkaista ottelu varsinaisella, mutta jatkoille mentiin. Tampan päädyssä odotettiin varmasti rankkareita, mutta Voracek iski 0,9 sekuntia ennen loppua ratkaisun. Olen todella tyytyväinen, koska tästä pelistä ei olisi kelvannut vain yksi piste. Kiitos Voracek.

Toisessa pelissä olin aivan kusessa Tampan vikkelien hyökkäjien kanssa! ei mitään jakoa. Tampa helposti 2-0 johtoon ja ohjaimet meinas lentää seinään.
Pari ylivoimaa pelasti mut nöyryytykseltä, kun Umberger viimeisteli kavennusmaalin takatolpalta. Tokaan erään pääsin jälleen ylivoimalle jonkun huitomis-femman takia. Kariya virittää hirmupommin ja 2-2! Peli hieman parani tämän jälkeen. tampa toki edelleen pelissä todella hyvin mukana ja sai pelätä kokoajan. Kolmas erä kaiken muuttaa.. vajaassa kolmessa minuutissa pääsin 4-2 johtoon Rafalskin ja Umbergerin maaleilla! Enempää maaleja ei nähty joten nyt täysipistepotti Columbukseen. Kiitos matseista!
 

Spidy#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Falcons, Nhl
JAUU!! ATLANTA ON VOITTANUT OTTELUN WTF?!

Kiitos Carey Pricelle, pelasti mut Washingtonilta. Varmaan siellä Capitalseissa ihmeteltiin yhtä paljon kuin täälläkin sitä munkkia joka mulla kävi. Capitals nimittäin oli parempi pelillisesti.

Kiitos Varlamoville ripareista.

Ja kiitos Peteee29:lle pelistä, olisi Capsin kuulunut voittaa.

e: Kiitos Bergfors kahdesta maalista.

Kieltämättä rupes toi maalivahtipeli vähän vituttamaan! Varlamov antaa joka paikasta riparin jos nyt torjumaan sattuu. Ja toisessa Price otti kaiken kiinni. Tosin en kyllä osunut ees tyhjään maaliin.. Bäcströmkin päätti maaliviivalta vipata kiekon vielä jotenkin yli. Ei kyllä oikeessa elämässä edes onnistuisi siltä paikalta :D

No mutta toiseen peliin lähdetään revanssihengellä. Kohta Caps linjoilla.
 

Bouwmeester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk
Nyt pieni kattaus viimeisimmistä peleistä. Sit pieni tauko!

Miksa80:n Buffaloa vastaan pari peliä: 4-2 ja 5-2 voitot.

Ekan pelin alku oli melko tasaista ja molemmilla paikkansa. Sain hyvän draivin jossain tokan erän aikana ja iskin 4 maalia Millerin selän taakse. Grier kavensi vielä tokan erän lopussa kaameellla lämärillä yläpeltiin viivalta. Kolmas erä aika pitkälti pelailtiin ja varmistelin voittoa ja kas kummaa tulee Buffalon kavennus 4-2! hyviä paikkoja Buffalolla kaventaa peliä entisestään, mutta C.Mason kesti hyvin. Summeri pelasti.

Toka peli oli aika pitkälti samanlainen kuin eka. Helposti 4-0 johtoon ja siitä koitettiin taas iskeä lisää häkkejä, ei onnistunut ja Buffalo tuli jälleen kahden maalin päähän. Kolmannessa erässä pääsin vielä kaunistelemaan lukemiksi 5-2. Kiitos matseista!

Sit pari peliä kooteen Tampa Bayta vastaan: 4-3 JA ja 4-2 voitot.

Ekan pelin alkua hallitsin suvereenisti ja siitä palkintona pari maalia. Toka erä jatkui samallailla ja pääsin jo 3-0 johtoon, mutta mutta.. sit tuli kolmas erä. Uskomatonta koomailua! Tampa tulee ja takoo reilussa 8 minuutissa pelin tasoihin! Voi vittu, että olin raivona. Mason vaihtoon ja aikalisä! Hieman auttoi ja paikkojakin oli ratkaista ottelu varsinaisella, mutta jatkoille mentiin. Tampan päädyssä odotettiin varmasti rankkareita, mutta Voracek iski 0,9 sekuntia ennen loppua ratkaisun. Olen todella tyytyväinen, koska tästä pelistä ei olisi kelvannut vain yksi piste. Kiitos Voracek.

Toisessa pelissä olin aivan kusessa Tampan vikkelien hyökkäjien kanssa! ei mitään jakoa. Tampa helposti 2-0 johtoon ja ohjaimet meinas lentää seinään.
Pari ylivoimaa pelasti mut nöyryytykseltä, kun Umberger viimeisteli kavennusmaalin takatolpalta. Tokaan erään pääsin jälleen ylivoimalle jonkun huitomis-femman takia. Kariya virittää hirmupommin ja 2-2! Peli hieman parani tämän jälkeen. tampa toki edelleen pelissä todella hyvin mukana ja sai pelätä kokoajan. Kolmas erä kaiken muuttaa.. vajaassa kolmessa minuutissa pääsin 4-2 johtoon Rafalskin ja Umbergerin maaleilla! Enempää maaleja ei nähty joten nyt täysipistepotti Columbukseen. Kiitos matseista!

Hyviä pelejä oli molemmat. Sulla oli ekan pelin ekassa erässä kyl mahdollisuuksia takoa vaikka 6-0 taululle, en tiedä missä mun keskittymiseni oli. Koko ajan olin potkun jälessä ja jäähyjen tappoja. Kolmannessa erässä kaks av maalia ja yllättäen mukana taas pelissä. Vituttaa toi sekka ennen rankkuja tullu ratkaisu, mutta oon ekan erän jälkeen pinnaankin tyytyväinen.

Tokassa pelissä oli fiilis päällä ekassa erässä ja tunne että nyt ratkaisen pelin. 2-0 johtoon ja peli hallussa. Sieltä se perkele kampeaa pelin tasoihin ja kolmanteen erään lähdetään tasatilanteessa. En ollut hereillä kolmannen erän alussa ja fiilis meni kahteen aika nopeaan takaiskumaaliin. Loppu oli pelailua, kiitos peleistä!

Täytyy kyllä katsella markkinoilta nyt pakkia ja kolmossentteriä. Anyone? Columbuksen kanssa pientä treidin hiomista ollutkin, mutta vielä ilman tulosta.

Tampasta voisi ainakin liikahtaa laituri Tanguay (84) ja pakit Öhlund (83) sekä Ranger (81). Ehdotuksia vaan tulemaan!
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ekaa kertaa sitten pätkäisi yhteys mulla missään liigassa. VITTU. Peli Washingtonia vastaan menossa ja ottelu täysin hallussa (taululla tosin 0-0 ja eka erä). No tappio siitä sitten....

Eikö ketään oikeasti kiinnosta pelaajat: Horcoff, Comrie, Penner ja jopa Gagner. Täällä tarvittaisiin hyviä pakkeja.
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Boston ja Carolina kaupoilla

Teimme kaupat Bostonin kanssa:

Chara + Begin + Paille -> Carolina

Pitkänen + J. Jokinen + Whitney -> Boston
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No niin olen taas pelivalmiudessa. YV:tä tulemaan niillä jotka eivät vielä ole pelanneet Pittsburghia vastaan!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös