PS3: NHL 13 GM Connected-liiga (vain GM)

  • 63 358
  • 796

Visnovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång, alltid. Vaahteralehdet. HCK.
_Ice_shooter_ pitää huolta joukkueestani sen aikaa, kunnes saan netin taas toimintakuntoon. Voitte siis pelailla nämä pari viikkoa ilman minua.

_Ice_shooter_ varmaankin pystyy myös hoitamaan vaihdot puolestani?
 

voittamaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
_Ice_shooter_ pitää huolta joukkueestani sen aikaa, kunnes saan netin taas toimintakuntoon. Voitte siis pelailla nämä pari viikkoa ilman minua.

_Ice_shooter_ varmaankin pystyy myös hoitamaan vaihdot puolestani?

Tai jos ei muuten pysty niin hän voi tehdä toisen accon ja osallistua sillä liigaan väliaikaisesti ja tehdä Visnovskyn sopimat kaupat.
 

Mäntylä #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers,
Onko Toronto nyt ainoa jengi joka ei ole vielä mukana vai onko joku muukin vielä liittymättä? Ja jos on niin milläköhän aikataululla hän/he olisivat liittymässä?
 

Setit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Nashville, Toronto ja Winnipeg puuttuvat liigasta. Visnovskyn tilanne on siis ok, mutta laitan yv:tä näille kahdelle muulle jotka eivät ole vielä liittyneet.
 

Mäntylä #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers,
Eikö tässä voitais sopia joku takaraja näillä kahdella kauan heillä on aikaa liittyä? Jos ei maistu niin sitten uusia kavereita kehiin vaan? Olisi nyt VIIMEISTÄÄN sunnuntaina kiva saada tämä käyntiin.
 

Jonte

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves ja Detroit Red Wings
Nashville, Toronto ja Winnipeg puuttuvat liigasta. Visnovskyn tilanne on siis ok, mutta laitan yv:tä näille kahdelle muulle jotka eivät ole vielä liittyneet.

Pistin eilen illalla liittymispyyntöä, joten ei meikäläisestä kai kiinni enää.
 

Visnovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång, alltid. Vaahteralehdet. HCK.
Minulta kyllä löytyy ylimääräinen account, jolla hoidan Visnovskyn asiat siihen asti kunnes hän pääsee mukaan liigaan. Tämä tiedoksi kaikille.

Kiitokset _Ice_shooter_ :lle, hinku on kova päästä mukaan managerien joukkoon. Toivotaan että saadaan mahd. nopeasti homma käyntiin.
 

strapat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, TB, PattU, Jokerit
Nashville, Toronto ja Winnipeg puuttuvat liigasta. Visnovskyn tilanne on siis ok, mutta laitan yv:tä näille kahdelle muulle jotka eivät ole vielä liittyneet.

Nonni eli kaikki on sitten liittynyt jos näiltä on pyyntö lähetetty jo, ja hyvä että päästään alkuperäisellä porukalla ettei kukaan jää pois.
Milloin komissaari lähtee ekaa kertaa viemään päiviä eteenpäin?
 

_Ice_shooter_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Pittsburgh Penguins
Vaikka jo huomenna. Jos tämä päivä tehdään vielä kauppoja niin huomenna voitaisiin päästä liikkeelle.

Jonten PSN-tunnus jäi pieneksi kysymysmerkiksi. Vaihdoitko tunnustasi kun en löytänyt avauspostin tunnusta liittymispyynnöistä.
 

Jonte

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves ja Detroit Red Wings
Vaikka jo huomenna. Jos tämä päivä tehdään vielä kauppoja niin huomenna voitaisiin päästä liikkeelle.

Jonten PSN-tunnus jäi pieneksi kysymysmerkiksi. Vaihdoitko tunnustasi kun en löytänyt avauspostin tunnusta liittymispyynnöistä.

Pistin yksityisviestiä siitä että vaihdan tunnusta, muutama päivä takaperin, taisi olla maanantai.
 

strapat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, TB, PattU, Jokerit
Miten nuo treidit toimivat tässä? Eli tapahtuuko treidi heti kun komissaarri hyväksyy kaupan vai vasta ensimmäisten simulointien jälkeen?

Tulee aina seuraavaan jaksoon(?).
Joten esim. nyt kun minulla ja Anaheimilla tuli kauppa jossa Ryan siirty minulle mutta minun pitäisi siirtää vielä Ryan eteenpäin Pittsburghiin niin se mennee seuraavaan jaksoon(?) :(
 

voittamaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
Eikös tänään illalla jo voisi aloittaa? Itse ainakin olen valmis.
Tuleeko muuten kaupoista ilmoitusta jos se on hyväksytty tai hylätty, minulle ei ainakaan ole tullut mitään ilmoitusta.
 

_Ice_shooter_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Pittsburgh Penguins
Eikös tänään illalla jo voisi aloittaa? Itse ainakin olen valmis.
Tuleeko muuten kaupoista ilmoitusta jos se on hyväksytty tai hylätty, minulle ei ainakaan ole tullut mitään ilmoitusta.

Moni kauppa on tekemättä vielä. Toronton suurin vahvistus puuttuu, meillä on monta pikkukauppaa tekemättä jne.
 

Setit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Palvelimet taas tavoittamattomissa... En pääse tekemään viimeistä diiliäni valmiiksi. Eiköhän voida kuitenkin aloittaa pian, Visnovsky ainoa joka ilmoittanut ongelmista, mutta homma on hoidossa.
 

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
Visnovsky ja Toronton varagm kuulolla, olen laittanut sinne päin aiemmin sovitun treidin ehdotuksena. On kuitenkin käynyt niin että Pittsburghiin ei mahdu ylimääräisiä pelaajia, joten joudun lahjoittamaan sinulle pelaajaan.

Ehdotettu treidi siis on:

Malkin, 2013 1st ja R. Park <-> Vrd, Lupul ja Bozak.
 

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
villepee, yritin pistää treidejä sulle, mutta kertoo ettei pysty ku liikaa pelaajia. Voidaanko fiksata treidiä vai miten sumplitaan?
 

Visnovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång, alltid. Vaahteralehdet. HCK.
Visnovsky ja Toronton varagm kuulolla, olen laittanut sinne päin aiemmin sovitun treidin ehdotuksena. On kuitenkin käynyt niin että Pittsburghiin ei mahdu ylimääräisiä pelaajia, joten joudun lahjoittamaan sinulle pelaajaan.

Ehdotettu treidi siis on:

Malkin, 2013 1st ja R. Park <-> Vrd, Lupul ja Bozak.

Torontoonkaan ei minun mielestäni mahdu ylimääräisiä, aika lähellä rajaa ollaan. _Ice_Shooter_ saa katsoa tilanteen, mutta OK tuolle että Park tulee, mikäli mahtuu.
 

lätkämies

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Columbus Blue Jackets
villepee, yritin pistää treidejä sulle, mutta kertoo ettei pysty ku liikaa pelaajia. Voidaanko fiksata treidiä vai miten sumplitaan?
Voidaanhan me treidiä fiksatakkin, mutta kun muut treidit toteutuva mulla, niin silloin rosteriin olisi vapautumassa yksi paikka johon nuo kaikki äijät mahtuva. Jos fiksataan niin jätetään Strålman pois ja muuten sama kauppa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös