Mainos

PS3: NHL10 - Kesää Kohti Turnaus

• 21 275
  • 373

thv294

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Tottenham Hotspur
Huomenna klo 19 jälkeen Montreal kaipaisi vastustajia.

Pahoittelut vielä siitä, etten ole vielä aloittanut. Pudotuspelit ja työt söivät tehokkaasti aikaa.

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & Philadelphia Flyers
Joo, tsori etten ollut eilen paikalla mutta läppärin akku sanoi sopimuksensa irti eilen illalla. Kuitenkin toivottavasti saan uuden akun tässä lähiaikoina. Tätäkin viestiä kirjoitan velipojan koneella.

Äsken siis oteltiin tiukkakin tiukempi kamppailu Philadelphia Flyersin ja New Jersey Devilsin välillä. Ottelu päättyi Leveän kadun asukkien 1-0 voittoon ja ainoan maalin teki Scott Hartnell.

Peli itse oli varsin tasainen, laukaukset 14-16 Devilsille. Yksi tappelukin nähtiin ja Flyers istui varsin kiitettävästi boksissa, 13 minuutin edestä kaiken kaikkiaan. Kuitenkin puolustus toimi ja Emery oli jäätävä. Hartnell tinttasi sitten sen pelin ainoan toisessa erässä juuri boksista tultuaan.

Mutta jos joku haluaa tavoitella minua nyt tänään ja ehkä huomennakin niin lähettäkää viestiä Pleikan kautta, niihin minä vastaan heti kun moisen huomaan.

Viimeksi muokattu:

Mentos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Provoviestit & Ylilyönnit
Joku pelaamaan Ottawaa vastaan? Jäljellä seuraavat: Philadelphia, Anaheim, Washington, Vancouver, San Jose ja Minnesota..

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huomenna klo 19 jälkeen Montreal kaipaisi vastustajia.

Pahoittelut vielä siitä, etten ole vielä aloittanut. Pudotuspelit ja työt söivät tehokkaasti aikaa.

Vieläkö olet tulossa pelaamaan vai aletaanko etsiä uutta halukasta?

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Odotellaan hetki, mitä tämä uusi sankari meinaa :) Eilen piti aloittaa, mutta ei näkynyt.

Joo mun puolesta Durable voi tulla/liittyä vaikka heti koska ensimmäinen deadline peleille on jo puolentoista vkon päästä. Silloin pitää olla 9 matsia pelattuna eli tahti tästä hetkestä siihen on jo melkeinpä matsi/pvä.

EDIT: aina sekotan Durablen ja Dheartedin, prkl.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Näemmä myöhästyin sitten noin minuutin ja viimeinen paikka taisi mennä jo... Mukaan olisi mieli tehnyt kyllä.

No pidetään sulle 1. varasijaa jos joku jostain syystä peruuttaa osallistumisensa, näitähän toisinaan tapahtuu.

Joo mun puolesta Durable voi tulla/liittyä vaikka heti koska ensimmäinen deadline peleille on jo puolentoista vkon päästä. Silloin pitää olla 9 matsia pelattuna eli tahti tästä hetkestä siihen on jo melkeinpä matsi/pvä.

EDIT: aina sekotan Durablen ja Dheartedin, prkl.

Etkös sä Nässe lupaillu pitää Rommeli:lle varasijaa, jos joku peruu. Tosin eipä tainnut Rommeli vastata tuohon enää mitään. Pistin tän vaan muistutukseksi eli ilman muuta Durable vaan kehiin, jos intoa löytyy. =D

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Etkös sä Nässe lupaillu pitää Rommeli:lle varasijaa, jos joku peruu. Tosin eipä tainnut Rommeli vastata tuohon enää mitään. Pistin tän vaan muistutukseksi eli ilman muuta Durable vaan kehiin, jos intoa löytyy. =D

Ai niinhän olikin, hyvä kun muistutit. Laitan Rommelille viestiä ja jos hänellä ei oo inspiraatiota enää ni sit varmaanki Durable kehiin.

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Mukaan tullaan mieluusti. Katson vielä jonkun vapaan joukkueen ja editoin valintani tähän viestiin.

Edit. Joukkuevalinta osui Bluesiin.

Viimeksi muokattu:

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Luongo vs. Brodeur, taiston vei Devilsin veska nimiinsä ja selkeesti. Olisin mielestäni ainakin yhden maalin ansainnut mutta minkäs teet kun tuo hullu venyy jokapaikkaan. Tosi siisti matsi oli kuitenkin vaikka 3-0 hävisinkin (viimeinen tyhjiin), kiitos Oravalle. :)

Orava

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Luongo vs. Brodeur, taiston vei Devilsin veska nimiinsä ja selkeesti. Olisin mielestäni ainakin yhden maalin ansainnut mutta minkäs teet kun tuo hullu venyy jokapaikkaan. Tosi siisti matsi oli kuitenkin vaikka 3-0 hävisinkin (viimeinen tyhjiin), kiitos Oravalle. :)

Ai niin unohdin kertoa siitä pleksistä siellä veskan takana. Lupaan ottaa sen pois ens matsiin. Joo olen Brödööriä kironnut monesti tässä liigassa, mutta tämän matsin jälkeen kaikki on annettu anteeksi.

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Ollut nyt pientä taukoa peleistä. Löytyskö nyt jtn pelureita ketkä ei oo mua vs viel pelannu?

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ollut nyt pientä taukoa peleistä. Löytyskö nyt jtn pelureita ketkä ei oo mua vs viel pelannu?

Tuu vaa linjoille, Hukkaviiva ja Rommeli taitaa just pelata vastakkain kun kumpikaan ei vastaa haasteeseen ja meillä on sun kaa matsi pelaamatta. :P

EDIT: No nyt Hukkaviiva haastoikin, voin pelata tämän jälkeen vielä pelin jotain vs.

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Jooh voin pelata sit kun oot valmis. Meen käymään suihkussa vielä.

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Huh mitkä matsit tänää ollut, jokaikinen ihan saakelin siistejä matseja. Tai sitten tämä tekee sen kun olen ollut pelaamatta nyt perjantaista asti.
Mutta kuiteski äsken tuli pelattua vielä Hukkaviivan San Josea vastaan jonka voitin jatkoajalla 2-1, sitten Juzsi:n Bostonille hävisin varsinaisella 2-1. Mutta se taistelu ja lataus oli aivan älytön mulla jokaikisessä matsissa. Kiitti jätkät peleistä, tällaset matsit on just parhaita.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy