Kalikankosto
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KalPa
Minusta Hartikaisen kirjoitus tuo ikävällä tavalla esille sen, millainen vaatimustaso Kuopiossa tällä hetkellä jääkiekon suhteen on. Paikallislehden toimitus, KalPan johdosta puhumattakaan, on tyytyväinen nykyiseen tilanteeseen ja valmennuksen tasoon. Tämä sylettää minua, koska ajattelen, että huippu-urheilussa ilman riittävää vaatimustasoa ei saavuteta mitään. Kuopiossa nykytilanteeseen tyydytään mukisematta, ja paikallislehdessä ihannoidaan valmentajuutta, jossa vaatimustasoa ei kunnolla edes ole. Käsittämätöntä.
Ihan pelkkä maksettu mainos koko juttu. Ihmettelen ainoastaan, että miksi sieltä jutun yläkulmasta puuttui ilmoitus, että kyseessä on mainos.
Minulla on todella paha olo KalPan johdon takia. He haluavat tuhota koko seuran, seuran josta olen välittänyt 6-vuotiaasta lähtien (eli vuosikymmeniä). Tässä valmentaja-asiassa ei ole enää kysymys siitä, että virheitä ei haluta myöntää vaan todella palavasti halutaan tappaa koko seura. Oikeastaan en enää juurikaan välitä, sillä KalPa ei ansaitse tuollaisia johtajia itselleen. Toivon, että seura myydään pikaisesti jollekin muulle taholle. Eikös sillä Ilves-Mangaardilla ole sitä mynttiä, voisi vaikka ostaa KalPankin, esim Ilveksen farmijoukkueeksi.
Missä muuten on Laukkasen ammattiylpeys? Miten joku noin paska valmentaja ei ymmärrä itse erota kun on pari kautta valmentanut KalPaa ja saanut jokaikisen pelaajan pudottamaan tasoaan.
Ja KalPan nettisivut ja muu media voivottelee KalPan huonoa tuuria loukkaantumisten suhteen. Mitä vitun tuuria? Noin moni pelaaja ei loukkaannu huonolla tuurilla vaan Laukkanen valmentaa heitä niin vituilleen, että jokainen jätkä on rikki. Halosen selkäkin hajosi kun Laukkanen käski sen nostaa 200kg lattiasta suorin jaloin, selkälihaksia käyttämällä. Vitsi vitsi.