PS3: NHL 13 GM Connected-liiga (vain GM)

  • 63 385
  • 796

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
From Washington to Vancouver Michal Neuvirth + Nick Foligno

From Vancouver to Washington: Cory Schneider + Jannik Hansen

Cover varmaan vahvistaa vaihdon.

Capsit saa vaihdon myötä parannusta tolppien väliin. Hansen tuo kovuutta joukkueeseen, selkeä top 6 laituri kuitenkin puuttuu vaihdon myötä.

Vahvistetaan.
 

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Rangers ja Columbus treidasivat. Tim Erixon <-> S. Bickel, Strålmann + pick 5 2015. Kovan hinnan maksoin nuoresta lupauksesta. Lätkämies vahvistanee ja tarjoaa pullakahvit.
 

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Chicago ja Rangers käyvät kaupan.

Shaw + 3 pick 2014 (chi)<-> Rupp
 

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Rangers hakee viela nuorta oikea katista puolustavaa pakkia. Vaihdossa Redden + pickit.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Rangers hakee viela nuorta oikea katista puolustavaa pakkia. Vaihdossa Redden + pickit.
Tässä on tarjous josta ei voi kieltäytyä!

Vaihdan Antti Miettisen ja jonkun varausvuoron 85+ tason ykkössentteriin. Kannattaa olla nopea, sillä käsittelen vain kolme ensimmäistä tarjousta.
 

lätkämies

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Columbus Blue Jackets
Youtuben video joka sisältää päivitetyt kokoonpanot ja potentiaalit.. Ehkä todellakin odotellaan nuo rosteripäivitykset tai saadaan perua kaupat sillä mm Rick Nash Columbuksessa... Tarkemmin kun tutkin niin vapaana signanneet ovat oikeissa joukkueissa ja treidatuista osa.
 

Visnovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång, alltid. Vaahteralehdet. HCK.
Youtuben video joka sisältää päivitetyt kokoonpanot ja potentiaalit.. Ehkä todellakin odotellaan nuo rosteripäivitykset tai saadaan perua kaupat sillä mm Rick Nash Columbuksessa... Tarkemmin kun tutkin niin vapaana signanneet ovat oikeissa joukkueissa ja treidatuista osa.

Rosteripäivitysten pitäisi tulla 13.9.
 

Plair

Jäsen
Minnesota ja Tampa toistamiseen kaupoilla:

From Minnesota Wild to Tampa Bay Lightning:

Nick Palmieri (RFA)

From Tampa Bay Lightning to Minnesota Wild:

Benoit Pouliot

strapat vahvistaa. Kiitokset toistamiseen kaupoista!
 

RDivis

Jäsen
Tuplapost, tuplapost.

Jos liigan herroille ja/tai neideille käy. Vaihdan tuon PSN-tunnuksen jolla olen mukana? Syyt ovat "markkinoinnillisia". Tarkoitus olisi aloitella jossain vaiheessa Let's Play touhuja eikä toi PEW_"maakoodi" oikein istu siihen minusta.

Walmeri olen ma. Muuten ei mikään Kojoottien osalta muutu.
 

_Ice_shooter_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Pittsburgh Penguins
Tuplapost, tuplapost.

Jos liigan herroille ja/tai neideille käy. Vaihdan tuon PSN-tunnuksen jolla olen mukana? Syyt ovat "markkinoinnillisia". Tarkoitus olisi aloitella jossain vaiheessa Let's Play touhuja eikä toi PEW_"maakoodi" oikein istu siihen minusta.

Walmeri olen ma. Muuten ei mikään Kojoottien osalta muutu.

Asia on korjattu avauspostiin.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Minkä verran niitä ylimääräisiä pelaajia sitten on listoilla? Käsittääkseni suurimmat viat, Nashit sun muut, korjattiin jo. Vieläkö sinne jäi jotain isoja fiboja? Tuollaiset marginaalijätkät ei ainakaan mun venettä keikuta, mutta toki mennään enemmistön ehdoilla.
 

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
mikä on liigan nimi johon voin liittyä?
 

voittamaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
Ensimmäinen päivityshän tuli jo ja suurin osa pelaajista on jo oikeissa joukkueessa, kaikista en kuitenkaan mene takuuseen. Itse siis olen jo valmis aloittamaan, mitä mieltä muut on?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös