Positiivisuusketju

• 3 173 683
  • 13 457

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
3/3 tappiot edelleen.

Onneksi lasten talviloma pukkasi päälle niin jäi tämäkin kärsimysnäytelmä näkemättä, en edes muistanut että peli oli jo tänään, muistin väärin että se olisi ollut vasta huomenna.

Nopeasti otteluketjua kahlatessa syntyi mielikuva, että ensi yön Usa-Kanada näyttää todennäköisesti onnettomien ressukoiden hidastetulta puuhastelulta jossa osalle pelaajista joulupukki tuonut luistimet vasta 24.12.2024!

Shakermaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nopeasti otteluketjua kahlatessa syntyi mielikuva, että ensi yön Usa-Kanada näyttää todennäköisesti onnettomien ressukoiden hidastetulta puuhastelulta jossa osalle pelaajista joulupukki tuonut luistimet vasta 24.12.2024!
Olihan tämä kuitenkin DERBY/HEGEMONIA/PAIKALLISKAMPPAILU vailla vertaa. Ei mitkään usakanadafinaalit pääse samalle tunnetasolle ikinä.

jokerikarhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Bruins
3/3 tappiot edelleen.

Onneksi lasten talviloma pukkasi päälle niin jäi tämäkin kärsimysnäytelmä näkemättä, en edes muistanut että peli oli jo tänään, muistin väärin että se olisi ollut vasta huomenna.

Itseasiassa Jokerit on hävinnyt neljä kertaa sanontasi "max kolme tappiota" jälkeen. Mutta ei sillä sinällään väliä ole

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itseasiassa Jokerit on hävinnyt neljä kertaa sanontasi "max kolme tappiota" jälkeen. Mutta ei sillä sinällään väliä ole

Oho! Onko näin….?

Sitten mulla tilastointi mennyt talousmiehenä vituiksi… olen tosin aika heikosti ehtinyt seuraamaan. Joskus marras-joulukuun vaihteessa se taisi olla kun murjaisin että ”yli kolmea peliä runkosarjassa ei enää hävitä”.

jokerikarhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Bruins
Oho! Onko näin….?

Sitten mulla tilastointi mennyt talousmiehenä vituiksi… olen tosin aika heikosti ehtinyt seuraamaan. Joskus marras-joulukuun vaihteessa se taisi olla kun murjaisin että ”yli kolmea peliä runkosarjassa ei enää hävitä”.
Joo 14.11
Otetaan tässä nyt vähän etukenoa mutta kun miettii edellistä suoritusta Turussa, viimeisimpiä vahvistuksia jne niin häviääkö Jokerit enää millään yli kolmea peliä ennen pleijareita?

Tämän jälkeen ollaan hävitty Ketterä,TUTO, Ketterä ja viime LA KeuPa ottelut. Saakelin KeuPa.

Mutta sinällän oli suht hyvä arvio. Pakko nostaa hattua siitä, kun kyllähän tuossa iso voittoputki tuli mikä pitikin. Runkosarja ratkesi, niin ainahan motivaatio loppuu. Tämä ei ole mitään pleikkapeliä kuitenkaan. Tosielämän arkea.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy