PS3: NHL10 Kevätliiga

  • 85 637
  • 1 850

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
Nashville avannut kauden ja suht surkeasti avasikin. Kolme peliä ja kolme tappiota.

Ensimmäinen Floridaa vastaan ja oltiin ihan vastaantulijoita, vaikka en hävinnyt kuin 2-1 ja voitin laukaukset. Niistäkin tosin suurin osa tuli kun pääsin kolmannessa erässä pelaamaan 2min 5-3 yv:tä.

Toisessa pelissä olin jo voitossa kiinni Anaheimiä vastaan, kun johdin 3-2, mutta kolmannessa erässä Anaheim tuli suomalaisten johdolla ohi ja vei pelin 4-3.

Kolmas peli NJ:tä vastaan oli tasaisin, mutta sen hävisin 5-2. Taisi kaikki NJ:n maalit tulla, kun pakit lähti yltiöpäisesti laidasta nousseeseen hyökkääjään kiinni ja maalin nurkalle jää toinen jamppa vapaaksi.

Pelin on parannuttava huomattavasti, jos meinaa haaveilla playoff paikasta. Ei muuta kun reeniä, reeniä.

Kiitos peleistä, nyt nukkumaan.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nash on siirtorumban keskellä nyt. Huhuja on liikkunut, mutta vahvimpana ehdokkaana on Detroit. Kohta selviää pääsevätkä joukkueet yhteisymmärrykseen.

Detroittiinhan Nashin matka vei. Columbukseen matkasi Todd Bertuzzi (omia lempipelaajia!) ja Brian Rafalski (HIFK-mies ja tulta ylivoimaan)

Jotkut voivat olla sitä mieltä, että hävisin tässä, mutta omasta mielestäni voitin joten antaa niiden kommenttien jäädä :)
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Pelaajakauppoja DET<->CBJ

DET -> Bertuzzi VH/81 ja Rafalski HP/84
CBJ -> Nash VH/88 ja Hejda PP/80

Muokaan vaa kentät valmiiks ni voin pelata tos 10min sisää about jos esim. kamenski on viel linjoilla tai ihan sama kuka.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vancouveria vastaan oli hyvät pelit. Kiitokset siitä!

Sen sijaan Calcichewtä vastaan ei peli-ilo riittänyt enää siinä vaiheessa kun Fleury on imuroinut kolmesta paikasta kolme maalia. Itse en kyllä juuri arvosta tuollaista Calcichewn pelityyliä, jossa kiekkoa veivataan ja veivataan eikä koskaan syötellä.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Columbuksen eka peli uusilla vahvistuksilla. Penguinsia vastaa päättyi murskavoittoon 10-0. Todd Bertuzzi 2+2 ja Brian Rafalski 1+0 , hyviähän nuo ovat. :D Kiitos Femukselle kaupoista!

Itse peli oli aika selvä alusta lähtien, 5-0 tilanteessa vastustajalla meni jälleen hermo, kuten myös viime liigassa Hlehtillä, kolmannessa erässä alkoi heittelemään pitkää kiekkoa tasakentällisin yms. No harmittaahan tuo, mutta vähän järkeä tohon touhuun. Tekee mieli vaan teurastaa viel enemmän tollasten pelleilyjen jälkeen ;)
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vancouveria vastaan oli hyvät pelit. Kiitokset siitä!

Sen sijaan Calcichewtä vastaan ei peli-ilo riittänyt enää siinä vaiheessa kun Fleury on imuroinut kolmesta paikasta kolme maalia. Itse en kyllä juuri arvosta tuollaista Calcichewn pelityyliä, jossa kiekkoa veivataan ja veivataan eikä koskaan syötellä.

Ne veivaa jotka osaa ;) ne roiskii päätyyn jotka ei osaa. 10-0 kertoo kaiken.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Columbuksen eka peli uusilla vahvistuksilla. Penguinsia vastaa päättyi murskavoittoon 10-0. Todd Bertuzzi 2+2 ja Brian Rafalski 1+0 , hyviähän nuo ovat. :D Kiitos Femukselle kaupoista!

Kiitos itsellesi, Nash teki 3+4 ja Hejdakin oli ihan ok puolustuksessa. Kerrottakoon vielä sen verran että ykkösketjuni Nash-Datsyuk-Zetterberg teki yhteis tehot 7+9, ja pelin voitin MTL vastaan siis 10-1. Laukaukset 47-11.

Hyvinhän tämä liiga siis alkoi, mutta saa nähä miten jatkuu.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ne veivaa jotka osaa ;) ne roiskii päätyyn jotka ei osaa. 10-0 kertoo kaiken.

Niin, itse pidän kuitenkin taidokkaampana hienoja syöttökuvioita jotka vaativat myös ajatusta ja pelisilmää kuin tuollaista tatin nypläämistä peukalolla. Makuasioitahan nämä ovat, mutta tätä mieltä olen itse.

Kirjoitit muuten että peli oli selvää alusta asti. No, ensimmäisen erän laukaukset taisi olla sinulle vain 10-8. Toki maalit 3-0 kiitos Fleuryn.

Sitä paitsi roiskaisin sen kiekon päätyyn ehkä kerran tai kaksi vitutuksissani.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin, itse pidän kuitenkin taidokkaampana hienoja syöttökuvioita jotka vaativat myös ajatusta ja pelisilmää kuin tuollaista tatin nypläämistä peukalolla. Makuasioitahan nämä ovat, mutta tätä mieltä olen itse.

Syöttele rauhassa vaan hienoja kuvioita. Näyttää toimivan.

Aika monen pelaajan kanssa sulla tulee ongelmia jos kynäilyt on sulle liikaa. Hermoja sinne.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Syöttele rauhassa vaan hienoja kuvioita. Näyttää toimivan.

No helvetti enhän minä sanonut että itse olen kummoinen syöttelijä. Kunhan vain totesin että arvostan enemmän syöttelemistä kuin tatin nypläämistä.

Jälkimmäiseen lauseeseen että kyllä se Vancouveria vastaan toimi kohtalaisesti kun kerran pisteenkin sain.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No helvetti enhän minä sanonut että itse olen kummoinen syöttelijä. Kunhan vain totesin että arvostan enemmän syöttelemistä kuin tatin nypläämistä.

Jälkimmäiseen lauseeseen että kyllä se Vancouveria vastaan toimi kohtalaisesti kun kerran pisteenkin sain.

Jees, jos annetaan olla ja pelataan se toinen peli mahd pian pois alta ni ei tartte mennä sekasin mun kiekuroista enään.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jees, jos annetaan olla ja pelataan se toinen peli mahd pian pois alta ni ei tartte mennä sekasin mun kiekuroista enään.

Pelataan vaan, mutta ei vielä tänään. Nyt on sellainen fiilis ettei pelistä tulisi mitään. Avauserän perusteella uskon että minulla on sinua vastaan mahdollisuudet pisteeseen, kunhan se perkeleen Fleury pelaisi niin kuin maalivahdin kuuluu.
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kiitos itsellesi, Nash teki 3+4 ja Hejdakin oli ihan ok puolustuksessa. Kerrottakoon vielä sen verran että ykkösketjuni Nash-Datsyuk-Zetterberg teki yhteis tehot 7+9, ja pelin voitin MTL vastaan siis 10-1. Laukaukset 47-11.

Hyvinhän tämä liiga siis alkoi, mutta saa nähä miten jatkuu.
Se oli teurastus. Tuhkaa päälle. Mulla on jo vahva näkemys tän liigan voittajasta.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Se oli teurastus. Tuhkaa päälle. Mulla on jo vahva näkemys tän liigan voittajasta.

No sattui kulkee heti ekassa pelissä, toinen peli DAL vastaan olikin sitten jo tiukempi mutta sain siitäkin täyden pistepotin 4-1 voitolla.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuka vittu on yghy ja miks se liitty tohon liigaan? Stlouisilla..

Pelaan sitä vastaan nyt! mut se varmaan poistetaan ??
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minnesotakin vois yhen testata ainakin, jos vastustaja viä löytyy...

Voin kohta tulla. Tilttas tätä jotain yghyy vastaan! Boottaan koneen ja sit tuun. Ihme veikko tää, tulee vaan liigaan. Jomppahan oli tuo St.Louis
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Dhearted vois poistaa ton yghyn tuolta, kun ei ole jatkoaikalaisia. Tuli vaan tonne liigaan ja haasto mut pelaamaan. Sit tilttas. Se pelaa St.Louisilla, vaikka se oli Snagarin jengi.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Dhearted vois poistaa ton yghyn tuolta, kun ei ole jatkoaikalaisia. Tuli vaan tonne liigaan ja haasto mut pelaamaan. Sit tilttas. Se pelaa St.Louisilla, vaikka se oli Snagarin jengi.

Todennäköisesti on kyllä jatkoaikalaisia jos/kun kerran on tuon salasanan täältä poiminut. Eli nikkiä vaan kehiin kuka urpo tämä on?
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Todennäköisesti on kyllä jatkoaikalaisia jos/kun kerran on tuon salasanan täältä poiminut. Eli nikkiä vaan kehiin kuka urpo tämä on?

Joo kirjoitti mulle äsken pleikkarilla, ettei omista tunnuksia, mutta haittaako? Paljon pelaava joukkoomme. No ei se kyllä käy, kun liiga on jo täynnä.

yghy on nikki ps3
 
Viimeksi muokattu:

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
No sattui kulkee heti ekassa pelissä, toinen peli DAL vastaan olikin sitten jo tiukempi mutta sain siitäkin täyden pistepotin 4-1 voitolla.

Toinen matsi DAL vastaan, siinä tulikin turpaan jatkoajalla lukemin 2-3. Olin kyllä ihan pississä kolmannen erän lopun ja jatkoajan, ansaitusti 2pistettä siis Texasiin.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sauben Minnesotaa pari matsia pelattu. Ekasta selkee 5-2 tappio, siitä ei sen enempää.

Toka peli tosi tiukkaa, Columbus hallitsi aika pitkälti. Oli Minnesotallakin paikkansa kyllä. Rankkuihin mentiin 0-0 tilanteessa ja sieltä Minnesotalle kaksi pistettä. Oisin ehkä kyllä ansainnu kaks pojoo mut minkäs teet kun häviit :D

Kiitos matseista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös