_Ice_shooter_ pitää huolta joukkueestani sen aikaa, kunnes saan netin taas toimintakuntoon. Voitte siis pelailla nämä pari viikkoa ilman minua.
_Ice_shooter_ varmaankin pystyy myös hoitamaan vaihdot puolestani?
Tai jos ei muuten pysty niin hän voi tehdä toisen accon ja osallistua sillä liigaan väliaikaisesti ja tehdä Visnovskyn sopimat kaupat.
Nashville, Toronto ja Winnipeg puuttuvat liigasta. Visnovskyn tilanne on siis ok, mutta laitan yv:tä näille kahdelle muulle jotka eivät ole vielä liittyneet.
Sama.Pistin eilen illalla liittymispyyntöä, joten ei meikäläisestä kai kiinni enää.
Minulta kyllä löytyy ylimääräinen account, jolla hoidan Visnovskyn asiat siihen asti kunnes hän pääsee mukaan liigaan. Tämä tiedoksi kaikille.
Nashville, Toronto ja Winnipeg puuttuvat liigasta. Visnovskyn tilanne on siis ok, mutta laitan yv:tä näille kahdelle muulle jotka eivät ole vielä liittyneet.
Vaikka jo huomenna. Jos tämä päivä tehdään vielä kauppoja niin huomenna voitaisiin päästä liikkeelle.
Jonten PSN-tunnus jäi pieneksi kysymysmerkiksi. Vaihdoitko tunnustasi kun en löytänyt avauspostin tunnusta liittymispyynnöistä.
Vaikka jo huomenna. Jos tämä päivä tehdään vielä kauppoja niin huomenna voitaisiin päästä liikkeelle.
Miten nuo treidit toimivat tässä? Eli tapahtuuko treidi heti kun komissaarri hyväksyy kaupan vai vasta ensimmäisten simulointien jälkeen?
Eikös tänään illalla jo voisi aloittaa? Itse ainakin olen valmis.
Tuleeko muuten kaupoista ilmoitusta jos se on hyväksytty tai hylätty, minulle ei ainakaan ole tullut mitään ilmoitusta.
Moni kauppa on tekemättä vielä.
Kun ei tässä voi niitä loppujakaan vaihtoja laittaa täytäntöön kun ensimmäisiäkään ei ole hyväksytty? Kauppatavara liikkeelle.
Visnovsky ja Toronton varagm kuulolla, olen laittanut sinne päin aiemmin sovitun treidin ehdotuksena. On kuitenkin käynyt niin että Pittsburghiin ei mahdu ylimääräisiä pelaajia, joten joudun lahjoittamaan sinulle pelaajaan.
Ehdotettu treidi siis on:
Malkin, 2013 1st ja R. Park <-> Vrd, Lupul ja Bozak.
Voidaanhan me treidiä fiksatakkin, mutta kun muut treidit toteutuva mulla, niin silloin rosteriin olisi vapautumassa yksi paikka johon nuo kaikki äijät mahtuva. Jos fiksataan niin jätetään Strålman pois ja muuten sama kauppa?villepee, yritin pistää treidejä sulle, mutta kertoo ettei pysty ku liikaa pelaajia. Voidaanko fiksata treidiä vai miten sumplitaan?