Positiivisuusketju

  • 2 790 408
  • 11 169

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Tai no onhan meillä täällä yksi puupää nimimerkki @V-G joka ihannoi teitä ja kaikkea teidän tekemisiään, mutta te voitte keskenänne jatkaa jutustelua Hifkin talousasioista vaikka siellä teidän omalla puolella.
1) Opettele tägäämään
2) Opettele kirjoittamaan suomea

Odotinkin että joku maalaistollo tulisi änkyttämään minun kuvitelluista HIFK-sympatioistani. Niitä ei ole olemassakaan. Eikä niitä ole tulossakaan. Se, että joku hömötiainen väärintulkitsee mun näkemykseni pääkaupungin kahden suurimman jääkiekkoseuran taloudenpidon eroista ei muuta sitä asiaa miksikään.

Samoin on aivan täyttä fuulaa heittää tuota "ei muka kiinnosta, mutta tänne kyllä kirjoitatte" -mantraa. Seura kiinnostaa, vaikka se vetääkin niin pahasti vihkoon että alta pois. Joukkueen otteet eivät kiinnosta yhtään. Hävitköön vaikka joka matsin. Siinä on iso ero.
 

Salmis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuonko vähän nessuja niin helpottaa? Tämä lantavarvas sentään on pysynyt Jokereiden matkassa 20 vuotta. Kaikesta huolimatta hyvää uutta vuotta sinne naapuriin ja voimia.

Mihin minä tarvitsen voimia tai nessuja? Toivottavasti olet nauttinut 20 vuoden matkastasi, se meinaan voi katketa äkisti.

Et muuten vastannut kysymykseeni.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
1) Opettele tägäämään
2) Opettele kirjoittamaan suomea

Odotinkin että joku maalaistollo tulisi änkyttämään minun kuvitelluista HIFK-sympatioistani. Niitä ei ole olemassakaan. Eikä niitä ole tulossakaan. Se, että joku hömötiainen väärintulkitsee mun näkemykseni pääkaupungin kahden suurimman jääkiekkoseuran taloudenpidon eroista ei muuta sitä asiaa miksikään.

Samoin on aivan täyttä fuulaa heittää tuota "ei muka kiinnosta, mutta tänne kyllä kirjoitatte" -mantraa. Seura kiinnostaa, vaikka se vetääkin niin pahasti vihkoon että alta pois. Joukkueen otteet eivät kiinnosta yhtään. Hävitköön vaikka joka matsin. Siinä on iso ero.

Ei kasetti näköjään kestä sielläkään suunnalla. Sä oot kyllä kova jätkä nimittelemään muita. Toivottavasti olet ylpeä itsestäsi. Tosin tämäkään asia ei ole Jokereiden positiivisuus ketjun kamaa.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Tästä illasta positiiviset

+ tanssitytöillä edelleen tonttuasut
+ hoastin Mikko Honkasen jokerilenkkarit (olen niitä aiemminkin salaa ihaillut)
+ se että peli loppu ja pääsi hallista vittuun
 

Salmis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen nauttinut ja aion nauttia jatkossakin. Vastauksesi kysymykseen on ei yhtäkään.

Sinulla on siis etelässä sijaitsevassa asunnossasi vinopino HIFK:n "ilmaislippuja", joilla pyyhit perseesi? Sinulla on asiat mallillaan.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Sä oot kyllä kova jätkä nimittelemään muita.
No eipä tuo sen kummempi ollut kuin se, jota itse käytit.

Mulla ei tosiaan ole sen kummempaa positiivista sanottavaa Jokereista joten poistun lailla helvetin lepakon.
 

Salmis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Se on juuri näin. Hienoa että sielläkin ymmärretään asiat.

Eikö tuo lippupaperi ole hieman sen laatuista, että se lähinnä levittää ulostetta? Jos pyyhintäsuunta on vielä eteenpäin, niin siinä on nopsasti säkit kakassa... Saat vielä serkkutytöltä huutia, kun on vehkeet likaisena.
 

Metro4ever

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raitin Raukka, Pulu, STL, Töölö, HyRi
@Salmis Suksi nyt vittu omalle puolelles kirjoittelemaan noita keskenkasvuisia höpöhöpöjäs.
Siellä riittää myös ihan riittävästi korjattavia asioita.
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tästä illasta positiiviset

+ tanssitytöillä edelleen tonttuasut
+ hoastin Mikko Honkasen jokerilenkkarit (olen niitä aiemminkin salaa ihaillut)
+ se että peli loppu ja pääsi hallista vittuun
Viimeiseen kohtaan voisi lisätä myös sen, ettei tätä paskaa tarvitse enää tänä vuonna katsoa.
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Genoway missaa ainoastaan jälkimmäisen Riika-pelin.
Ei välttämättä positiivisuusketjun kamaa, mutta Genoway 0+2 tänään Kanadan paidassa Spenglerissä. Olisi tehoja kaivattu Areenallakin...
 

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sä olet kyllä suosikkiseurasi nykytilanteen arvoinen pikku päläri, ei voi muuta sanoa. Kuka tahansa aito lätkäjätkä ja Jokereiden perinteisiä, nykyisin suurimmaksi osaksi kuolleita arvoja (kuten rehtiyttä, rehellisyyttä ja suoraselkäisyyttä) kunnioittava tuomitsee Peltosen pahoinpitelyn kategorisesti.
SÄ et tiedä mitään. Tekopyhää paskaa kirjoitat. Jos tuntisit taustoja, niin...

Kyllä sinänsä väkivalta on tuomittavaa. Mutta ne tuli areenalle leikkimään kovaa kundia ja siitä varoitettiin etukäteen. Ihan valkun suulla toivottiin hifkin tulevan pelaamaan. Sitten SBA hakkasi kisuista brändin ulos ja se oli sen luokan palvelus sekä jääkiekolle ja urheilulle, että vain tolvanat ei pidä häntä sankarina. Episodin jälkeinen uhriutuminen aivovamma Peltosen johdolla lopetti kaikki sympatiat ja johti lopputoteamaan: Ainoa vika oli se, että ei lyöty riittävän lujaa.

Tuo, mitä @Clubittaja sanoi, pitää tismalleen paikkansa, ja soisi Sako sinunkin miettivän kotvan ennen kuin heität jotain noin banaalia HIFK:n konkasta samaan aikaan kun Jokereiden talous on aivan perseestä.
Kisujen konkka olisi posiketjun kamaa, mutta eihän nuo sitä lähellä ole. Vaan toivotaan sitä joululahjojakin...
 

Salmis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
SÄ et tiedä mitään. Tekopyhää paskaa kirjoitat. Jos tuntisit taustoja, niin...

Kerro sinä sitten taustat, jos ne kerran tiedät. Kerro.

Aika tekopyhältä paskalta vaikutat muuten sinäkin. "Kyllä sinänsä väkivalta on tuomittavaa." (vitun paskasti muodostettu lause muuten). Sanomastasi huolimatta tunnut saavan jonkin sortin tyydytystä Peltosen pahoinpitelystä.

Olitko sinä muuten se kaveri, joka vihaa ja pelkää kaikkea venäläistä, mutta samalla kannattaa täysin rinnoin venäläisellä rahalla pyörivää ja venäläisessä talutushinassa olevaa jääkiekkoseuraa? Melko omituista...
 
Viimeksi muokattu:

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Ei välttämättä positiivisuusketjun kamaa, mutta Genoway 0+2 tänään Kanadan paidassa Spenglerissä. Olisi tehoja kaivattu Areenallakin...

Melkein tuossa matsin jälkeen tuli mieleen, että tämä tappio saattoi olla hyväkin asia isoa kuvaa ajatellen. Vaikka nyt seuraavaa vastustajaa vastaan ei mitään motivointia tarvita, niin tällaiset esitykset saattavat herättää jossain pelaajassa jotain tunteita. Jos eilisestä olisi selvitty kuivin jaloin jonkun viimeisen minuutin maalin turvin, niin ehkä heikon suorittamisen riski jatkossakin olisi enemmän läsnä; surkealla pelillä voittaessa vaarana on se, että rima tiedostamatta asetetaan piirun verran maksimia alemmas ja pyritään selviämään aavistuksen pakkoa vähemmällä.

Ja mua ei varsinaisesti eilinen peli vituta, vaan enemmänkin hävettää. Oli tuo sellainen helvetin puudelilauma tuolla jäällä, että ihan pahaa teki katsoa. Jos tuosta olisi kolme pistettä revitty, olisi se ollut vittuilua jo hienoa lajia kohtaan. Tuolla esityksellä saatiin yksi piste, mutta yhtään pistettä ei kyllä ansaittu.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Teillähän noita ilmaislippuja ei jaeta?

Luuleksä oikeasti että minua tai ketään muutakaan liikuttaa Hifkin asiat. Minua ainakaan kiinnosta vittujakaan miten teillä menee.

No vittuakos sitten kysyt jos ei kiinnosta! On tää kyllä yks hiekkalaatikko ei voi muuta sanoa, tänne kun tulee jonkun kysymyksen esittämään ilman mitään vittuilua tms. niin hyökkää kaiken maailman haukat ja vallet haukkana paikalle suu vaahdossa. Ja yks vielä ihannoi SBA:ta, huh.
 

haukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Euroopan no 1: Jokerit
No vittuakos sitten kysyt jos ei kiinnosta! On tää kyllä yks hiekkalaatikko ei voi muuta sanoa, tänne kun tulee jonkun kysymyksen esittämään ilman mitään vittuilua tms. niin hyökkää kaiken maailman haukat ja vallet haukkana paikalle suu vaahdossa. Ja yks vielä ihannoi SBA:ta, huh.
Mikä osa tekstistäsi olikaan positiivisuuskamaa arvon julli. Voisit ensiksi opetella käyttäytymään, vaikka se ehkä on liikaa vaadittu.
Eilinen matsi oli taas hiuksia nostattavaa viihdettä, loppui vaan hieman liian aikaisin. Eteläpäätykin oli äänessä lähes tauotta ja tyhjiä tuoleja ei pahemmin ollut. Tämä on sellaista viihdettä, jota ei ddrbunkkerista saa.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Mikä osa tekstistäsi olikaan positiivisuuskamaa arvon julli.

Eli siis arvon haukka, jos joku heittää jotain posia kuten mm. tuo mihin minä alun perin vastasin, että hallissa oli noin 9700 ihmistä niin siihen ei saa kommentoida ja kysyä, että onko tuo nyt oikeasti kovin kummoinen luku noilla hinnoilla ja "ilmais"lippumäärillä?
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
No vittuakos sitten kysyt jos ei kiinnosta! On tää kyllä yks hiekkalaatikko ei voi muuta sanoa, tänne kun tulee jonkun kysymyksen esittämään ilman mitään vittuilua tms. niin hyökkää kaiken maailman haukat ja vallet haukkana paikalle suu vaahdossa. Ja yks vielä ihannoi SBA:ta, huh.

Oot säkin yks sankari. Kaikkihan lähti siitä kun tulit totuttuun tyyliisi provoilemaan ja aukomaan päätäsi. Nyt sitten ruikutetaan kovaa kohtelua. Olet kyllä joukkueesi näköinen fani. Ja mitä Semiriin tulee niin hän oli erittäin arvostettu pelaaja joukkueen ja fanien keskuudessa. Vähän läikkyi yli tuossa Peltos-jutussa, mutta jullit saivat tasan tarkkaan sen mitä olivat kerjänneet vuosia.
 

strava

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eilinen matsi oli taas hiuksia nostattavaa viihdettä, loppui vaan hieman liian aikaisin. Eteläpäätykin oli äänessä lähes tauotta ja tyhjiä tuoleja ei pahemmin ollut. Tämä on sellaista viihdettä, jota ei ddrbunkkerista saa.
Omituista. Sain vittuilulipun joululahjaksi ja päätin käydä katsomassa elämäni ensimmäisen KHL-matsin. Älkää sanoko, että tuo on KHL:n taso. Hyökkäykset ja syötöt päin vittua koko ajan, paitsi muutama Riikan vastahyökkäys. Näin vissiin kaksi taklausta, jota voidaan taklaukseksi kutsua. Pari onnetonta nahistelua. Tyhjiä tuoleja vitusti. Eteläpääty ISTUI tuppisuuna lähes koko matsin. Jokerien maalejakaan ei juuri noteerattu katsomossa. Helvetin vaisu tunnelma kaiken kaikkiaan. Ei minulle mitään viihdettä, mutta tuntui, ettei myöskään Jokerifaneille. Edellisiltana ddrbunkerissa paljon viihdyttävämpi ja tasokkaampi matsi TPS:ää vastaan, josta ei tunnelmaa puuttunut. Ai niin, kaiuttimet huusi järjettömästi koko ajan ja selostaja kiekui kuin jossain savossa. Kauheen kivoja kuvia kiersi seinillä.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä itsekin on tunnustettava, että SBA on omissa papereissani korkealla. Kuten sanottu, niin oli suorastaan nautinnollista nähdä miten hifkn tekohengityksellä väkisin vuosia yllä pidetty "kovis" brändi lyötiin jäänrakoon muutamalla suoralla.

Tuossakin pelissä hifk alussa sikaili (tai ainakin yritti) mutta Jokerit näytti onneksi kaapin paikan että jossain se raja menee.

No, ne ajat ovat menneet mutta itselleni hienoja muistoja tuo syksyinen ilta jätti.
 

haukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Euroopan no 1: Jokerit
Omituista. Sain vittuilulipun joululahjaksi ja päätin käydä katsomassa elämäni ensimmäisen KHL-matsin. Älkää sanoko, että tuo on KHL:n taso. Hyökkäykset ja syötöt päin vittua koko ajan, paitsi muutama Riikan vastahyökkäys. Näin vissiin kaksi taklausta, jota voidaan taklaukseksi kutsua. Pari onnetonta nahistelua. Tyhjiä tuoleja vitusti. Eteläpääty ISTUI tuppisuuna lähes koko matsin. Jokerien maalejakaan ei juuri noteerattu katsomossa. Helvetin vaisu tunnelma kaiken kaikkiaan. Ei minulle mitään viihdettä, mutta tuntui, ettei myöskään Jokerifaneille. Edellisiltana ddrbunkerissa paljon viihdyttävämpi ja tasokkaampi matsi TPS:ää vastaan, josta ei tunnelmaa puuttunut. Ai niin, kaiuttimet huusi järjettömästi koko ajan ja selostaja kiekui kuin jossain savossa. Kauheen kivoja kuvia kiersi seinillä.
Sinuun verrattuna Walkin on fiksu, tämä on se positiivinen osa tekstistäni. Muuta tuohon oksennukseesi ei tarviikaan kommentoida.
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Omituista. Sain vittuilulipun joululahjaksi ja päätin käydä katsomassa elämäni ensimmäisen KHL-matsin. Älkää sanoko, että tuo on KHL:n taso. Hyökkäykset ja syötöt päin vittua koko ajan, paitsi muutama Riikan vastahyökkäys. Näin vissiin kaksi taklausta, jota voidaan taklaukseksi kutsua. Pari onnetonta nahistelua. Tyhjiä tuoleja vitusti. Eteläpääty ISTUI tuppisuuna lähes koko matsin. Jokerien maalejakaan ei juuri noteerattu katsomossa. Helvetin vaisu tunnelma kaiken kaikkiaan. Ei minulle mitään viihdettä, mutta tuntui, ettei myöskään Jokerifaneille. Edellisiltana ddrbunkerissa paljon viihdyttävämpi ja tasokkaampi matsi TPS:ää vastaan, josta ei tunnelmaa puuttunut. Ai niin, kaiuttimet huusi järjettömästi koko ajan ja selostaja kiekui kuin jossain savossa. Kauheen kivoja kuvia kiersi seinillä.

Tälläset viestit on nyt ihan yhtä tyhjän kanssa. Kriteerit joita esitit äsken pystyi myös allekkirjoittamaan täysin esimerkiksi HIFK-Lukko pelistä pari viikkoa sitten, joka oli ehkä kaikista vähiten jääkiekkoa muistuttava peli jonka itse olen nähnyt. Perjantai matsiksi kyllä täysin fiasko niin kentällä kuin katsomossa. Se kymmenen hengen Jokerifanien nykyinen ydinporukka saa Areenalle aikaan paremman fiiliksen kuin silloin koko HIFK:n fanipääty.

Eilinen Jokereiden matsi oli kyllä luksusta verrattuna moiseen, vaikkakin eilinen peli oli Areenalla pelatuista KHL peleistä yksi heikoimmista. Tunne on se avainsana, kuten kaikessa fanitukseen liittyvissä asioissa. Tosin jääkiekkopeliin voi myös mennä vain viihtymään välittämättä kumpi matsin voittaa ja minä en viihtynyt taannoisessa Lukko pelissä eikä se yllättänyt, ettet sinä eilisessä pelissä.

Onpas Jokereiden palsta mennyt oksettavaksi jokaiselta kantilta katsottuna. Kasvun paikkaa olis yhdellä sun toisella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös