PS3: NHL10 Kevätliiga

  • 85 638
  • 1 850

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Sauben Minnesotaa pari matsia pelattu. Ekasta selkee 5-2 tappio, siitä ei sen enempää.

Toka peli tosi tiukkaa, Columbus hallitsi aika pitkälti. Oli Minnesotallakin paikkansa kyllä. Rankkuihin mentiin 0-0 tilanteessa ja sieltä Minnesotalle kaksi pistettä. Oisin ehkä kyllä ansainnu kaks pojoo mut minkäs teet kun häviit :D

Kiitos matseista.

Eka matsi meni sulla ilmeisesti alkuun mun pelisysteemin opetteluun, kun alkuun vein tuota matsia. Lopussa sait kyllä selkeesti peliä enemmän mun päähän... no 5-2 selkee ja selkee.

Toinen matsi tosiaan oli sun vientiä, vaikka omat paikkani oli mullakin. Lähdin vähän enemmän puolustamalla tohon toiseen peliin ja toimi siinä mielessä ettet saanut maalia, mutta en kyllä saanut mitään hyökkäyspäähän aikaan... Paljon on voitosta kiittäminen Bäcksiä, pelas kyllä loistavan pelin.

Toisaalta Noissa (varsinkin toisessa) kyllä näki maalinteon vaikeuden, kun on kaks joukkuetta vastakkain, millä ei oo varsinaisia maalintekijöitä ollenkaan. Kaikki pelaajat siinä kok 80 nurkissa, mutta niitä sitten riittää neljään ketjuun. :)
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eka matsi meni sulla ilmeisesti alkuun mun pelisysteemin opetteluun, kun alkuun vein tuota matsia. Lopussa sait kyllä selkeesti peliä enemmän mun päähän... no 5-2 selkee ja selkee.

Toinen matsi tosiaan oli sun vientiä, vaikka omat paikkani oli mullakin. Lähdin vähän enemmän puolustamalla tohon toiseen peliin ja toimi siinä mielessä ettet saanut maalia, mutta en kyllä saanut mitään hyökkäyspäähän aikaan... Paljon on voitosta kiittäminen Bäcksiä, pelas kyllä loistavan pelin.

Toisaalta Noissa (varsinkin toisessa) kyllä näki maalinteon vaikeuden, kun on kaks joukkuetta vastakkain, millä ei oo varsinaisia maalintekijöitä ollenkaan. Kaikki pelaajat siinä kok 80 nurkissa, mutta niitä sitten riittää neljään ketjuun. :)

Jep, ei oo kyl Columbuksella ketään SUPERTÄHTEÄ, joka ne maalit runttais, kun Nashikin oli ihan paska mun käsittelyssä :D Bertuzzi vaikuttaa hyvälle pelimiehelle kyl. Pari muutakin perusjyrää siel on, mutta paras pelaaja mul on ollu tähän mennes R.J "12+2" Umberger :D who?
 

Bouwmeester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk
Kuka vittu on yghy ja miks se liitty tohon liigaan? Stlouisilla..

Pelaan sitä vastaan nyt! mut se varmaan poistetaan ??

Ei voi olla kukaan liigalainen, koska St Louisilla pelaa Snagari (joka muuten edelleen taistelee talviliigan voitosta finaaleissa vai joko on ratkennut?). Eli poistetaan kyseinen yghy.

Tampan GM huhuilee markkinoilta kohtuullista veskaria (85 kieppeillä). Ainakin Dallasin Turco vois kiinnostaa, mutta myös muita tarjouksia otetaan vastaan. Alex Tanguay (84) saattaisi olla ainakin osana diiliä, joka voi toki käsittää useammankin pelaajan.

Ehdotuksia vaan tulemaan, tosin ihan rauhassa vois katsella tän liigan alun tästä alta pois:).

Ja mitä tulee pelityyleihin kun tuossa aiemmin oli kinastelua, jokainen pelaa siis tyylillään. Ainoastaan selkeät ajanpeluut tms epärehelliset pelityylit tulee karsia pois huomauttamalla siitä liigan GM:lle tämän foorumin kautta. Tulen itsekin todennäköisesti vielä tämän pitkän liigan aikana menettämään hermoni kerran jos toisenkin:p.

Jos mahdollista niin koettakaa pelata aina MOLEMMAT pelit kerralla pois samaa vastustajaa vastaan. Yleensä liigan lopulla on sitten jäljellä jotain yksittäispelejä, joille voi olla vaikeaa löytää yhteistä peliaikaa toisen joukkueen pelaajan kanssa.

Talviliiga kesti kaikkinensa ilmeisesti noin kaksi kuukautta, joten olisiko tähän kevätliigaan hyvä ottaa jo tässä vaiheessa joku deadline, mihin mennessä runkkari olisi pelattu? Itse ehdotan huhtikuun loppua, jolloin toukokuun alussa voisivat alkaa pleijarit. Tämä siis vain oma henkilökohtainen mielipiteeni.

Tampa linjoilla taas illalla, ei muuta jatkakaa!
 

Durable

Jäsen
Toteutunut kauppa:

Keith Ballard, Stephen Weiss, Ville Koistinen ja Nathan Horton Bostoniin.

Dennis Wideman, Marc Savard, Mark Stuart ja Patrice Bergeron Floridaan.
 

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viime illan saldo oli kolme peliä, kaksi voittoa ja yksi tappio. Ainakin kahden ensimmäisen pelin jälkeen voin todeta, että Ottawalla on paha maalivahti ongelma. Molemmat veskarit saivat näyttää taitonsa heti alussa ja kumpikaan ei vakuuttanut. Milloin kiekko livahti längeistä heppoisen laukauksen jälkeen ja niin edelleen. Voi olla, että Ottawassa ensimmäisen liipasimella on juurikin veskat...
 

Hukkaviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Phoenix on linjoilla,jos jollakin ois mahdollisuus pelata nyt. Laita viesti pleikkarilla tai haasta.

Sit noista vaihdoista,nyt on liipasimella ainakin Lang(79),Stempniak(80),Prucha(79) hyökkääjistä ja Schneider(78) ja Aucoin(78) pakeista,tiesti liki kaikki muutkin on kaupan jos hyvä tarjous tulee.
 
Viimeksi muokattu:

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Hyökkäävä pakki hakusessa

Overall vähintään 82, tarjotkaa privana tai ehdottakaa suoraan kauppoja liigan pelaajavaihdoissa.
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Kookoo
Ihan mukavasti alkoivat pelit eilen, yhteensä 5 peliä saldolla 4-0-1 / 18-5.

Ekat pelit Calcichewtä vastaan näin hieman eritavalla kuin hän. Pelit oli ehkä kiekollisesti hänen hallussa, mutta olen kehittäny uuden taktiikan noita kärkijengejä vastaan, joiden joukosta itse olen putoamassa. Eli antaa vastustajan pitää kiekko, ei päästetä maalintekosektorille ja maalit vastahyökkäyksistä ja alivoimalla.

Sitten taisin pelata yhden pelin Jaasinia vastaan, josta ei jäänyt muistikuvia. Muuta kuin Khabibulinin nollapelli.

Viimeiseksi sitten 2 peliä Chicagoa vastaan. Ensimmäisessä pelissä Huet pelasti Chicagon rumemmilta lukemilta ja ottelu päättyikin 2-0 (0-0,0-0,2-0) Edmonttonille. Cogliano teki molemmat maalit.

Toinen peli taisikin sitten Chicagon osalta olla aika katastrofaalinen ja päättyi 7-0 (1-0,2-0,4-0). Huomioitavaa on se, että Edmontin seitsemästä maalista viisi tehtiin alivoimalla. Taitaa Chicagolla olla kehittämisen paikka siellä. Ratkaisijoina toimivat Cogliano (2+1), molemmat maalit alivoimalla, ja O'Sullivan (4+0), kaksi maalia myös alivoimalla.

Poistan tuon ylimääräisen jannun liigasta kunhan vain pääsen pleikkarille (about 19:00), jos kyseinen herra ei itse tajua poistua ennen sitä

Vaihdoista sen verran, että maalivahtia en enää tarvitse, mutta yhden suht nopean stay-at-home pakin voisin ottaa, tarjolla on Edmonttin vikkeliä hyökkääjiä (ei Cogliano, ei Gagner) tai vaihtoehtoisesti voimahyökkääjänäkin tunnette D.Penner.
 

RDivis

Jäsen
Tänä aamuna hoidettu sekä molemmat Detroit-pelit, että myöskin Phoenix. Turpaan tuli toki.

Kotona Detroitia vastaan taisi olla 1-3(?). Menin jopa johtoon, kun Detroit taisi olla vähän unessa vielä. ;) Tokassa erässä Detroit meni sitten menojaan tehden 3 häkkiä. Vieraissa Detroit voitti 2-0.

Phoenixin vierasreissu meillepäin tuotti 0-3 voiton heillepäin. Kotonaan pöllyttivät sitten oikeen kunnolla 5-1. Bergfors kolmannen erän lopulla laihaa lohtua.

Erityismainintaa Pricelle joka tuli Montrealista, antaa mahdollisuuden voittaa näitä, mutta eipä tunnu mulla mikään onnistuvan.

YV ei muuten toimi yhtään..

Kiitokset herroille matseista, sekä myös 'Kyylle eilisen yhdestä. (tänään toinen)
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Kookoo
Tuosta kahden liigan välisestä liikenteestä itse olisin sitä mieltä, että kuusi putoaa suoraan ja kuusi nousee suoraan, mutta koska en itse tuohon porukkaan tule kuulumaan, niin en viitsisi kyseisiä termejä sanella. Eli tästäkin voisi ehkä joku jolle tämä on ajankohtaista väsätä äänestyksen testipuolelle parilla eri vaihtoehdolla.

Tuo, että jos pelataan karsintapelejä, ja osuu samat joukkueet, on varmaan melko harvinainen tilanne, joka mielestäni voidaan tasapuolisimmin ratkaista siten, että kumpikaan ei pelaa kyseisellä joukkueella vaan saavat valita mieleisensä joukkueet otteluun.
 

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Dallas aloitti eilen liigan liiankin monella matsilla. Pari vikaa meni käytännössä nukkuessa.

Mutta joo, peleistä jotain.


Ensin Vancouveria vastaan kaksi kertaa, toisesta kai jatkoajalla voitto ja toisesta jo varsinaisella. Tiukkoja matseja oli. Ekassa tosin taisin ampua 49 kertaa.. Luongoa vastaan on vitun vaikea tehdä ampumalla maaleja. Enemmän kikkailevat varmaan saavat tuonkin ohitettua.

Devilsiä vastaan taisi tulla voitto ja tappio. Tappiossa voittomaali joku 15 sek. ennen loppua, ei vituttanut. Ilja Konowalchukilla 4-3 voitossa kai 0+4. Olisin mittauttanut lavan, jos osaisin... Hyvät matsit oli nämä.

Detroitia vastaan voitto ja tappio. Oma suosikkijoukkueeni oikeassa elämässä. Omaa tällä hetkellä kohtuullisen ykkösketjun. Tiukat pelit ja hyvää hyökkäävää peliä..

Kingsiltä tuli ainakin voitto, mutta en muista pelattiinko toinenkin matsi. Alkoi olla niin myöhä, etten muista mitään tästä.

Columbusta vastaan voitto ja tappio. 3-2, 2-3. Tiukat matsit, ja tykkäsin pirusti. Oli kova intensiteetti, koko ajan. Johdin tappiomatsissakin jo 2-0. Siinä loppuhetkillä olisi tehnyt mieli rikkoa jotain. Taisi Jackets nousta vikan 5 minuutin aikana 2-0 tilanteesta 2-3:een, voittomaali noin 20 sek. ennen loppua.

Illan lopuksi oli vielä Coloradon kanssa tuplamatsi. Kaksi ihan identtistä matsia. Puoliväliin asti tiukkaa, ja tuntui etten saa maaleja mistään. Sitten kaveri iski nopeasti muutaman ja peli oli ohi. Taisi olla 5-1 ja 5-2 lopputulokset. Vähän repesivät kumpikin.


Sitten vähän Jobinpostia.. Edmontonia vastaan isoin lagimatsi mitä olen pelannut. Peli ei toiminut ollenkaan, hirveetä hyppimistä. Vitutti ihan saatanasti. Ei pelistä tullut kyllä mitään. Hävisin.


Yhden vaihdon olen tehnyt, Benn (78) Afinogenoviin (78) Atlantan kanssa.
Noin 20 vaihtoa on tullut ehdotettua, mutta ei ole pojat vielä olleet muutosten perässä.
Turco olisi saatavana (85), mukana voisi tulla jotain lukuisista 80-tason hyökkääjistäni, vaihdossa yli 87 kokonaisuuden ukkoihin. Ehdotelkaa?..
 
Floridan kohtuullisen laajasta laituriosastosta voisin tarjota yhtä-kahta hyökkääjää tarjolle ja takaisin voisin mieluiten ottaa ainakin alkuun yhden kohtuullisen hyvän pakin. Kaikille ehdotuksille olen toki avoin, siis treidien suhteen, niin ei muuta kuin ehdotuksia jatkoajan yksitysviestien kautta tai vaikka sieltä pleikkarin kauppojen ehdottelun kautta. Kaikki paitsi oma suosikkipelaajani Savard ovat kaupan, tarvittaessa. Bergeronkin on niin mukava, et enpä taida sitäkään myydä, muut lähtee kyllä.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos joku on ilman vastustajaa voin tulla pelaamaan, jos tämä pyytäjä myös varmuudella pelaa. En itse jaksa mennä onlineen roikkumaan kun siellä on päiväsaikaan niin vähän pelaajia.
 

Orava

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos joku on ilman vastustajaa voin tulla pelaamaan, jos tämä pyytäjä myös varmuudella pelaa. En itse jaksa mennä onlineen roikkumaan kun siellä on päiväsaikaan niin vähän pelaajia.

Jos nyt jostain syystä pääset pelailemaan kymmenen minsan sisään niin täällä roikuskelen.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Columbus linjoilla jälleen. Eilen meni pelit oikeastaan tosi hyvin, kun ottaa huomioon tän jengin.. hermot meinas välillä mennä, mutta jengiin nähden loistavaa tulosta. Toki Mason ollut huonoin veska mulla ikinä :D

Eli edelleen Steve Mason MV (83) Marc Methot P (76) Chris Clark H (79) Kristian Huselius H (80) Samuel Påhlsson H (81) Anton Strålman P (76)

nämä kaikki siis ovat vaihtotavaraa, voi ehdotella vaihtoja. Mielellään samantasoisiin ukkoihin tai sitten monen pelaajan paketteihin.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Ai liiga on jo käynnissä. Enköhän illan mittaan myös nappaa Buffalon naftaliinista ja hyökkää kehiin. Vielä pitää töissä kuitenkin kärvistellä liian kauan.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aika hyvin meni Oravaa vastaan pelit! Ensimmäisestä ottelusta sain pisteen 1-0-tappiolla jatkoajalla. Toisessa Orava meni jo 3-0-johtoon ja varmaan luuli ottelun ratkenneen. Vaan eipä ollutkaan, vaan kirin aina maalin päähän ja lopussa kiekko kävi vielä ylärimassakin.

Saldona viidestä ottelusta on nyt kaksi pistettä. Lisäksi kolmesta pisteettömästä ottelusta yksi on päättynyt maalin tappioon, yksi kahden maalin tappioon ja yksi sitten vähän runsaammin kun ei kiinnostanut. Eli ihan ok aloitus viime kauden jumbolta!
 

Orava

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aika hyvin meni Oravaa vastaan pelit! Ensimmäisestä ottelusta sain pisteen 1-0-tappiolla jatkoajalla. Toisessa Orava meni jo 3-0-johtoon ja varmaan luuli ottelun ratkenneen. Vaan eipä ollutkaan, vaan kirin aina maalin päähän ja lopussa kiekko kävi vielä ylärimassakin.

Joo ensimmäisessä molemmat veskat pelasi aika lailla unelma pelin. Fleurilla 35 torjuntaa ennen kuin meni kiekko sisään ja tais Huetkin torjua ainakin 25 kertaa, mikä on sille ihan käsittämättömän hyvin. Toisessa tosiaan aloin jo vähän pelailemaan, mutta sitten iskitkin kaks ja meinas tulla hätä puseroon. No onneks Huet ei sitä yhtä kuiteskaan keskialueelta imassut.

Tavoitteessa ollaan tällä hetkellä eli mennään 1,0 pisteen keskiarvolla. Siihen kun lisää vielä pienen loppukirin, niin uskon vahvasti pääseväni pleijareihin.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Atlantaa vastaan pari pelattua. 4-0 ja 5-1 voitot, aika suvereenia hallintaa. Carey Price tosin oli aika uskomattomassa vireessä jääden molemmissä peleissä yli 90%. Torjunnat ekassa pelissä 6-42 ja toisessa 13-50. Bertuzzi ja Rafalski jälleen isossa roolissa. Kiitos peleistä
 

RDivis

Jäsen
Atlantaa vastaan pari pelattua. 4-0 ja 5-1 voitot, aika suvereenia hallintaa. Carey Price tosin oli aika uskomattomassa vireessä jääden molemmissä peleissä yli 90%. Torjunnat ekassa pelissä 6-42 ja toisessa 13-50. Bertuzzi ja Rafalski jälleen isossa roolissa. Kiitos peleistä

Price on tosiaan kuningas.

Kyllä todella hiippailee jo epäusko puseroon, mitä tulee omaan pelinopeuteen. Vaikeaa oli päästä edes alueelle & omista pois kun oli jo kiekko muualla ala poke check tai stick lift.

Kiitos kumminkin peleistä. :) Psst Columbus menee vielä pitkälle
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nashvillea vastaan oikein mukavat matsit! ekasta pelistä 4-2 voitto ja toisesta 2-1 voitto.

Eka peli oli hieman selkeämpi pelitapahtumia katsoen, mutta Nashville pisti vielä pelin tiukaksi tasoittamalla pelin 2-2. Hyvä matsi!

Toisessa pelissä olin hieman alakynnessä alun matsista, mutta tällä kertaa veskaripeli oli kondiksessa. Kolmannen erän alkuun Nashville pääsi tekemään läpiajon päätteeksi 1-0 maalin. Tasoitus tuli alivoimalla R.J Umbergerin lavasta. Ja sitten ehkä tajunnanräjäyttävä 2-1 voittomaali 11 sekuntia ennen loppua. Voin kuvitella Nashville koutsin tunnelmat :D

Kiitos matseista, hyvin pelasit tollasella jämä jengillä!
 

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
Nashvillea vastaan oikein mukavat matsit! ekasta pelistä 4-2 voitto ja toisesta 2-1 voitto.

Eka peli oli hieman selkeämpi pelitapahtumia katsoen, mutta Nashville pisti vielä pelin tiukaksi tasoittamalla pelin 2-2. Hyvä matsi!

Toisessa pelissä olin hieman alakynnessä alun matsista, mutta tällä kertaa veskaripeli oli kondiksessa. Kolmannen erän alkuun Nashville pääsi tekemään läpiajon päätteeksi 1-0 maalin. Tasoitus tuli alivoimalla R.J Umbergerin lavasta. Ja sitten ehkä tajunnanräjäyttävä 2-1 voittomaali 11 sekuntia ennen loppua. Voin kuvitella Nashville koutsin tunnelmat :D

Kiitos matseista, hyvin pelasit tollasella jämä jengillä!


Hyvät pelit oli Columbusta vastaan, vaikka käteen ei jäänyt pistettäkään ja paska maku!

Kyllä melkein osasin arvata, että sen 2-1 maalin teet, sen verran hyviä paikkoja sulla oli. Mutta harmi vaan, että se tuli noin lopussa...

Nyt takana yhteensä 5 ottelua mistä pisteitä on kertynyt kaikki 0! Sen verran lähellä pisteitä olen muutamassa pelissä ollut, että pakkohan niitä voittoja on kohta alkaa tulemaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös