Ensimmäinen viestini tälle keskustelupalstalle!
Jokerien uusi tuleminen on aiheuttanut itsessäni yllättävänkin suurta positiivisuutta. Futis on aina ollut itselleni ykköslaji, kentällä ja katsomossa, joskin vielä skidinä jako penkkiurheilun suhteen oli selkeä; kesällä futista, talvella lätkää. Vieraannuin narreista hieman uuden hallin ja sen jälkeisen ajan megalomanian myötä. Oli vaikea kokea sitä juttua omaksi. Stadin kiekkojengien myrkyllinen ja epäterve vastakkainasettelu vuoden 2012 paikkeilla söi kiinnostusta entisestään, ja KHL-kieppi tappoi lopunkin, taisin käydä hallilla 10 vuoden aikana kolme kertaa, ja ylipäätään kiekon seuraaminen tuona aikana rajoittui lähinnä aamukahvin taustalla satunnaisesti pyörineisiin NHL-jälkilähetyksiin.
Uskoin vahvasti tämän junan jo menneen osaltani, kunnes karmeasta maailmantilanteesta seurasikin jotain hyvää. Yllätyin itsekin, miten vilpittömän iloinen olin Jokerien paluusta Suomen sarjoihin, miten hyvältä tuntui ilmoitus Mestis-paikasta. Nordiksesta. AJ:stä. Yksi ilta mainitsin kotona tilanneeni Jokereiden uuden pelipaidan, ja tyttöystäväni vastasi ihmetellen, ettei ole kolmen seurusteluvuoden aikana kuullut minun puhuvan sanaakaan lätkästä, ainakaan mitään positiivista. Pystyin vain toteamaan, ettei siitä ole mitään puhuttavaa vuosiin ollutkaan. Nyt on.
Liput on sekä ekaan Espoon vieraspeliin, että Nordiksen avaukseen. CMore on tilattu. Tänään hain paidan postista. Ysärillä Jokereita fanittanut ja pikku-Huopista peleihin vieneelle mutsille olen jo luvannut yhteisen pelireissun, ja oman, 12-vuotiaan tytön aion myös viedä elämänsä ekaan peliin talvella.
Hienoa olla mukana, sekä seuraamassa tätä uutta, tuoretta ja optimistista aikaa, että palstalla!