PS3 NHL09: Jatkoaika Liiga

  • 16 876
  • 223

Kaberle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Maple Leafs, Chelsea
No siitä nyt voi kukin olla kumpaa mieltä tahansa onko se bugimaali vai ei, mutta itse en sitä ole ainakaan pitänyt bugimaalina. Itse pidän bugimaaleina tuota sijoitusrannaria, mikä uppoaa melkein aina reppuun ja tuolta kulmasta maalille nousua kun maalivahti heittääntyy kyljelleen, niin siitä sitten on helppo nostaa aina kiekko pömpeliin. Mutta joo ei siitä sen enempää.

Sama, eli ns. curveshot. Itsellä palaa hihat samantien, jos joku tuota tekee. Tuo kulmallenousu taas ei enää toimi samanlailla kun päivityksen jälkeen mokke ei enää heittäydy kyljelleen oikeastaan koskaan. Puikoista tosin uppoaa senkin edestä, jos pääsee etutolpalle nousemaan.
 

Nupe_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Colorado Avalanche
Sama, eli ns. curveshot. Itsellä palaa hihat samantien, jos joku tuota tekee. Tuo kulmallenousu taas ei enää toimi samanlailla kun päivityksen jälkeen mokke ei enää heittäydy kyljelleen oikeastaan koskaan. Puikoista tosin uppoaa senkin edestä, jos pääsee etutolpalle nousemaan.

Näinhän se on, mutta ilokseni olen huomannut ettei Jatkoajassa tätä "huorausta" harrasteta.
 

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C
Näinhän se on, mutta ilokseni olen huomannut ettei Jatkoajassa tätä "huorausta" harrasteta.

Joo toivotaan, että tuo loistaa poissaolollaan.

Penguinsia vastaan tiukka ja hyvä peli ja alun parilla salamamaalilla voitto 2-0. Nabo oli huomattavasti parempi, kun edellisessä ottelussa. Nyt ei kerkiä enempää pelata, huomenna taas illasta kerkiän pelata vaikka useamman tunnin, jos muita on onlinessa.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Vai että bugimaaleja. Itseänikin vituttaa välillä, kun turpaan tulee niin että soi. Siitä huolimatta en ole mitään bugimaaleja huomannut pelissä oikeastaan lainkaan ja ainakaan itse en tiedä mitään "varmaa kikkaa" maalintekoon. Jos tietäisin, niin varmasti tekisin. Maalinteko tuntuu vaan vaikeutuvan koko ajan, kun ei enää läpiajotkaan uppoa ja ohjain meinaa lentää seinään.

Illalla toivottavasti peleissä taas mukana.
 

Olpa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Vaasan Sport & Eric Lindros
Voin tulla mukaan leikkiin, jos vielä huolitaan. Kings joukkueeksi ja Jermu44 on tunnut in-game.

Tuossa kun luet edellisiä viestejä niin on ollut puhetta ett ovet on nyt kiinni. Pari viikkoa jo pelailtu ja parhaimmat joukkueet on jo pelaillu yli 50% peleistä.

Ensi kerralla sitten (NHL 2010?).
 

Olpa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Vaasan Sport & Eric Lindros
Se7enin kanssa tiukat väännöt. Ekasta voitto 3-1 ja toista vajaa minuutti jäljellä ja tilttaus, kun olin tappiolla 2-0. (siis kone tilttas).

Jos tulosta ei kirjata mitenkään niin voidaan toinen peli "pelailla" jossai vaiheessa ja antaa sulle oikeutettu 3-0 voitto. Nyt pitää lähteä ->

Huomenna ollaan takaisin linjoilla.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Se7enin kanssa tiukat väännöt. Ekasta voitto 3-1 ja toista vajaa minuutti jäljellä ja tilttaus, kun olin tappiolla 2-0. (siis kone tilttas).

Jos tulosta ei kirjata mitenkään niin voidaan toinen peli "pelailla" jossai vaiheessa ja antaa sulle oikeutettu 3-0 voitto. Nyt pitää lähteä ->

Huomenna ollaan takaisin linjoilla.

Ai se tilttas? Mä ihmettelinkin kun sun äijä lakkas liikkumasta. Mulla kuitenkin viuhu sekunnit loppuun saakka ja näkyy lopputulos kirjautuneen. Olin kyllä ekassa pelissä ihan purjeissa, mutta toiseen sain vähän koottua rivejä ja otettua jopa voiton.

Juza vei mua äsken 4-1 ja toinen peli alkamassa...
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
#97:lta (tunkki) turpaan 2-1. Vaikka mies voiton ansaitsikin niin pakko sen verran vinkata, että kannattaa sulkea ainakin jatkoaika.com ja iltalehti.fi koneelta pelien ajaksi. Nyt ainakin pätki sen verran, että joku söi kaverin kaistaa arvaan ma ja ainakin noi sivustot sitä tekee aika huolella.

Sitä en tiedä pätkikö myös toisessa päässä?
 

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C
22.30 eteenpäin mua voi joku halukas pyöritellä. San Joselle haasteita tulemaan siis kolmen vartin päästä.
 

Zous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ryan Reaves
Ei tarvitse kauaa miettiä jos jaettaisi huonoimman puolustus ja kiekottomana pelaavan palkinto. Käsittämätöntä miten en saa nostettua melkein koskaan mailaa, enkä tökättyä kiekkoa pois vastustajalta. Pahin ongelma ilmenee kuitenkin omalla alueella puolustuksessa. Poikittaissyötöt menee lähes joka kerta läpi ja sen takia soi jatkuvasti omissa. Muutenkin puolustus pelaaminen on aika säälittävää räpellystä. Äsköisessä pelissä akimotoa vastaan olisi ollut niin oiva esimerkki kun kaveri tasoitti pelin 4.7 sekuntia ennen loppua.

Ei näin!

Onko nuo jomppa_koo ja Visnovsky tulossa nimittäin alkaa pelit loppumaan. Kuusi matsia jäljellä.
 

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C
Äsköisessä pelissä akimotoa vastaan olisi ollut niin oiva esimerkki kun kaveri tasoitti pelin 4.7 sekuntia ennen loppua.

Ei näin!

Heh. Mulla on täysin samanlaista räpellystä tuo peli. Sarjan piikkipaikalla oleva numpanviina tjms kuritti minua muistaakseni 3-0 ja siinä sai hyvää oppia miten puolustetaan.
Emännän pikkuveli muuten pelasi Fasö tuon viimeisen erän ja hyvä, että pysyi housuissaan, kun sai tasoituksen aikaiseksi. :)
 

#97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
#97:lta (tunkki) turpaan 2-1. Vaikka mies voiton ansaitsikin niin pakko sen verran vinkata, että kannattaa sulkea ainakin jatkoaika.com ja iltalehti.fi koneelta pelien ajaksi. Nyt ainakin pätki sen verran, että joku söi kaverin kaistaa arvaan ma ja ainakin noi sivustot sitä tekee aika huolella.

Sitä en tiedä pätkikö myös toisessa päässä?

Ei kyllä pätkinyt täällä päässä muu kuin pelaajan ajatus ajoittain. Erikoista. Pelien aikana kaista on kyllä tässä taloudessa pyhitetty pelkästään PS3:lle. Harmi, jos sulla pätki, se on tosi pirullista.

edit. Siitä en tosin ole varma, etteikö vaimolla olisi jäänyt joku ellit-heppa-naakka -palsta passiivisena päälle läppäriin. Se voisi selittää jotain.
 

Möksy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punainen. Musta. Valkoinen.
Ei tarvitse kauaa miettiä jos jaettaisi huonoimman puolustus ja kiekottomana pelaavan palkinto.

Joo, olen samaa mieltä: Palkinnon korjaa TheMoksy. En käsitä, että miten noi joukkueen taktiikat ja muut vastaavat hienosäädöt pitää asettaa, että allekirjottaneella ei olisi paniikki päällä, jos vastustaja saa pienenkin kiekollisen hetken kiekon ollessa meikäläisen alueella. Eikä asiaa helpota yhtään se, että joukkueen (Ankat) ykköskassari päästää jokaisessa ottelussa 1-2 helpohkoa kihausta. Toisen palkinnon voi jakaa minulle viimeistelemättömyydestä. On ihan käsittämätöntä, että miten monta maalintekopaikkaa tarvitsen yhden maalin syntymiseen.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Eilen tuli ensimmäinen peli jossa tasoero näkyi selvästi kun Nupe_ vei meitsiä 7-0. Ei vaan ollut mitään jakoa ja 4-0 tilanteessa alkoi jo vituttaa koko peli. Tappelut mulle 1-0 sentään, pelastettiin pääkaupungin kunnia. Toinen peli taisi päättyä 4-1, ja siinä mulla olisi vielä ollut jotain jakoakin, mutta kun vedot on plekseissä tai tolpassa (tulikohan 3 tolppaa tyhjistä paikoista) tai maalivahdin sylissä, niin vaikea siinä on sitten voittaa.
 

Nupe_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Colorado Avalanche
Eilen tuli ensimmäinen peli jossa tasoero näkyi selvästi kun Nupe_ vei meitsiä 7-0. Ei vaan ollut mitään jakoa ja 4-0 tilanteessa alkoi jo vituttaa koko peli. Tappelut mulle 1-0 sentään, pelastettiin pääkaupungin kunnia.

Lopussa meikältä onnistu kyllä kaikki, yritin jo vähän löysäillä, mutta jotenki se kiekko pomppi sisää.

Tuun kohta linjoille jos sais taas pari peliä väännettyä.

Jos joku haluaa niin multa löytys yks kakkosparin pakki Shane O'Brien. Mielellään vaihdossä hyökkääjään...
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Mikäs DHeartedille tuli? 1-0 tappioasemassa mutual quit?
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Jaahas, illan saldo oli 2 viinipulloa ja lopulta 9-1 turpaan Saubelta, joka ei kyllä ihan numeroiden verran parempi ollut. Maalivahtikaupoille käypi tieni, molemmissa Saubelle hävityissä peleissä alkoi näkymään reaalimaailmasta tuttua horjumista Theodoren otteissa.
 

Zous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ryan Reaves
Menen onlinen, joten haastetta vaan tuleen jos on mua vastaan peli jäljellä. Ottaa päähän kun ei meinaa ikinä osua samaan aikaan onlineen noiden kanssa keitä vastaan on peli jäljellä. Toivotaan että nyt osuu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös