Mainos

PS3: NHL10 - Kesää Kohti Turnaus

• 21 273
  • 373

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Boston kovassa vireessä! Äsken kaatui Sauben Dallas 3-1 lukemin. Vielkö joku tulis peleille?

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & Philadelphia Flyers
Flyers voisi saapua noin puoli yhdeksän aikaa pelille parille, onko ottajia?

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mites joko oot mua eli Bostonia vs pelannut? Ei jaksas käydä pleikkarilta tarkistaan ; )

En, Isles, Calgary ja San Jose on tullut pelattua :) Ootteletko hetken, niin minä saavun paikalle?

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juups onnistuu. Laita tätä kautta vaikka vielä viestiä niin ilmaannun pleikkarille.

Joo, nyt olen pleikalla, että pelit pystyyn?

EDIT:

Neljäs ottelu; Philadelphia Flyers vastaan Boston Bruins.

1. erä

4:16 Flyers-jäähy huitomisesta.

4:43 0-1 YV, syöttö maalin takaa kulmalle ja tyhjiin, pakki taas jossain eikä Emery vaan osaa katkoa syöttöä-

13:24 0-2 Savard, one timer ja heikko laukaus jonka Emery imee kainalosta sisään.

15:49 1-2 Gagné, kolmella yhtä vastaan hyökkäys ja lirutun patjojen välistä sisään.

17:53 Bruins-jäähy, kampitus. Ylivoima on mitä on, hyviä syöttöjä mutta ei laukauksia.

2. erä

25:02 1-3 Satan, nopea nousu maalin eteen ja läheltä ylös, en tiedä miksi pakki ei ottanut.

25:44 2-3 Asham, suoraan aloituksesta Giroux nousee ja komea kieppisyöttö Ashamille ja tyhjiin.

31:21 Brierelle huitomisjäähy.

34:04 Bruinsille kampitusjäähy

34:18 3-3 Briere YV, laukaus maalille ja kauhea viiden miehen kasa mistä kiekko lipuu jotenkin sisään.

3. erä

43:03 3-4 Savard, Satan kikkailee alueelle ja syöttää kulmalle josta Savard laittaa tyhjiin.

Pian maalin jälkeen Bruins pelaa sikaa ja taklaa Carterin lasaretiin.

46:45 4-4 Asham, jäätävä maali. Powe heittää laidalta maalin eteen, Asham ampuu tolppaan ja ripari menee pakista sisään.

48:51 Bruinsille kampitusjäähy.

51:32 5-4 Gagné on jätetty yksin maalille ja Richardsin oivaltava syöttö löytää miehen ja längistä sisään.

58:18 Bruins-jäähy, korkea maila.

58:55 Ference vastaan Richards tappelu. Bruinsin mies vie puhtaasti.

59:38 Wideman vs Gagné, tottakai Bruinsin mies vie, ei Gagné ole tappelija.

Tilastot

Laukaukset

PHI:13 BOS:19

Taklaukset

PHI:19 BOS:33

Aloitukset

PHI:11 BOS:15

Rangaistukset

PHI:14min BOS:18min

Hyökkäysalueaika

PHI:5.43 BOS:5.55

3. tähti: Savard (2+1)
2. tähti: Gagné (2+0)
1. tähti: Asham (2+0)

Loppukommentit

Oli varmaan hauskin peli vähään aikaan. Kauheeta hurlumhei-lätkää ja maaleja tuli liukuhihnalta. Vielä pari tappelua niin avot, toivottavasti lauantaina alkava oikea Playoffs-sarja on yhtä hyvää kiekkoa.

Viimeksi muokattu:

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hohhoijjaah mikä matsi. 4-5 turpaan tuntu että jokanen menee längeistä tai sit botti törkkäsee kiekon omaan vittu:D Ykkösketju totutun hyvässä vireessä. Rask 2ekaan erään huiket 2torjuntaa ja 3päästettyä maalia.

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerrankin näin päin :) Meikäläisen bravurihan oli Divarissa pakin heittäytyminen ja häntä pitkin kiekko portista sisään.

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Olisko Canucksille vastustajaa tähän aikaa päivästä, ehtisin pelata 1-2 matsia tässä?!

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyskö peliseuraa mulle? Boston kaipaa vastustajaa.

Keba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canadiens, KalPa
Olipahan peli Canuckseja vastaan. 6-0 puhtaasti pataan. En ehkä ihan noin paljon huonompi ollut, kun numerot kertovat. Ei kyllä onnistunut mikään. Iginla huito tyhjästä yli ja Luongo otti kaikki muut. Ja Nässekin kyllä rankas kovalla prosentilla. Rupes kyllä sen Kipperin imaiseman 3-0 maalin jälkeen vituttamaan niin paljon, ettei puolustaminen enää pahemmin kiinnostanut :)

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Olipahan peli Canuckseja vastaan. 6-0 puhtaasti pataan. En ehkä ihan noin paljon huonompi ollut, kun numerot kertovat. Ei kyllä onnistunut mikään. Iginla huito tyhjästä yli ja Luongo otti kaikki muut. Ja Nässekin kyllä rankas kovalla prosentilla. Rupes kyllä sen Kipperin imaiseman 3-0 maalin jälkeen vituttamaan niin paljon, ettei puolustaminen enää pahemmin kiinnostanut :)

Joo, tasainen matsi tosiaan vaikka lukemat näyttää toista. Mulla onnistui kaikki, oikeastaan täydellinen matsi mun puolelta. Pelihän alkoi selkeästi sun painostaessa, sitten iskin vastaiskuista pari häkkiä ja se 3-0 Rypienin veto siniviivalta oli aikamoinen HÖRPS kipperiltä. Kiitos matsista.

Toinen matsi Nupen Rangersia vastaan menikin sitten päinvastoin, mikään ei oikein tahtonut onnistua ja NYR vei matsin 3-2. Olin kyllä täysin altavastaajana, NYR painosti muistaakseni jotain 8min mun alueella, itsellä se taisi olla parin minuutin luokkaa. Vedotkin NYR vei selkeästi nimiinsä, Luongo piti numerot noinkin siedettävänä.

EDIT:
Kolmas matsi vielä putkeen, vastassa Bouwmeesterin Minnesota Wild. Siitä sain 3-0 voiton, peli oli melko outo. Sain tosi nopeesti ekan maalin kun Burrows survoo rystyllä ohi Backströmin, ja 2 muutakin maalia tuli 1. erässä. Sitten toisessa erässä otin 5minuutin jäähyn ja muutenkin Wild jäädytti mun pelin ihan täysin loppuajaksi, onneksi sain nuo maalit melko nopeasti tehtyä ja sen ansiosta voittokin irtosi.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuliskos joku ottamaan Bostonia vs peliä? Käväsen tupakilla ja meen kyttäilee pleikalle ->

Mentos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Provoviestit & Ylilyönnit
Joo, liigan ensimmäinen voitto saavutettu ja tori varattu.

Boston 1 - 2 Ottawa (0-2,0-0,1-0)

Näin se sitten tapahtui, kauniisti vieraskentällä 2-1 voitto. Oon kyllä varmasti koko liigan ärsyttävin vastustaja, pelaan kyllä niin tylsää. Tässä pelissä ensin Fisher läpiajosta sisälle aika pelin alussa, ja samainen mies ylivoimalla, kävi muuten Mikelle joulu siinä kohdassa kun kiekko toisen kerran verkkoon heilahti. Sitten rupesin melkeimpä puolustamaan ja välillä onnistuin painostamaankin. Boston siinä sitten pisti kiekon kerran reppuun 3. erän puolivälissä kauniilla kuviolla, matsi kuitenkin mulle. Erikoinen huomio oli, että läpiajoja tuli todella paljon, varmaan enemmän kun mulle tuli koko Divarissa, tiedä sitten mistä johtui. Cullenkin sai kiekon Raskin patjoihin kolme kertaa samassa erässä, samassa vaihdossa..

Ottawa 0 - 2 Pittsburgh (0-0,0-1,0-1)

Suoraan sanoen vitutttaaa kun ei tosta matsista pistettäkään tullut. Hallitsin peliä täysin kolmannen erän mutta vastustaja taisi sitten olla tuon verran tehokkaampi. Pari hukattua läpiajoa oli Ottawalla muttei muita erikoisia tekopaikkoja, kiekkopaine oli kyllä suurimman osan pelistä Pens päässä. Eipä päästy taaskaan soittelemaan maalitorvia kotiluolassa, ehkä ensi pelissä sitten.

Kaudesta juttuja

+ Alivoima/ylivoima toimii
+ Fyysinen peli on hanskassa(, eikä ole hanskat Ranskassa.)
+ MV-peli yllättävän hyvässä kuosissa.

- Maaleja on tehty liian vähän (6!) :DD

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy