PS3: NHL 13 GM Connected-liiga (vain GM)

  • 63 373
  • 796

_Ice_shooter_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Pittsburgh Penguins
Tarkoitus siis olisi, että tänään saartaisiin kausi aluille? Ensimmäinen päivä simuloidaan vasta kun kaikki 30 paikkaa on täytetty?

Aloitan simuloimisen kun kaikki 30 manageria ovat liigassa.

Varikselle sen verran että tässä aloittamisessa menee aika varmasti siihen torstaihin asti, että luulisin sinun kerkeävän tähän liigaan.

EDIT. Mäntylä # 18: EA ei ole vielä julkaissut Andriod -appia.
 

VMJ

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Real Madrid
Ja näistä säännöistä:

- Seuraan varatut pelaajat, jotka vielä ovat vapaissa pelaajissa (Armia, Teräväinen jne.): Tämän pelaajan varannut joukkue saa etuoikeuden ottaa hänet mukaan jos haluaa.
- Jos pelaaja on tehnyt sopimuksen free agencyn aikana mutta ei ole joukkueessan: Joukkue voi taas etuoikeudella tehdä sopimuksen tai sitten halutessaan ei.

Haluaisin kuulla mielipiteitä näistä asioista!

Tästä samaa mieltä ja mun puolesta voidaan aloittaa milloin vain.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Mun puolesta kanssa käyntiin vaan, minua kiinnostaisi lähinnä, että miten simulointi tapahtuu? Taitaa mennä niin, että loukkaantumisen pituus ilmoitetaan pelimäärillä, eli ns. kalenterin jokaisena päivänä on otteluita? :D En ole ihan holleilla tuosta, kai sekin selviäisi, mutta kiinnostaisi lähinnä tietää, että monen aikoihin joka päivä pitäisi liigaa vilkuilla :)
 

_Ice_shooter_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Pittsburgh Penguins
Mun puolesta kanssa käyntiin vaan, minua kiinnostaisi lähinnä, että miten simulointi tapahtuu? Taitaa mennä niin, että loukkaantumisen pituus ilmoitetaan pelimäärillä, eli ns. kalenterin jokaisena päivänä on otteluita? :D En ole ihan holleilla tuosta, kai sekin selviäisi, mutta kiinnostaisi lähinnä tietää, että monen aikoihin joka päivä pitäisi liigaa vilkuilla :)

Liigaa kannattaisi ehkä vilkuilla n. 17-19

Ja liigaa luodaan juuri tällä hetkellä! Liigaan ei ole mahdollista saada salasanasuojausta joten pistän yv:llä liigan nimen ja liittykää kun kerkeätte.
 

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
Miksi aloitettiin jo? Menee maku jos jotkut Hagmanit jäävät pyörimään nurkkiin yms. muut kokoonpanovirheet.
 

_Ice_shooter_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Pittsburgh Penguins
Miksi aloitettiin jo? Menee maku jos jotkut Hagmanit jäävät pyörimään nurkkiin yms. muut kokoonpanovirheet.

Tässä voi mennä aika pitkään jos odotetaan kokoonpanopäivityksiä, kun tuo työsulkukin alkoi. Ja varmaan muitakin ärsyttää nämä kokoonpanovirheet, mutta näillä mennään nyt.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Liittymispyyntö lähetetty.

Okei, tuossa asetuksissa näytti olevan Simuloitavat pelit-kohdassa Ei? En tiedä onko väärin pistetty asetuksia, kehotan varmistamaan.

Tiettyinä kellonaikoina siis simuloit? Eikö näihin pitäisi saada ihan tarkat ajat, jopa minuutilleen?

Oletan että sääntö vapaista pelaajista on voimassa, eli Teräväisen etuoikeus on Chicagolla jne? :)
 

_Ice_shooter_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Pittsburgh Penguins
Okei, tuossa asetuksissa näytti olevan Simuloitavat pelit-kohdassa Ei? En tiedä onko väärin pistetty asetuksia, kehotan varmistamaan.

Tiettyinä kellonaikoina siis simuloit? Eikö näihin pitäisi saada ihan tarkat ajat, jopa minuutilleen?

Oletan että sääntö vapaista pelaajista on voimassa, eli Teräväisen etuoikeus on Chicagolla jne? :)

Käsitin tuon Simuloitavat pelit -kohdan niin että nyt minulla olisi ainoa oikeus simuloida pelejä. Huomaan helpommin jos jotkut ovat pelanneet pelit itse.

Jos automaattisesti ei noita aikoja pysty säätämään, niin tarkkaa aikaa en vain voi laittaa.

Ja viimeiseen kohtaan, kyllä.
 

Ralph

Jäsen
Ketkä kaikki pelaajat lasketaan sellaisiksi, joille ei muut saa tehdä, esim. Teräväinen? Kaikki pelaajat nyt jonkun varaamia on.
 

Mäntylä #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers,
Ketkä kaikki pelaajat lasketaan sellaisiksi, joille ei muut saa tehdä, esim. Teräväinen? Kaikki pelaajat nyt jonkun varaamia on.

Teräväinen ainakin on jo valmiiksi Chicagon listoilla joten et edes pysty tekemään hänelle sopparia. Kun tuota vapaiden pelaajien listaa katsoo niin ei siellä junnuja/RFA-pelaajia näy vaan näitä vanhoja konkareitra tuntuu olevan lista täynnä, joten mitään omia sopimuksia tuskin tarvitsee tehdä.
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Tuli nyt myös liityttyä liigaan ja pari asiaa pisti silmään. En päässyt AHL-ketjuja muokkaamaan mistään. Lisäksi kaikki valikot ovat helvetin hitaita. Katsotaan nyt mihin tämä tästä kehittyy.
 

Setit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Tuli nyt myös liityttyä liigaan ja pari asiaa pisti silmään. En päässyt AHL-ketjuja muokkaamaan mistään. Lisäksi kaikki valikot ovat helvetin hitaita. Katsotaan nyt mihin tämä tästä kehittyy.
Infoa GM-connectedista.

EA kirjoitti:
Käyttöliittymä tuntuu hitaalta ja tahmealta. Miksi?
Tämä tapahtuu, koska palvelimesta kerätään tietoja aina, kun siirryt johonkin ruutuun, jotta saat liigan uusimmat tiedot. Siten pystyt pysymään ajan tasalla liigan uusimpien tapahtumien suhteen, vaikka pelaajat pelaavat pelejä ollessasi kyseisessä tilassa.
 

voittamaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
Vaihtoja voi alkaa varmaan jo tekemään? Myös vapaita pelaajia voinee jo kiinnittää, eiväthän he kuitenkaan hyväksy sopimuksia ennen simulointia.
 

Setit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Liittymispyyntö myös lähetetty, nyt venaillaan hyväksymistä. Vapaissahan pelaaja valinnee "parhaan" tarjouksen, joten tuskin tarjouksista mitään haittaa on.
 

Ralph

Jäsen
Hyökkääjät John Mitchell (74) ja Cody McLeod (72) sekä puolustajat Shane O'Brien (77) ja Ryan O'Byrne (76) olisin valmis myymään. Vaihdossa voitte tarjota varausvuoroja tai hyökkääjää (75-77). Lähtevät luultavasti melko halvalla.

Laitoin jo Calgarylle ja Tampa Baylle "vaihtoehdotuksen" joka tosin on jo sovittu. Molemmat ovat jo saaneet GM:nsä ja odottelen että hyväksyisivät. Lisäksi Chicagon GM:n kirjautumista odottelen, jotta laitan sinnekin sovitun treidin ehdotuksen.
 

strapat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, TB, PattU, Jokerit
Laitoin jo Calgarylle ja Tampa Baylle "vaihtoehdotuksen" joka tosin on jo sovittu. Molemmat ovat jo saaneet GM:nsä ja odottelen että hyväksyisivät. Lisäksi Chicagon GM:n kirjautumista odottelen, jotta laitan sinnekin sovitun treidin ehdotuksen.

Hyväksyin eilen jo mutta nämähän tulee voimaan vasta ekan pelisession jälkeen..?
 

strapat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, TB, PattU, Jokerit
Jaa joko olette aloittaneet pelit? Minä en ole ainakaan, odottelen että kaikki on liigassa jne.

Ei, mutta minulla on neljä seuraavaa vastustajaa siinä alkuvalikossa oikeassa laidassa (minulla: Florida, Islanders, Florida ja Rangers), kun ne on simuloitu niin treidien pitäisi tapahtua, kait.
 

Ralph

Jäsen
Ei, mutta minulla on neljä seuraavaa vastustajaa siinä alkuvalikossa oikeassa laidassa (minulla: Florida, Islanders, Florida ja Rangers), kun ne on simuloitu niin treidien pitäisi tapahtua, kait.

Jaa ne tarkoitit sitä. Minulla siinä näkyy viisi ottelua ja se lienee se yksi pelisessio, eli joku viikko(?) jonka pelit mennään kerrallaan. Samassa ajassa Coloradolle viisi peliä kuin Tampa Baylle neljä peliä jne.
 

strapat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, TB, PattU, Jokerit
Jaa ne tarkoitit sitä. Minulla siinä näkyy viisi ottelua ja se lienee se yksi pelisessio, eli joku viikko(?) jonka pelit mennään kerrallaan. Samassa ajassa Coloradolle viisi peliä kuin Tampa Baylle neljä peliä jne.

Juurikin näin.
Lähetin itsekkin ehdotukset niille kaikille joille voi.
Huom! Bostonilla liikaa maalivahteja niin ei voi lähettää. Nakkaa TimppaTomppa waiwereihin niin voin lähettää Garonin :D
 

Ralph

Jäsen
Tämä AHL:n puuttuminen on muuten aika jännä juttu. Ilmeisesti farmipelaajat vain ovat olemassa, pelaamatta pelejä elikkä eivät voi loukkaantua? Mitenköhän kehittyvät, kun eivät pelejäkään pelaa?

En muista kuka kaipaili puolustaja-prospecteja, mutta minulla olisi Tyson Barrie ja Cameron Gaunce, kumpikin 74, valmiina lähtemään joukkueesta. Sen sijaan Stefan Elliott, myös 74, ei lähde mistään hinnasta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös