PS3 NHL09: Jatkoaika Liiga

  • 16 870
  • 223

Olpa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Vaasan Sport & Eric Lindros
Muutama kiinnostus jo tuli, niin kokeillaan riittääkö tarpeeksi väkeä.

Eli varmasti aluksi pitäisi kerätä mielipiteitä, ketkä haluavat ja ennenkaikkea sitoutuvat mukaan. Joka päivä ei tarvitse pelata, mutta ei nyt mitään kahden viikon taukojakaan hyväksytä.

Sitten mistä liigasta otetaan porukat. Onko joku ehdoton liiga millä pitäisi pelata teidän mielestä? Ehdoton = muilla liigoilla en pelaa. Ja samaan yhteyteen myös ehdotus mieluisimmasta liigasta.

Ei vielä varata mitään joukkueita etc. Katsotaan ensiksi kuinka monta pelaajaa saadaan leikkiin mukaan.

Säännöt varmasti menevät niin että 5min erät ja tehdään maalit niinkuin parhaaksi nähdään. Jos joku nauttii bugimaalista bugimaalin perään niin siitä vaan mun puolesta. Itse en suoraan sanottuna tiedä mikä on bugimaali ja mikä ei : ) Kuinkas tehdäänkö treidit mahdollisiksi? Onko jotain muuta vielä?

Mitä tulee itseeni niin liigalla ei ole minulle mitään väliä. NHL saa kannatukseni.

Tiimilista: (tummenetulla varatut tiimit)

Anaheim Ducks (JA-Möksy,GT-TheMoksy)
Atlanta Thrashers (JA-ShefkiUgi, GT-lucciukki)
Boston Bruins (JA-se7en, GT-Miksa80)
Buffalo Sabres (JA-Sinom,GT-anantti)
Calgary Flames (JA-juza,GT-juza81)
Carolina Hurricanes (JA-Wod,GT-Forck)
Chicago Blackhawks (JA-Odonkor,GT-DKotka)
Colorado Avalanche (JA-Harri2001,GT-Harmaa84)
Columbus Blue Jackets
Dallas Stars (JA-iGooni, GT-IkiSinkku)
Detroit Red Wings (JA-#97,GT-tunkki)
Edmonton Oilers (JA-Dhearted, GT-rankkuri)
Florida Panthers
Los Angeles Kings
Minnesota Wild (JA-Musta_Kyy, GT-???)
Montreal Canadiens (JA-, GT-Saube)
Nashville Predators
New Jersey Devils (JA-Orava,GT-Oswaldi_Orava)
New York Islanders
New York Rangers (JA-poikittainen_maila,GT-miksahhh)
Ottawa Senators (JA-TBA,GT-lankinen)
Philadelphia Flyers (JA-Olpa,GT-Olpaa)
Phoenix Coyotes (JA-Fedo,GT-Vetotanko)
Pittsburgh Penguins (JA-Fasö,GT-Houseloops)
St.Louis Blues
San Jose Sharks (JA-akimoto,GT-akimoto432)
Tampa Bay Lightning
Toronto Maple Leafs (JA-Lahna,GT-Rektor)
Vancouver Canucks (JA-Nupe_, GT-NUPENVIINA
Washington Capitals (JA-JZZ,GT-???)
 
Viimeksi muokattu:

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C
Loistavaa jos joku tämmöisen järjestää. Itse osallistun ilman muuta, jos ei nyt ihan joka ilta tarvitse pelata.

En ole ennen osallistunut näihin liigoihin/turnauksiin, joten jos tämä toteutuu saa joku kokeneempi antaa hieman neuvoja kuinka tuo toimii käytännössä. Verkossa olen pelannut, mutta lähinnä vain satunnaisia pelaajia vastaan.

NHL saa myös minun kannatukseni. Bugimaaleista en pidä, mutta jos jollain on tarve niitä tehdä niin tehköön.

Tuntuu vaan, että suurin osa Jatkoajan käyttäjistä on tuolla Xboxin puolella.

Joo sama huomattu täälläpäin ja itsellä ei ole niin kova into pelailla, että rupeisin itse järjestämään.
 
Viimeksi muokattu:

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mukana jos vain toteutuu. Liigaksi NHL, mutta voi olla joku muukin. Kunhan saataisiin PS3 oma liiga niin hyvä olisi.

Tuntuu vaan, että suurin osa Jatkoajan käyttäjistä on tuolla Xboxin puolella.
 

Möksy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punainen. Musta. Valkoinen.
Olen mukana! Jokailtainen pelaaminen ei onnistune, mutta aktiivisesti pystyn olemaan mukana. Liigaksi NHL bugimaaleineen tai ilman.
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuntuu vaan, että suurin osa Jatkoajan käyttäjistä on tuolla Xboxin puolella.

Tämä on muuten syy miksi tulee tuota hajoilevaa paskakonsolia edelleen siedettyä (tai no lisäksi parempi ohjain) enkä ole PS3:een vaihtanut. Jos on ylimääräistä rahaa parin huntin verran niin suosittelen kyllä hankkimaan xbox360:en vaikka 2 koneeksi ihan vain näiden lätkäpelien ja aktiivisen liveyhteisön takia. Varsinkin EASHL:aa jaksaa edelleen tahkota miltei päivittäin kun on ollut
Finnish Cupia yms.

No se mainospuheesta :D. Toivotaan että saatte tarpeeksi porukkaa liigaa varten. Tällaiset on kuitenkin tän pelin suola.
 

Harri2001

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Mukana ollaan.

Tässähän alkaa olemaan tätä porukkaa jo sen verran, että ketjun aloittaja saa alkaa jo kyseleen käytännön seikkoja sekä pistää pelit pyörimään..
 

Olpa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Vaasan Sport & Eric Lindros
Tässähän alkaa olemaan tätä porukkaa jo sen verran, että ketjun aloittaja saa alkaa jo kyseleen käytännön seikkoja sekä pistää pelit pyörimään..

Niin en ole laittanut koskaan liigaa pystyyn, mutta ajattelin että 5min erät, pleijarit paras viidestä, pelataan kaksi kierrosta runkosarjassa (että saadaan valmiiksi ennen NHL10-versiota). Treidit pois. Vai? Eikai muuta tarvitse säätää...(?) Jos slaidereita saa säätää niin ihan perus säädöt, vaikka ei varmasti parhaat mahdolliset ole, mutta samat kaikille joka tapauksessa...?

Ei tietoa haittaako se vaikka laittaa pelaajien enemmismäärän 30 ja jos muita haluaa vielä tulla leikkiin myöhemmin mukaan niin se heille sallittakoon.
 

Zous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ryan Reaves
Nuo on ihan hyvät perussäännöt, mutta eikö nuo treidaukset voisi ottaa? Ei toki niin väliä. Mites sitten nuo joukkueet valitaan? Vai ottaako kaikki haluamansa joukkueen, silloin saattaisi tulla samoja, vai miten se menee?
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Oon mukana, ei oo mitään erityisiä suosikkeja liigoissa, vaikka lähinnä NHL-joukkueella pelannut.
 

Olpa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Vaasan Sport & Eric Lindros
Nuo on ihan hyvät perussäännöt, mutta eikö nuo treidaukset voisi ottaa? Ei toki niin väliä. Mites sitten nuo joukkueet valitaan? Vai ottaako kaikki haluamansa joukkueen, silloin saattaisi tulla samoja, vai miten se menee?

Tein liigan ja laitoin treidit sallituiksi. Jos halutaanpois niin ne saa vielä pois. Mennään nyt hieman samalla opiskellen tätä juttua, eikö tästä ihan hyvä tule. Ja lisää mahtuu porukkaa.

Samaa tiimiä ei valita. Ilmoitetaan tänne ensiksi minkä joukkueen ottaa ja sulkuihin perään nimimerkki playstation networkissa. Sitten vasta käydään rekkaamassa itse pelissä ittensä liigaan!

(ovet kiinni)

Itselleni joukkueeksi Philadelphia Flyers (Olpaa)

Laitan avausviestiin editoiden joukkuelistan niin siitä jokainen näkee mitkä tiimit ovat jo menneet. Laitan tähän mennessä mukaan ilmoittautuneille YV:tä että kaikki huomaa...
 
Viimeksi muokattu:

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Meitsi varaa Washington Capitalsin
 

Zous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ryan Reaves
Meikä ottaa Pensin!

Nick (Houseloops)

Itsekin voin huomenna illasta luultavasti päästä pelailemaan.
 

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C
Mulle jokavuotinen playoffien naurunaihe eli San Jose Sharks.

nick: akimoto432

edit: Ja huomenna voin pelata.
 

juza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
No lähdetään mukaan!

Voin aloittaa vaikka tänään, ja viikonloppuna on hyvää aikaa mätkiä vaikka kuinka monta peliä. Toivottavasti muutenkin ehtii kesäkiireiltä pelaamaan.

Otetaan joukkueeksi Calgary Flames.

edit:Ja nickinä juza81
 
Viimeksi muokattu:

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Hmm, mistäs nappulasta tuon peliin haaston sai hyväksyttyä? Luki niin vähän aikaa ruudulla etten huomannut.

Entäs saako mistään editoitua omia ketjujaan tai nostettua farmista pelaajia?

Terveisin nimimerkki "ja ohjekirjaanhan en perkele koske"
 

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C
Hmm, yritin pitkästa aikaa mennä verkkoon pelaamaan, mutta kone ei suostu yhteistyöhön
Kuunvaihteessa vaihtui netti ja samalla wlan boxi. Hain kyllä asetukset nyt uudelleen pleikalle ja suoritin testauksen. Kaikki meni onnistuneesti läpi, mutta nyt kun koitan kirjautua pelissä playstation network- tilille, kone ei suostu kirjautumaan vaan valittaa seuraavaa:
"Palvelimen kanssa kommunikoitaessa tapahtui virhe. Tämä on DNS-virhe. (80710102)"

Osaako joku neuvoa mikä mättää?

e: Hmm, tuossa boxissa on sisäänrakennettu palomuuri. Varmaan se ei nyt toimi oikein. Kyseessä on siis tämä laite.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Osaako joku neuvoa mikä mättää?

e: Hmm, tuossa boxissa on sisäänrakennettu palomuuri. Varmaan se ei nyt toimi oikein. Kyseessä on siis tämä laite.
Toimiiko netti muuten pleikkarin kautta? Nuo boksien sisäiset palomuurit harvoin blokkaa yhtään mitään ulospäin, eli ei niitä konffata tarvii.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös