PS3 NHL09: Jatkoaika Liiga

  • 16 836
  • 223

Olpa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Vaasan Sport & Eric Lindros
Juhannus on mennyt ja toivottavasti porukka ei ole tätä unohtanut. Ei ole tullut saatua peliä n. viikkoon. No, tietysti siis se johtuu siitä ettei osuta linjoille samaan aikaan, mutta linjoille vaan aina kun on mahdollista!

Itse olen tänään n. klo 17.00 -> linjoilla.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Voisin nyt pari peliä vetästä, että tulkaahan haastelemaan ja/tai haastettaviksi. Ei tuossa kauaa jaksa kuitenkaan kyttäillä taaskaan.
 

Zous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ryan Reaves
Nyt on omat pelit ihan jäissä. En ole pelannut pitkään aikaan ja ei osu ikinä samaan aikaan onlineen niiden kanssa keitä vastaan pelit jäljellä. ShefkiUgi, Harri2001, iGooni ja Orava voisi ilmoitella tähän, että milloin on tulossa pelailemaan tai vaikka yksityisviestillä, ihan sama. Näin voisin osata tulla oikeaan aikaan onlineen ja saisin pelini joskus pelattuakin, vaikka ei tässä mitään kiirettä ole joihinkin verrattuna.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Juu en minäkään osu lainkaan oikeaan aikaan linjoille oikein kenenkään kanssa. Eilen hengailin odotushuoneessa noin 20-21:30, enkä saanut yhtään peliä pelattua. Saa nähdä ehtiikö tänään roikkumaan, nyt on pari päivää taas aika hektistä.
 

Harri2001

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Pahoitteluni, mutta muut kiireet sotkevat iltasuunnitelmia pitkän aikaan. Poistan itseni jossain välissä sieltä liigasta, niin eipähän jää minun takia pelit roikkumaan.

Edit: Jos joku vielä kertoisi, että miten tuon teen..
 
Viimeksi muokattu:

Möksy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punainen. Musta. Valkoinen.
Tiukka peli äsken Phillya vastaan, joka ratkesi vasta jatkoajan jälkeisillä rankkareilla. Hyvin maalintekotaitoani kuvastaa se, että kierroksia mentiin varmasti yli 10, kunnes Phillyn pelaaja onnistui liruttamaan kiekon veskarini alta viivan yli. Vuoroon tulee edustamani joukkueen pelaaja. Harhautan ja onnistun viemään veskan toiselle tolpalle, mutta laukaus päätyy tyhjän maalin sijasta tolppaan. Ennen tätä yritystä en tosiaan saanut rankkareissani mitään järkevää aikaan.

Toista peliä en kerkiä ottamaan, en ainakaan ihan perään. Pitää viedä koira pihalle iltapisulle.
 

iGooni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Linjoilla nyt. Ollut lauantaista asti kuumeessa ja rohdot alkaa tepsiä nyt, helppoja pisteitä tulossa kun pelaan lääkehuuruissa. Poliisi ei kyllä antais mun pelata, mutta nyt on pakko!!
 

Olpa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Vaasan Sport & Eric Lindros
Hyvin molempien maalintekotaitoa kuvastaa se, että kierroksia mentiin varmasti yli 10, kunnes Phillyn pelaaja onnistui liruttamaan kiekon veskarini alta viivan yli tuurilla.

Korjasin : )

Pelejä taitaa nyt olla henk.koht. alle kymmenen jäljellä. Linjoille meinasin mennä, mutta EAn palvelimet oli alhaalla... Yrittää uudemman kerran illemmalla.
 

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C
Tästä hetkestä 02.00 asti linjoilla. Haastetta vaan tulemaan jos joku kerkiää pelailemaan.
 

Olpa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Vaasan Sport & Eric Lindros
Täs nyt muutamana päivänä n. puolisen tuntia silloin tällöin odotellut vastustajia, mutta samat nimet siellä usein linjoilla tai sitten yksin. Vaikka tämä nyt kesäliiga onkin niin koitetaan itse kukin tsempata kun on leikkiin lähdetty.

Ja tämä tsemppi puhe menee kuin tyhjille harakoille, koska tänä iltana en pääse pelailemaan. Huomenna pyrin olemaan linjoilla!
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Täs nyt muutamana päivänä n. puolisen tuntia silloin tällöin odotellut vastustajia, mutta samat nimet siellä usein linjoilla tai sitten yksin. Vaikka tämä nyt kesäliiga onkin niin koitetaan itse kukin tsempata kun on leikkiin lähdetty.
Jep, muutamia pelaajia en oo nähnyt koskaan edes linjoilla. Toki sen verran voi ymmärrystä antaa, et ei näillä ilmoilla kyl kauheesti itsekään tuu kotona istuttua.
 

Zous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ryan Reaves
Itsekin on tullut pidettyä jonkun aikaa taukoa ja yritän tulla pelailemaan loput pelit alta. Edelleen ongelmana on se, että ei osu samoihin aikoihin linjoille, mutta toivotaan, että loputkin pelit saadaan pelattua.
 

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itsekkin olen ollut epäaktiivinen viime aikoina. Tosin aina, kun eksyn linjoille ei siellä ole ollut, kuin samat tyypit joiden kanssa pelit on jo pelattu. Tänään luultavasti illemmalla tulee oltua linjoilla.

Muuten onko kenelläkään NHL sammunut koskaan? Eli peli on lopettanut itsensä ja palannut valikkoon mistä pelin voi käynnistää uudelleen. Todella arsyttävää ja tietenkin tulee 3-0 häviö, kun näin käy. Nyt käynyt muutaman kerran tämä. Onko muilla?
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Nyt olisin linjoilla ja siellä näkyy olevan muutama muukin. Harmi vaan, että pelejä ei noiden kanssa enää saa aikaan, kun on nollat taulussa (paitsi Dhartedia vastaan, mutta se nyt on aina linjoilla).

Elikkäs koittakaahan saada eukot nukkuun ja pleikat päälle ;)
 

Olpa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Vaasan Sport & Eric Lindros
Eilen saatiin kolme peliä pelattua altapois, which is nice.

Detroit pelin aikana meikäläisellä pätki peli aikasta pahoin, mutta 3-0 voitto niin ei voi valittaa. Detroit kulutti jäähypenkkiä oikein huolella. Sabresia vastaan tuplamatsit, ekassa turpiin 1-0 ja toisessa 3-2 voitto. Hyvät pelit taasen oli, ei valittamista.

Itselläni taitaa olla viisi peliä jäljellä, olisiko ollut että Ducksia vastaan yksi matsi pelaamatta, Torontoa ja San Josea vastaan kaksi matsia pelaamatta. Itse kun olen yötöissä yleensä niin myöhäisilta on aika huono aika pelailla. Iltapäivä ehkä paras.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Detroit pelin aikana meikäläisellä pätki peli aikasta pahoin, mutta 3-0 voitto niin ei voi valittaa.

Juu mullakin pätki jälleen Detroitia vastaan. Toivottavasti ei satu vastaan pleijareissa, jos sinne asti koskaan päästään.

Yritetääs sillein, että saatais ens viikon aikana hakattua loput runkosarjapelit pois, niin saadaan tosipelit käyntiin? Ei tätä kuitenkaan kukaan pelaa enää, kun NHL10 on hyllyissä.
 

#97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
Eilen saatiin kolme peliä pelattua altapois, which is nice.

Detroit pelin aikana meikäläisellä pätki peli aikasta pahoin, mutta 3-0 voitto niin ei voi valittaa. Detroit kulutti jäähypenkkiä oikein huolella.

Perkele! En tajua mistä tuo pätkiminen johtuu, pahoittelut siitä. Jostain syystä mulla on netti toiminut muutenkin takkuisesti jo jonkin aikaa. Voin vaan sanoa, että ei ole itselläkään herkkua pelata, sillä pätkii ihan samalla tavalla mullakin.

Juu meni Olpaa vastaan ihan vähän jäähyilyksi. Hossa kävi kerran kentällä koko pelin aikana :)
 

Zous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ryan Reaves
Tänään illasta voin tulla pelailemaan ja toivottavasti on samaan aikaan niitä kenen kanssa ei ole pelejä pelattu.
 

iGooni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Jees, itekkin vois tänään pelailla matseja pois jos jengiä vaan linjoilla on, tietysti perjantai ja ainakin täällä päin poutainen ja kaunis sää verottaa jengiä eikä varmaan kauheasti haluja pelata kun terassi ja kalja kutsuu, mutta toivottavasti joku on edes illalla pelailemassa.. Eikös mulla ole ainakin sua vastaan Fasö matsit rästissä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös