Pelaamaan anyone?
Mä voisin tulla nyt. Jos vielä linjoilla oot.
Pelaamaan anyone?
Snagarin Phoenixia vastaan jo klassikoksi muodostunut derby, joka päättyi Islandersin 3-1 voittoon. Erittäin tasaista vääntöä, molemmat puolusti hyvin ja sai satunaisia maalipaikkoja,missä veskarit pitivät pidemmän korren lähes joka kerta. Kolmas erä ja vähän reilu minuutti peliaikaa tasatilanteessa 1-1, Islanders on karkaamassa läpiajoon ja Phoenix mies pistää nurin ja rankkari tulossa. Phoenix ei saa kumminkaan jatkotilanteessa koskettua kiekkoon joten joku vitun Hunter iskee vanhanaikaisella voittomaaliksi jääneen 2-1 maalin. 3-1 maali myös tän Hunterin lavasta pari sekkaa ennen loppua. Lämäri kulmasta yllättää Bryzgalovin täydellisesti. Tossa vaiheessa repes Snagarilla perse, kun paussille meni samalla nanosekunnilla ja jonkin aikaa varmaan keräsit ajatuksia? :D
Ps. on muuten huikee ukko tuo DiPietro, PMK 0,71 95,2% Kiitos Rick!
... Meinaatkos Kamenski kauankin pelata tuolla tyylillä, on siinä jotain aukkoja vielä? =)
Hieno peli oli, toivottavasti pleijareissa kohdataan ja saan taas heitellä Calcichewin säbämiehille rantapalloja! :)
Tää liiga tietty loppuun asti samalla aggrella, omissa saattaa vielä jonkun kerran kolista :) All out attack ja 3-2 avaa "hieman" mestoja vastustajalle vastahyökkäyksiin kun vähintään toinen ellei molemmat pakit pelaa sinistä eikä peruuttele mihinkään ja kaikki hyökkääjät on jossain vastustajan maaliviivan takana. Se vielä menisi, mutta kun itse aina tarkoituksella yritän hakea sillä viimeselläkin miehellä taklausta (vastapalloon, ja aina ohi) enkä peruuttele niin tulee vielä jokunen läpiajo Andersonille torjuttavaksi. Ehkä sen alimmalla pakilla höntsyilyn vois jättää tekemättä... ehkä.
Noh noh, oon oppinu sun pelityylis jo melko hyvin eli jos mä vaikka heittelisin niitä rantapalloja tällä kertaa ;) Vois olla ihan reiluakin =D no eei, toivottavasti kohdataan, ei ainakaan tunnetta pitäs puuttua.
Löytyiskö heti aamusta peliseuraa? Jos joku linjoilla seuraavan vartin sisään niin voisin pelata pelin.
Meitsi vois vaikka tulla. Heräsin tosin tossa 7.30 jo niin aika väsynyttä voi olla peli :D
Oota ihan hetki niin avaan pleikan ja haastan sut :).
Islandersin puukädet ihan innostui ottelussa Vancouveria vastaan ja tuloksena siitä 6-0 voitto. DiPietrolta taas vakuuttava esitys 23 torjunnalla. Okposo illan tehomiehenä 4+1 tehoin, jo oli aikakin, kun on ollut koko kaudeen ihan pimennossa. Aika jännä peli..aluksi. Eka erä pelattii nollanollaa ja tilanteita siunaantui kummallekin melko hyvin. Toisessa erässä sain kuparisen rikki ja siitä alkoi ilotulitus. 2-0 tosin oli aika paska maali, kun koitin syöttää maalin takaa ja se sit suuntautuikin nollakulmasta sisään. Vihaan tollasia maaleja, vaikka ite teinkin :D 3-0 ja siinä taittui selkäranka, sikailu alkoi ja uskomaton pellehyppysyöksyjen putki, sai naureskella kun sukeltelit sielä :D Loppu oli pelailua ja muutaman lisämaalin hakkaamista, kun Luongollakaan ei ollut paras päivä niin lukemat 6-0 Islandersille. Kiitos matsista Nässelle :P