PS3: NHL10 Kevätliiga

  • 85 660
  • 1 850

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toinen ottelu Hlehtin Penguinsia vastaan, siitä voitto 6-0. Eipä siinä paljon kerrottavaa ole. Pakko kyllä sanoa, että olet "agressiivisin" pelaaja jonka olen nähnyt koskaan. Jokaisen tauon aikana pitää hakata armottomasti poikkarilla yms. Joko tämä on hämmentämista, joka ei tehoa yhtään, tai suunnatonta vihaa minua kohtaan :D Loppujen lopuks ihan sama, mutta ihmetyttää vain.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Toinen ottelu Hlehtin Penguinsia vastaan, siitä voitto 6-0. Eipä siinä paljon kerrottavaa ole. Pakko kyllä sanoa, että olet "agressiivisin" pelaaja jonka olen nähnyt koskaan. Jokaisen tauon aikana pitää hakata armottomasti poikkarilla yms. Joko tämä on hämmentämista, joka ei tehoa yhtään, tai suunnatonta vihaa minua kohtaan :D Loppujen lopuks ihan sama, mutta ihmetyttää vain.

Anteeksi kovasti jos luokkaannuit tuosta. Lupaan olla seuraavassa liigassa vähän hellempi sinua vastaan (tai playoffeissa jos kohtaamme siellä).
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Anteeksi kovasti jos luokkaannuit tuosta. Lupaan olla seuraavassa liigassa vähän hellempi sinua vastaan.

Haha! En loukkaannu, mutta ihmetyttää vain mikä tuossa on ideana?

Ensikertaa ei luultavasti tule. Onneksi. Alkaa maalinteko kyllästyttää.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Haha! En loukkaannu, mutta ihmetyttää vain mikä tuossa on ideana?

Ensikertaa ei luultavasti tule. Onneksi. Alkaa maalinteko kyllästyttää.

Jaa meinaat että tipun divariin? Enpä usko.

Jos sinua maalinteko kyllästyttää niin etpä taida tämänkään liigan playoffeissa voittaa kamenskia, EinoKeisaria, Dheartedia, Snagaria, Pääylöstimppaa yms. Niitä vastaan kun on tehtävä maaleja.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jaa meinaat että tipun divariin? Enpä usko.

Jos sinua maalinteko kyllästyttää niin etpä taida tämänkään liigan playoffeissa voittaa kamenskia, EinoKeisaria, Dheartedia, Snagaria, Pääylöstimppaa yms. Niitä vastaan kun on tehtävä maaleja.

Haha :D Että joku osaa olla naurettava.. 10-0 ja 6-0 pataan ja vielä jaksat. Sanotaan tässä vielä, että kaikki nuo yllämainitut pelaajat olen voittanut joskus. Siitä ei varmaan tarvitse alkaa väittelemään? Hienoja pelaajia toki ovat. Nyt anna olla jo..
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Haha :D Että joku osaa olla naurettava.. 10-0 ja 6-0 pataan ja vielä jaksat. Sanotaan tässä vielä, että kaikki nuo yllämainitut pelaajat olen voittanut joskus. Siitä ei varmaan tarvitse alkaa väittelemään? Hienoja pelaajia toki ovat. Nyt anna olla jo..

En epäile sitä. Itsekin olen muistaakseni noita vastaan saanut ainakin pisteitä.

Mitä tekemistä noilla tappioluvuilla muuten tässä yhteydessä on?
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Tossa puolentunnin päästä olsin valmiina aloittamaan liigan! Et haasteita vaan 16:30 alkaen.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tossa puolentunnin päästä olsin valmiina aloittamaan liigan! Et haasteita vaan 16:30 alkaen.

Kiitokset Juzsille peleistä!

Molemmissa otteluissa olin hyvin mukana, mutta hävisin 4-2 ja 2-1. Edeltävässä neljäs maali tuli kymmenen sekuntia ennen loppua, joten taistelin kummassakin otteluissa pisteistä aivan loppuun saakka. Harmi vaan että hyvät otteet eivät tunnu kääntyvän pisteiksi. No, eiköhän niitä pisteitä vielä tule jos jatkan yrittämistä samaan malliin.

Harmi vaan että pelinautintoa ei ollut nimeksikään, koska p...ä.........t....k..i niin h...elv.......et.......is...........................ti.

Edelleen ottakaa yv:llä yhteyttä jos haluatte pelata!
 
Viimeksi muokattu:

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Fuparin Ottawaa vastaan hyvät matsit. Ekasta pelistä 4-1 voitto, voiton takuumiehenä yllättäen Steve Mason. Columbuksen hallintaa aika paljon, mutta Ottawallakin todella hyviä paikkoja useampaankin.

Toinen peli 4-3 turpaan rankkareilla. Jäätävä viimeistelijä läpiajotilanteissa tää Fupar! 2 maalia läpiajoista, kun pakit hölmöilivät. Columbuksella oli uskomattomia paikkoja ratkaista peli jo aikaisessa vaiheessa, mutta Leclaire kesti ja tolpat kilisivät. Hieno ottelu vaikka takkiin tulikin. Tästä on hyvä jatkaa, kiitos Fupar!

Olisko lisää peliseuraa?
 

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo hyvät matsit oli. Vähän kyllä korpesi, kun menin antamaan maalit 5-3 ylivoimalla :D Vielä ajattelin, ennen 5-3 ylivoiman alkua, että nyt ei ainakaan vastustajalle saa antaa maaleja. Ja kuinkas kävikään kaksi kappaletta melkeen heti. Muttajoo hyvät matsit vielä voisi vähän aikaa pelailla!
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Minnesota pelaili pelit Atlantaa vastaan:

1.Ottelu: alussa 3-0 johtoo ja peli tais olla siinä lopulta 4-1 voitto Minnesota:lle.

2.Ottelu: Saman tyyppinen peli tosin alku vaikeempaa, kuitenkin voitto Minnesota:lle 6-1. Laukaukset myöskin melko selvästi 44-13 ja bonuksena sähelsin tuon Bäcksin pois maalilta ja siitä tyhjiin Atlantan ainut. :)

Sitten ottelut Phoenixia vastaan:

1.Ottelu todella hienopeli ja tiukkaa vääntöö vuoroin johdossa, kunnes lopussa olin maalin tappiolla peliaikaa jäljellä 1 minuutti... Ovi kello soi pizzakuskihan se siellä, no loppukiri tyrehtyi hieman tähän, kun yritti hoitaa kahta asiaa samalla kertaa... Niin peli päätyi 4-3 Phoenix:lle

2.Ottelu: Menin suutuspäissäni pistämään Hardingin maaliin ja kuinka ollakaan peli ei ollut kunnolla alkanutkaan, kun tilanne 3-0 kojooteille... *#% No Bäcks maaliin ja yrittämään säädöt täysin hyökkäyksellä paluuta peliin. No tulihan niitä maaleja itellekin, mutta aivan liikaa 2-1 hyökkäyksiä kojooteille ja lopulta voitto kojooteille 6-4.

Molemmat pelit kojootteja vastaan muuten kohtuu tasaisia...
 

Snagari

Jäsen
Ei voi olla kukaan liigalainen, koska St Louisilla pelaa Snagari (joka muuten edelleen taistelee talviliigan voitosta finaaleissa vai joko on ratkennut?). Eli poistetaan kyseinen yghy.

Jumalauta! Taas skandaali! Joukkue varastetaan Jatkoajan Kevätliigassa, eikö mikään ole enää pyhää? Joo, onko kaveri jo poistettu, tänään alkaa liiga mun osalta meinaan :) Ja talviliigan finaalit ratkeavat tänään, pahasti näyttää pääylöstimpalle menevän perhana. No mun finaali oli melkeen välieräsarja Calcichewiä vastaan :)
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Islanders linjoilla, joku vois hyväksyä haasteita :)
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Kiitokset Juzsille peleistä!

Molemmissa otteluissa olin hyvin mukana, mutta hävisin 4-2 ja 2-1. Edeltävässä neljäs maali tuli kymmenen sekuntia ennen loppua, joten taistelin kummassakin otteluissa pisteistä aivan loppuun saakka. Harmi vaan että hyvät otteet eivät tunnu kääntyvän pisteiksi. No, eiköhän niitä pisteitä vielä tule jos jatkan yrittämistä samaan malliin.

Harmi vaan että pelinautintoa ei ollut nimeksikään, koska p...ä.........t....k..i niin h...elv.......et.......is...........................ti.

Tiukkaa oli kyllä. Harvinaisen paskaa peliä oli, mutta tämmönen rutiinitason aamupelikin riitti voittoon.
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Oisko porukkaa peleillä tossa yöllä kun baarista kotiudun? Siinä 2-3 aikaan.
 

RDivis

Jäsen
Olipa kivat pelit Fuparia vastaan. Ensimmäisen hävisin vain 1-0. Toinen olikin sitten 7-3. Murhaavaa maalintekoa mm. Rudilla! :D

Kiitos peleistä.
 
Nässe kysyin siitä treidistä. Joo ja jos muut kaipaa hieman täydennystä laituriosastolle, niin täältäpä löytyy. Stillman 82, Drovak 79, Reinpertti mikä onkaan 80, joka on kylläkin KH, niin nuo nyt ainakin alkuun onpi tarjolla. Yhden pakin voisin suoraan yhteen laituriin vaihtaa.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nässe kysyin siitä treidistä. Joo ja jos muut kaipaa hieman täydennystä laituriosastolle, niin täältäpä löytyy. Stillman 82, Drovak 79, Reinpertti mikä onkaan 80, joka on kylläkin KH, niin nuo nyt ainakin alkuun onpi tarjolla. Yhden pakin voisin suoraan yhteen laituriin vaihtaa.

Dvorak--> Strålman tai joku ?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös