Olisko peliseuraa?
Kirjaudun juuri nyt sisään Pittsburghilla niin pelataan vaan.
Olisko peliseuraa?
Vancouveria vastaan oli hyvät pelit. Kiitokset siitä!
Sen sijaan Calcichewtä vastaan ei peli-ilo riittänyt enää siinä vaiheessa kun Fleury on imuroinut kolmesta paikasta kolme maalia. Itse en kyllä juuri arvosta tuollaista Calcichewn pelityyliä, jossa kiekkoa veivataan ja veivataan eikä koskaan syötellä.
Columbuksen eka peli uusilla vahvistuksilla. Penguinsia vastaa päättyi murskavoittoon 10-0. Todd Bertuzzi 2+2 ja Brian Rafalski 1+0 , hyviähän nuo ovat. :D Kiitos Femukselle kaupoista!
Ne veivaa jotka osaa ;) ne roiskii päätyyn jotka ei osaa. 10-0 kertoo kaiken.
Niin, itse pidän kuitenkin taidokkaampana hienoja syöttökuvioita jotka vaativat myös ajatusta ja pelisilmää kuin tuollaista tatin nypläämistä peukalolla. Makuasioitahan nämä ovat, mutta tätä mieltä olen itse.
Syöttele rauhassa vaan hienoja kuvioita. Näyttää toimivan.
No helvetti enhän minä sanonut että itse olen kummoinen syöttelijä. Kunhan vain totesin että arvostan enemmän syöttelemistä kuin tatin nypläämistä.
Jälkimmäiseen lauseeseen että kyllä se Vancouveria vastaan toimi kohtalaisesti kun kerran pisteenkin sain.
Jees, jos annetaan olla ja pelataan se toinen peli mahd pian pois alta ni ei tartte mennä sekasin mun kiekuroista enään.
Se oli teurastus. Tuhkaa päälle. Mulla on jo vahva näkemys tän liigan voittajasta.Kiitos itsellesi, Nash teki 3+4 ja Hejdakin oli ihan ok puolustuksessa. Kerrottakoon vielä sen verran että ykkösketjuni Nash-Datsyuk-Zetterberg teki yhteis tehot 7+9, ja pelin voitin MTL vastaan siis 10-1. Laukaukset 47-11.
Hyvinhän tämä liiga siis alkoi, mutta saa nähä miten jatkuu.
Se oli teurastus. Tuhkaa päälle. Mulla on jo vahva näkemys tän liigan voittajasta.
Minnesotakin vois yhen testata ainakin, jos vastustaja viä löytyy...
Voin kohta tulla. Tilttas tätä jotain yghyy vastaan! Boottaan koneen ja sit tuun. Ihme veikko tää, tulee vaan liigaan. Jomppahan oli tuo St.Louis
Dhearted vois poistaa ton yghyn tuolta, kun ei ole jatkoaikalaisia. Tuli vaan tonne liigaan ja haasto mut pelaamaan. Sit tilttas. Se pelaa St.Louisilla, vaikka se oli Snagarin jengi.
Todennäköisesti on kyllä jatkoaikalaisia jos/kun kerran on tuon salasanan täältä poiminut. Eli nikkiä vaan kehiin kuka urpo tämä on?
No sattui kulkee heti ekassa pelissä, toinen peli DAL vastaan olikin sitten jo tiukempi mutta sain siitäkin täyden pistepotin 4-1 voitolla.