PS3: NHL 13 GM Connected-liiga (vain GM)

  • 63 373
  • 796

Mäntylä #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers,
Voisihan sen aloitta? Jos vaan porukalla sovitaan ettei näiyä lopettaneita ja ennen lockoutia KHL;n siirtyneitä pelaajia saa ottaa vapaista agenteista. Ja nyt kun Doan teki jatkopahvin Phoenixiin niin voitaisiin siinäkin sopia että ainoastaa Phoenixin manageri saa tarjota Shanelle sopparia.
 

Setit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Olisko se maanantai hyvä päivä? Varmaan muutkin kun minä viettävät viikonloppua muun kuin pelin merkeissä. Tai sitten vaihtoehtoisesti sunnuntaina illalla?
 

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
Odotellaanhan nyt kuitenkin se rosteripäivitys. Näytti olevan Teräväistä yms vapaissa agenteissa...
 

Setit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Olen myös päivityksen kannalla, mutta jos hätäillään niin toivoisin ettei homma ala vielä tänään.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Joko odotetaan päivitys tai aloitetaan maanantaina. Kesken viikonlopun ei kannata hommaa polkaista käyntiin, koska jengi latotansseissa ja koiranäyttelyissä jne.
 

_Ice_shooter_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Pittsburgh Penguins
Odottellaan päivitystä ainakin viikonlopun yli ja sitten voidaan miettiä aloittamista. Tässä nyt ehdotuksia, jos näiden pelaajien kanssa on ongelmia:

- Buffalon GM:llä on etuoikeus signata Armia, sama Chicagon GM:lle Teräväisen kohdalla ja kaikille jotka on varattu seuraan mutta ovat vapaissa pelaajissa (sitten pitää ilmottaa jos ei halua signata pelaajaa niin muutkin voivat yrittää signata hänet)
- Free Agenteista tulleille pelaajille sama kuin ylhäällä

Tuossa olisi pari ehdotusta, sanokaa mielipiteenne tuosta.
 

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Mikä näiden RFA-pelaajien laita on? Kilpailutetaanko vai voiko 'nykyisessä' tiimissä oleva gm tehdä tarjouksen ensimmäisenä ja jos ei tarjousta niin kilpailutetaan?
esim. Rangersien Zel Zotto.
 

strapat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, TB, PattU, Jokerit
Mikä näiden RFA-pelaajien laita on? Kilpailutetaanko vai voiko 'nykyisessä' tiimissä oleva gm tehdä tarjouksen ensimmäisenä ja jos ei tarjousta niin kilpailutetaan?
esim. Rangersien Zel Zotto.

Olin aiemmin jo sen kannalla että kilpahuuto päälle vaan ja se maksaa kellä on vara.
Ainakaan offlinessa kun pelasin GM-modea niin ei ollu alkuun RFA-pelaajia, en tiiä tässä nettiversiossa.
 

Jonte

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves ja Detroit Red Wings
Olin aiemmin jo sen kannalla että kilpahuuto päälle vaan ja se maksaa kellä on vara.
Ainakaan offlinessa kun pelasin GM-modea niin ei ollu alkuun RFA-pelaajia, en tiiä tässä nettiversiossa.

Ei ainakaan Xboxin puolella netissä ollut RFA-pelaajia alussa. Meikäläinen kans aika samaa mieltä, kaikki saa tarjota jos joku jättää RFA:ks omia pelaajiaan.
 

Visnovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång, alltid. Vaahteralehdet. HCK.
Itellä käynyt hieman heikosti, netti poikki 3.10 asti. Joten tällöin voin aikaisintaan liittyä pelaajien joukkoon. Odotetaanko vaan sitä päivitystä?
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Minulle on aivan sama aloitetaanko nyt vai kokoonpanopäivityksen jälkeen joten enemmistön mukaan mennään! Itseäni lähinnä kiinnostaisi tietää muista säännöistä mitä liigassa on.
 

_Ice_shooter_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Pittsburgh Penguins
Nyt kun näitä kyselyitä on alkanut tulemaan, niin alan vähitellen olemaan sen kannalla että aloitetaan tämä homma jo. toki monilta puuttuu isoja palasia ja on vähän ylimääräisiäkin joukkueissaan (esim. J. Schultz puuttuu Oilersista ja Hagman on Anaheimissa vielä). Toki haluaisin kuulla mielipiteenne tästä aloittamisesta.

Visnovsky, löytyykö sinulta puhelinta johon voi ladata GM Connected -apin? Jos löytyy ja sinulla on kaveri jolla netti PS3:ssa toimii hyvin, voisit ehkä käydä hänen PS3:llaan liittymässä ligaan ja hallitset sitten joukkuettasi puhelimella kunnes saat netin takaisin.

Ja näistä säännöistä:

- Seuraan varatut pelaajat, jotka vielä ovat vapaissa pelaajissa (Armia, Teräväinen jne.): Tämän pelaajan varannut joukkue saa etuoikeuden ottaa hänet mukaan jos haluaa.
- Jos pelaaja on tehnyt sopimuksen free agencyn aikana mutta ei ole joukkueessan: Joukkue voi taas etuoikeudella tehdä sopimuksen tai sitten halutessaan ei.

Haluaisin kuulla mielipiteitä näistä asioista!
 

Mäntylä #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers,
- Seuraan varatut pelaajat, jotka vielä ovat vapaissa pelaajissa (Armia, Teräväinen jne.): Tämän pelaajan varannut joukkue saa etuoikeuden ottaa hänet mukaan jos haluaa.
- Jos pelaaja on tehnyt sopimuksen free agencyn aikana mutta ei ole joukkueessan: Joukkue voi taas etuoikeudella tehdä sopimuksen tai sitten halutessaan ei.

Haluaisin kuulla mielipiteitä näistä asioista!

Samaa mieltä noista. Ja voidaan hyvin sopia että esimerkiksi Hagmania ja A. Kostitsynia ei saa ottaa omaan joukkueeseensa koska kerkesivät jo tehdä sopimukset KHL:n. Mutta niinkuin joku aikaisemmin totesi niin aika marginaali jam,poista kuitenkin kyse että itselle ainakin aivan sama. Kunhan vaan saadaan sovittua pelisäännöt.

Edit. Itse alan olemaan sen kannalla että mahdollisimman nopeasti homma käyntiin.
 

Ralph

Jäsen
Itse kannatan sitä, että heti vain käyntiin tämäkin, vaikka minä lukeudun niihin jotka näistä nykyisistä kokoonpanoista hyötyy.
 

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Siellähän on paljon hyvää riistaa vapaana, esim. cody franson, pk subban, dimitry kulikov, jamie benn, ryan o'reilly.
 

Mäntylä #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers,
Siellähän on paljon hyvää riistaa vapaana, esim. cody franson, pk subban, dimitry kulikov, jamie benn, ryan o'reilly.

Niinkuin tuossa aiemmin ehdotettiin niin seuroilla on etuoikeus omiin RFA-pelaajiin.

Porukka voisi "hieman" aktivoitua ja kertoa omia mielipiteitä jotta saataisiin tämä joskus käyntiin.
 

Ralph

Jäsen
Siellähän on paljon hyvää riistaa vapaana, esim. cody franson, pk subban, dimitry kulikov, jamie benn, ryan o'reilly.

Teikäläisen Michael Del Zottoa tuskin kannattaa unohtaa, muistahan se. Mutta eikös juuri ehdotettu että kaikki RFA-pelaajat otetaan omiin joukkueisiinsa, mm. Ryan O'Reilly minulle.
 

Mäntylä #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers,
Aloitin kokeeksi oman Gm Connectedin ja selailin vapaita pelaajia, niin en sieltä löytänyt junnuja esim Granlundia tai Teräväistä. Sekä nuo RFA-pelaajat loistavat poissaolollaan.

Myös nuo korvaukset löytyy, eli jos joku tekee sopimuksen sinun RFA-pelaajan kanssa niin hän joutuu varausvuoroja antamaan vastineeksi sopimuksen suuruudesta riippuen.

Edit. Teräväinen löytyy Chicagon pelaajalistalta että huolet pois sen suhteen.
 

Setit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Ei muutakun homma tulille vaan, olen valmis aloittamaan milloin tahansa.
 

strapat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, TB, PattU, Jokerit
Hagmania ja A. Kostitsynia

Eikö me mennä nyt sillä että nämä jampat pelaa Anaheimissä ja Nashvillessä niin ne nyt vaan pelaa siellä ja sillä hyvä samoin Colaiacovo pelaa St.Louisissa.
Joukkuetta rakentelin alle palkkalattian sillä silmällä että nappaan kovalla rahalla Cocoan ja Kostitsynin mutta ei haittaa vaikka laitetaan käyntiin nyt.
Ja näistä RFA-pelaajista komissaari ei ole tainnu nyt lopullista kantaa sanoa, eikö ne nyt ollu vapaata riistaa ja siirtokorvaukset sille jolle ne kuuluu, tosin niitähän ei tainnu kauden aloittaessa edes olla mutta seuraavilla kausilla.
Vielä semmonen ehdotus komissaarille että kaikille vielä lopullinen yv että onko mukana ja sitten tarvittavat salasanat ja tarpeet ja liiga käyntiin on minun mielipide.. :)
 

_Ice_shooter_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Pittsburgh Penguins
Eikö me mennä nyt sillä että nämä jampat pelaa Anaheimissä ja Nashvillessä niin ne nyt vaan pelaa siellä ja sillä hyvä samoin Colaiacovo pelaa St.Louisissa.
Joukkuetta rakentelin alle palkkalattian sillä silmällä että nappaan kovalla rahalla Cocoan ja Kostitsynin mutta ei haittaa vaikka laitetaan käyntiin nyt.
Ja näistä RFA-pelaajista komissaari ei ole tainnu nyt lopullista kantaa sanoa, eikö ne nyt ollu vapaata riistaa ja siirtokorvaukset sille jolle ne kuuluu, tosin niitähän ei tainnu kauden aloittaessa edes olla mutta seuraavilla kausilla.
Vielä semmonen ehdotus komissaarille että kaikille vielä lopullinen yv että onko mukana ja sitten tarvittavat salasanat ja tarpeet ja liiga käyntiin on minun mielipide.. :)

Kyllä he pelaavat Nashvillessa ja Anaheimissa.

RFA-pelaajat ovat mielestäni kaikille vapaata riistaa.

No niin, testaan vielä pari asiaa, ennen kuin laitan liigan pystyyn. Ilmoittelen ketjuun kun liiga on pystyssä ja salasanan liigaan pistän sitten yv:llä.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Mulla on sellanen tilanne, että pääsen himaan vasta torstaiksi. Jos se ei vaikuta mahdollisuuksiini kilpailla vapaista agenteista sun muusta, niin pyörimään vaan. Mulla on ipadilla toi änäriappi, mutta sillä ei taida päästä liittymään sarjaan?
 

Ralph

Jäsen
Tarkoitus siis olisi, että tänään saartaisiin kausi aluille? Ensimmäinen päivä simuloidaan vasta kun kaikki 30 paikkaa on täytetty?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös