Action Bronson
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Suomen suurin ja kaunein
Mistä nuo kulut käsityksesi mukaan muodostuisovat?Olen hämmästynyt, jos hintalappu on alle 100k.
Mistä nuo kulut käsityksesi mukaan muodostuisovat?Olen hämmästynyt, jos hintalappu on alle 100k.
Itse kun tuossa googlettelin, niin 10 päivän mainoskampanja MTV3:lla maksaa reilut 25 tonnia. Nelosen kanavilla varmaan vähän vähemmän ja radiossa todennäköisesti siitä vielä selkeästi vähemmän. Mutta tuon itse videon toteutuksesta ei edelleenkään pienintäkään käryä. Onko @Sako lla?Mistä nuo kulut käsityksesi mukaan muodostuisovat?
Ja toisaalta: markkinointia tehdään nykyisyyttä varten, ei sen perusteella mitä parin vuoden päästä muistetaan.
Itse kun tuossa googlettelin, niin 10 päivän mainoskampanja MTV3:lla maksaa reilut 25 tonnia. Nelosen kanavilla varmaan vähän vähemmän ja radiossa todennäköisesti siitä vielä selkeästi vähemmän. Mutta tuon itse videon toteutuksesta ei edelleenkään pienintäkään käryä. Onko @Sako lla?
Noniin nyt on kauden eka vierassetti pelattu, 8 matsia joista 6 voittoa ja 2 tappiota, ja vain yhdestä ottelusta jääty kokonaan ilman pisteitä. Erinomainen startti kauteen!
Osa porukasta arvosti Mörköä jo edellisellä kaudella, joten ei oikein taivu sylkykupiksi. Tasoaan toki nostanut, siitä ollaan yhtä mieltä. Niemi on käynyt läpi uudelleen syntymän tai jotain, ei vaikuta samalta pelaajalta kuin edellisellä kaudella.Aivan mahtavaa, että viime kauden sylkykupit Niemi&Anttila on nostanut tasoaan huikeasti.
Lähimmäksi pääsee Dieselillä käyvät Regin ja PalolaVertaus bensakoneista: Tällä kaudella joukkueessa ei ole yhtään tulpatonta sylenteriä koodilla Keränen (pikaista paranemista päätällistä). Erittäin positiivista.
Sekin on positiivista, että hyvästä pelistä huolimatta löytyy parannettavaa. Minusta Reginin peliaika ja -paikka ei ole vaarassa, vaikka dieseliä onkin tankissa, edelleen hyödyllinen pelaaja ja käyrä on minusta ylöspäin.Lähimmäksi pääsee Dieselillä käyvät Regin ja Palola
Anttilahan oli sylkykuppi vain ennen ensimmäistäkään peliä Jokereissa. Hyvin pian tukki kriitikoiden suut, heti kun pääsi pelaamaan. Niemen tasonnosto ollut kyllä alkukauden parhaita asioita ja myös osaltaan mahdollistanut koko joukkueen hyvän kauden aloituksen.Aivan mahtavaa, että viime kauden sylkykupit Niemi&Anttila on nostanut tasoaan huikeasti.
Mä olin Palolassa näkevinäni valtavaa itseluottamuksen puutetta. Ei haastanut kiekolla varmaan kertaakaan, vaan laukoi joko liian aikaisin tai sitten antoi helppoja alibisyöttöjä eteenpäin. Pari tsägämaalia kun saisi, niin luulen että siellä olisi kuoren alla piilossa kovakin hyökkäyspään uhka.Kyllä minä eilisen osalta laitan Palolan kuitenkin positiiviseksi. Hirveä yritys oli päällä ja jopa taklasi pariin kertaan melkoisella innolla. Ja oli laadukkaista vetopaikkojakin ainakin se 3-4, vaikka ei avopaikkoja kuitenkaan. Tällaisilla peleillä tulee kyllä tehojakin.
Itse asiassa Anttila pelasi aivan päin persettä jonnekin uuden vuoden korville, jonka jälkeen alkoi päästä jyvälle. Mutta eihän se koko viime kaudella pelannut likellekään näin hyvin kuin nyt. Nyt sijoittuminen, joka oli viime kauden isoin ongelma - etenkin alkukaudesta - on aika lailla priimaa koko KHL:nkin tasolla.Anttilahan oli sylkykuppi vain ennen ensimmäistäkään peliä Jokereissa. Hyvin pian tukki kriitikoiden suut, heti kun pääsi pelaamaan.