Toisaalta kun kysytään, kuka muistaa jonkun mainoksen parin vuoden päästä, tekisi mieleni huomauttaa, että juhlakautta ei myöskään parin vuoden päästä muista kukaan, jos sitä markkinoidaan noin. Kaksi asiaa: tietenkin 50-kautta markkinoidaan muinkin keinoin, mutta miksi tuhlata aikaa, rahaa ja näkyvyyttä roskaan ylipäätään, jos näin on? Ja toisaalta: markkinointia tehdään nykyisyyttä varten, ei sen perusteella mitä parin vuoden päästä muistetaan.
Juhlakausi muistetaan siitä, mitä kaukalossa tapahtuu, kaikki muu on ihan turhaa tauhkaa. Jos joukkue rämpii ottelusta toiseen, niin ei siitä kovin kultaisia muistoja jää, vaikka jumbotronilla pyörisi kuinka eeppinen spektaakkeli tahansa. Toisaalta jos voittoja tulee liukuhihnalta ja joukkue pelaa sexyhokia, niin Anttilan dominointia muistetaan lämmöllä vielä vuosien päästä, videoista riippumatta.
Itse en ole videota nähnyt eikä kiinnostakaan nähdä, mutta ymmärrän kyllä kritiikin, mikäli siihen on hassattu kymmeniä tuhansia euroja rahaa. Oletin, että kyseessä on joku muutamalla tonnilla tehty hassuttelupätkä.