Itse olen aina ollut koiraihminen ja kissoja inhonnut. No onhan minulla huono historia kyseisten maukujien kanssa. Kun olin 10-vuotias meille kotiin muutti kissapoika. Sen lempihommaa oli hypata kynnet esilla meikalaisen naamaan yolla kun nukuin. Kun tuohon poikaseen alkoi hiukan kiintya parin kuukauden paasta, niin sitten ei tullut enaa reissultaan takasin. Poikulin kohtalosta ei ole tietoa, mutta toivottavasti loysi kodin muualta. Kerran ajoin kissan yli. En edes huomannut kun taajamassa tien oikeanpuoleinen puska heilahti ja joku jai renkaan alle. Kukaan ei olisi voinut vaistaa tuota, mutta kunnon paska olo siita silti aina tulee. Siina sitten soittelee kissan omistajalle (kissalla oli panta), etta tapoin kissasi. Hienoa saatana. Pakko oli silti se tehda, mikaan ei ole raukkamaisempaa kuin jattaa alle jaaneet elaimet taakseen katsomatta miten on kaynyt. Kavereilla on ollut erikoisia kissoja joilta kusi lentaa ja jotka kay kimppuun kun yrittaa silittaa. Emannalla on musta naaraskissa ja eihan me oikein toimeen tulla. Tuo kissaneiti on sisakissa, mutta aikas villi tapaus silti. Vain emannan se hyvaksyy, mutta muuten tulee kyntta ja muuta paskaa.
Vuosi sitten emanta rupesi puhumaan, etta kissavahvuuteen olisi kiva hommata vahvistuksia. Kaverilta loyty pentuja ja uroksenpoikasen halusi kotiuttaa. Noh ajattelin, etta antaa menna vaan. No sitten asia muuttui siten, etta alettiinkin puhua kahdesta uroskissasta, veljeksista. Ei saakeli ajattelin. No pojat tuli taloon ja olin aluksi todella kiukkuinen. Kissanpennut on viela suht raivostuttavia. Mutta jokin naksahti kohdilleen jonkun ajan paasta. Meitsihan tykkaa noista karvaturreista. Kylla on meikalaisen kelkka kaantynyt kovin vanhoista ajoista. Molemmat kissat on seurallisia ja hemmetin hauskaa seurattavaa. Nukkuu kasassa keskenaan ja painii joka paiva. Toinen niista jumaloi meitsia. Se viettaa puolet aikaa sylissa ja nuolee naamat ja kakki. Emantakin valilla mustasukkainen tuosta kissasta. Se tulee aina mun kainaloon nukkuu oisin. Toinen on enemman "kissamainen" mutta kova puheleen on poika. Todella herttaisia molemmat. Sisakissoja kaikki ja se sterilisointi on helvetin tarkeata. Yks kaks meikalainen siis kissaihminen. Helvetin hauskoja otuksia nuo ovat.