Helppoja pisteitä muille kenties tiedossa kun en ole aiemmin online-liigoja pelaillut.
Juha Riihijärvi joskus sanoi että kannattaa ampua siihen kohtaan maalia jossa maalivahti ei ole. Oma jääkiekkotausta on sen verran vaatimaton, etten tohdi sanoa pitääkö moinen väittämä paikkansa.Vieläkin odotan kolleegoilta neuvoja siitä miten maaleja tehdään.
Vieläkö mahtuu mattimyöhäinen mukaan? Helppoja pisteitä muille kenties tiedossa kun en ole aiemmin online-liigoja pelaillut. Voisin ottaa Toronton ja GT on Rektor.
Voisin tulla mukaan, jos vielä mahtuu. Ottawa kelpaa. GT=Jomppa_. Ja ehdin pelata joka päivä.
Pelasin jotain lankista vastaan äsken. Näkyy puuttuvan avauspostauksesta kokonaan vai oonko vaan sokee?
Jaahas. En sitten taida liittyäkään, sillä ei tuo edes päästä perille asti. Siihen tuli joku " Playstation Network estää liittymisen" teksti. En kyllä ole liittyneenä mihinkään muuhun liigaan. Mikä tuossa sitten on? En tiedä, tiedän vain että hermo menee.
Kakkosena viimeksi kun katsoin myös yllättäen Jordan Staal, tainnut päästä Penssissä ykköseen?
Kakkosena viimeksi kun katsoin myös yllättäen Jordan Staal, tainnut päästä Penssissä ykköseen?
näköjään olin katsonut pistepörssin päin helvettiä, tosin horcoff johtaa sitä, muta ei siellä mitään jordan staalia ole.
Onko muilla käynyt sillein, että kun on aloittamassa peliä ja toinenkin pelaaja on hyväksynyt kutsun, niin vaikka painaa rastia niin ei tule, että valmis? En tiiä sitten, että pystykö kumpikaan painamaan sitä kun ei toinenkaan sitä painanut.
Tiimilista: (tummenetulla varatut tiimit)
Anaheim Ducks (JA-Möksy,GT-TheMoksy)
Atlanta Thrashers (JA-ShefkiUgi, GT-lucciukki)
Boston Bruins (JA-se7en, GT-Miksa80)
Buffalo Sabres (JA-Sinom,GT-anantti)
Calgary Flames (JA-juza,GT-juza81)
Carolina Hurricanes (JA-Wod,GT-Forck)
Chicago Blackhawks (JA-Odonkor,GT-DKotka)
Colorado Avalanche (JA-Harri2001,GT-Harmaa84)
Columbus Blue Jackets
Dallas Stars (JA-iGooni, GT-IkiSinkku)
Detroit Red Wings (JA-#97,GT-tunkki)
Edmonton Oilers (JA-Dhearted, GT-rankkuri)
Florida Panthers
Los Angeles Kings
Minnesota Wild (JA-Musta_Kyy, GT-???)
Montreal Canadiens (JA-, GT-Saube)
Nashville Predators
New Jersey Devils (JA-Orava,GT-Oswaldi_Orava)
New York Islanders
New York Rangers (JA-poikittainen_maila,GT-miksahhh)
Ottawa Senators
Philadelphia Flyers (JA-Olpa,GT-Olpaa)
Phoenix Coyotes (JA-Fedo,GT-Vetotanko)
Pittsburgh Penguins (JA-Fasö,GT-Houseloops)
St.Louis Blues
San Jose Sharks (JA-akimoto,GT-akimoto432)
Tampa Bay Lightning
Toronto Maple Leafs
Vancouver Canucks (JA-Nupe_, GT-NUPENVIINA
Washington Capitals (JA-JZZ,GT-???)
Periaatteessa mulle on aivan sama millä joukkueella pelaan, mutta Toronto-fanina olisi kiva pelata Torontolla.
Jos saatte tilaa vielä mulle, ni laittakaa ihmeessä listaan mun nimi.