Ai ai mitä kiusottelua!Nettisivujen väriasu on muuttunut jossain välissä lila-vihreäksi.
Ai ai mitä kiusottelua!Nettisivujen väriasu on muuttunut jossain välissä lila-vihreäksi.
Jokainen Nordiksen peli on myös merkattu kalenteriin noilla retro-väreillä.Ai ai mitä kiusottelua!
Älä muuta sano. Video veti täysin sanattomaksi. Selänne ja silinterihattu, Otto ja "korkea maila". Sulo, Wade, Ströbä - nimilista on pitkä. Huhuh...Kyllä se kyynel vaan tuli väkisin kun tota kokonaisuutta katsoi. Muistoja. Tunteikasta se tulee olemaan katsomossakin.
Itkettää, hymyilyttää, herkistää, naurattaa, ilahduttaa, herkistää uudelleen, innostuttaa ja rakastuttaa eri aikaan ja silti samaan aikaan.
On vain niin parasta olla Jokerifani. On vain Jokerit
Allekirjoitan joka ikisen sanan! On vain Jokerit!!Itkettää, hymyilyttää, herkistää, naurattaa, ilahduttaa, herkistää uudelleen, innostuttaa ja rakastuttaa eri aikaan ja silti samaan aikaan.
On vain niin parasta olla Jokerifani. On vain Jokerit!
Itse olen kokenut sen vuonna -89. Toisaalta hankala päättää onko -92 mestaruus vai divarista liigaan nousu se rakkain muisto ja kokemus.Näin erään jääkiekko-ottelun paikanpäällä 11.4.2000 kokeneena sitä vain toivoisi, että liiga olisi auki, jotta saisitte aikanaan mahdollisuuden kokea sen kaikista hienoimman tunteen mitä kannattaja voi kokea.
Itse olen kokenut sen vuonna -89. Toisaalta hankala päättää onko -92 mestaruus vai divarista liigaan nousu se rakkain muisto ja kokemus.
Jokereilla olisi kaikkien aikojen jengi HUT:ssa?Mikähän olisi tilanne jos Team Jolle ois yhä puikoissa?
Tai Selänteen porukka. Kyllä siellä on nyt oikeat miehet."Jokerit ei kiinnosta ketään", ai että mikä buumi menossa!
Mikähän olisi tilanne jos Team Jolle ois yhä puikoissa?
Kun ketään ei Jokerit kiinnosta:
16.4.2019 Ketterä KeuPa ensimmäinen finaali peli.Milloinhan Kisapuisto on viimeeksi ollut loppuunmyyty?