Potkut päävalmentaja Petri Karjalaiselle!

• 27 537
  • 177

Zibbazubba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Joo, näkyy tuo unettomuus jo siinä ettei osu enää viestitkään oikeaan osoitteeseen.

Lappalaisen jalka oli jo valmiiksi maalivahdin alueella, mutta ei kontaktia olisi tapahtunut ilman JYP-pelaajan työntämistä.

Sääntökirja:

"Hyökkäävä pelaaja toiminnallaan painaa, työntää tai rikkoo puolustavaa pelaajaa päin maalivahtia samaan aikaan kun maalia ollaan tekemässä, maali hylätään. Päätuomarin täytyy arvionsa pohjalta tuomita hyökkäävälle pelaajalle soveltuva rangaistus."
Eikös tuo työntö ole menossa maalivahdista ohi. Jalka jää toki alueelle, mutta itse työntö menossa poispäin veskarista.

Suosikkijoukkue
KalPa
Ymmärtääkseni tässä kohtaa ei ole mitään väliä onko se pakin jalka sinisellä alueella vai ei. Sillä saattaa olla onko maalivahti alueellaan kun kontaksi tapahtuu.

Joka tapauksessa minun mielestä maali olisi pitänyt hylätä koska hyökkääjä työnsi pakin maalivahtia päin.

Toinen asia mikä tökkii nykyään on se, että kiekottoman miehen täytyy käytönnössä väistää puolustavaa pelaajaa, muuten tulee aina jäähy estämisestä. Rissanen sai ifk-pelissä jäähyn koska ei väistänyt, vaan kääntyi ja suojeli itseään törmäykseltä.

stiffler

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Eikös tuo työntö ole menossa maalivahdista ohi. Jalka jää toki alueelle, mutta itse työntö menossa poispäin veskarista.
Jalka jää alueelle ja sen takia Juha kaatuu. Työntö menee kohti Jatkolaa sen takia koska Lappalainen on asemoitunut viistosti taakse Jatkolaan nähden maalivahdin alueella . Mikäli Lappalainen ei olisi osunut ja kaatanut Jatkolaa JYP -pelaajan työntämisen toimesta, niin kyseessä olisi ollut hyvä maali.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy