Näköjään tuttu logo ja halli sumentavat kaiken rationaalisen ajattelun ihmisiltä.
Tai sitten nämä ovat faneja jotka eivät HYLKÄÄ omiaan jos nyt sitten sovitaan että eletään tätä harmaata Jokerit aikakautta.
Näköjään tuttu logo ja halli sumentavat kaiken rationaalisen ajattelun ihmisiltä.
Tuonko vähän nessuja niin helpottaa? Tämä lantavarvas sentään on pysynyt Jokereiden matkassa 20 vuotta. Kaikesta huolimatta hyvää uutta vuotta sinne naapuriin ja voimia.
1) Opettele tägäämään
2) Opettele kirjoittamaan suomea
Odotinkin että joku maalaistollo tulisi änkyttämään minun kuvitelluista HIFK-sympatioistani. Niitä ei ole olemassakaan. Eikä niitä ole tulossakaan. Se, että joku hömötiainen väärintulkitsee mun näkemykseni pääkaupungin kahden suurimman jääkiekkoseuran taloudenpidon eroista ei muuta sitä asiaa miksikään.
Samoin on aivan täyttä fuulaa heittää tuota "ei muka kiinnosta, mutta tänne kyllä kirjoitatte" -mantraa. Seura kiinnostaa, vaikka se vetääkin niin pahasti vihkoon että alta pois. Joukkueen otteet eivät kiinnosta yhtään. Hävitköön vaikka joka matsin. Siinä on iso ero.
Mihin minä tarvitsen voimia tai nessuja? Toivottavasti olet nauttinut 20 vuoden matkastasi, se meinaan voi katketa äkisti.
Et muuten vastannut kysymykseeni.
Olen nauttinut ja aion nauttia jatkossakin. Vastauksesi kysymykseen on ei yhtäkään.
No eipä tuo sen kummempi ollut kuin se, jota itse käytit.Sä oot kyllä kova jätkä nimittelemään muita.
Sinulla on siis etelässä sijaitsevassa asunnossasi vinopino HIFK:n "ilmaislippuja", joilla pyyhit perseesi? Sinulla on asiat mallillaan.
Se on juuri näin. Hienoa että sielläkin ymmärretään asiat.
Viimeiseen kohtaan voisi lisätä myös sen, ettei tätä paskaa tarvitse enää tänä vuonna katsoa.Tästä illasta positiiviset
+ tanssitytöillä edelleen tonttuasut
+ hoastin Mikko Honkasen jokerilenkkarit (olen niitä aiemminkin salaa ihaillut)
+ se että peli loppu ja pääsi hallista vittuun
Ei välttämättä positiivisuusketjun kamaa, mutta Genoway 0+2 tänään Kanadan paidassa Spenglerissä. Olisi tehoja kaivattu Areenallakin...Genoway missaa ainoastaan jälkimmäisen Riika-pelin.
SÄ et tiedä mitään. Tekopyhää paskaa kirjoitat. Jos tuntisit taustoja, niin...Sä olet kyllä suosikkiseurasi nykytilanteen arvoinen pikku päläri, ei voi muuta sanoa. Kuka tahansa aito lätkäjätkä ja Jokereiden perinteisiä, nykyisin suurimmaksi osaksi kuolleita arvoja (kuten rehtiyttä, rehellisyyttä ja suoraselkäisyyttä) kunnioittava tuomitsee Peltosen pahoinpitelyn kategorisesti.
Kisujen konkka olisi posiketjun kamaa, mutta eihän nuo sitä lähellä ole. Vaan toivotaan sitä joululahjojakin...Tuo, mitä @Clubittaja sanoi, pitää tismalleen paikkansa, ja soisi Sako sinunkin miettivän kotvan ennen kuin heität jotain noin banaalia HIFK:n konkasta samaan aikaan kun Jokereiden talous on aivan perseestä.
SÄ et tiedä mitään. Tekopyhää paskaa kirjoitat. Jos tuntisit taustoja, niin...
Ei välttämättä positiivisuusketjun kamaa, mutta Genoway 0+2 tänään Kanadan paidassa Spenglerissä. Olisi tehoja kaivattu Areenallakin...
Teillähän noita ilmaislippuja ei jaeta?
Luuleksä oikeasti että minua tai ketään muutakaan liikuttaa Hifkin asiat. Minua ainakaan kiinnosta vittujakaan miten teillä menee.
Mikä osa tekstistäsi olikaan positiivisuuskamaa arvon julli. Voisit ensiksi opetella käyttäytymään, vaikka se ehkä on liikaa vaadittu.No vittuakos sitten kysyt jos ei kiinnosta! On tää kyllä yks hiekkalaatikko ei voi muuta sanoa, tänne kun tulee jonkun kysymyksen esittämään ilman mitään vittuilua tms. niin hyökkää kaiken maailman haukat ja vallet haukkana paikalle suu vaahdossa. Ja yks vielä ihannoi SBA:ta, huh.
Mikä osa tekstistäsi olikaan positiivisuuskamaa arvon julli.
No vittuakos sitten kysyt jos ei kiinnosta! On tää kyllä yks hiekkalaatikko ei voi muuta sanoa, tänne kun tulee jonkun kysymyksen esittämään ilman mitään vittuilua tms. niin hyökkää kaiken maailman haukat ja vallet haukkana paikalle suu vaahdossa. Ja yks vielä ihannoi SBA:ta, huh.
Omituista. Sain vittuilulipun joululahjaksi ja päätin käydä katsomassa elämäni ensimmäisen KHL-matsin. Älkää sanoko, että tuo on KHL:n taso. Hyökkäykset ja syötöt päin vittua koko ajan, paitsi muutama Riikan vastahyökkäys. Näin vissiin kaksi taklausta, jota voidaan taklaukseksi kutsua. Pari onnetonta nahistelua. Tyhjiä tuoleja vitusti. Eteläpääty ISTUI tuppisuuna lähes koko matsin. Jokerien maalejakaan ei juuri noteerattu katsomossa. Helvetin vaisu tunnelma kaiken kaikkiaan. Ei minulle mitään viihdettä, mutta tuntui, ettei myöskään Jokerifaneille. Edellisiltana ddrbunkerissa paljon viihdyttävämpi ja tasokkaampi matsi TPS:ää vastaan, josta ei tunnelmaa puuttunut. Ai niin, kaiuttimet huusi järjettömästi koko ajan ja selostaja kiekui kuin jossain savossa. Kauheen kivoja kuvia kiersi seinillä.Eilinen matsi oli taas hiuksia nostattavaa viihdettä, loppui vaan hieman liian aikaisin. Eteläpäätykin oli äänessä lähes tauotta ja tyhjiä tuoleja ei pahemmin ollut. Tämä on sellaista viihdettä, jota ei ddrbunkkerista saa.
Sinuun verrattuna Walkin on fiksu, tämä on se positiivinen osa tekstistäni. Muuta tuohon oksennukseesi ei tarviikaan kommentoida.Omituista. Sain vittuilulipun joululahjaksi ja päätin käydä katsomassa elämäni ensimmäisen KHL-matsin. Älkää sanoko, että tuo on KHL:n taso. Hyökkäykset ja syötöt päin vittua koko ajan, paitsi muutama Riikan vastahyökkäys. Näin vissiin kaksi taklausta, jota voidaan taklaukseksi kutsua. Pari onnetonta nahistelua. Tyhjiä tuoleja vitusti. Eteläpääty ISTUI tuppisuuna lähes koko matsin. Jokerien maalejakaan ei juuri noteerattu katsomossa. Helvetin vaisu tunnelma kaiken kaikkiaan. Ei minulle mitään viihdettä, mutta tuntui, ettei myöskään Jokerifaneille. Edellisiltana ddrbunkerissa paljon viihdyttävämpi ja tasokkaampi matsi TPS:ää vastaan, josta ei tunnelmaa puuttunut. Ai niin, kaiuttimet huusi järjettömästi koko ajan ja selostaja kiekui kuin jossain savossa. Kauheen kivoja kuvia kiersi seinillä.
Omituista. Sain vittuilulipun joululahjaksi ja päätin käydä katsomassa elämäni ensimmäisen KHL-matsin. Älkää sanoko, että tuo on KHL:n taso. Hyökkäykset ja syötöt päin vittua koko ajan, paitsi muutama Riikan vastahyökkäys. Näin vissiin kaksi taklausta, jota voidaan taklaukseksi kutsua. Pari onnetonta nahistelua. Tyhjiä tuoleja vitusti. Eteläpääty ISTUI tuppisuuna lähes koko matsin. Jokerien maalejakaan ei juuri noteerattu katsomossa. Helvetin vaisu tunnelma kaiken kaikkiaan. Ei minulle mitään viihdettä, mutta tuntui, ettei myöskään Jokerifaneille. Edellisiltana ddrbunkerissa paljon viihdyttävämpi ja tasokkaampi matsi TPS:ää vastaan, josta ei tunnelmaa puuttunut. Ai niin, kaiuttimet huusi järjettömästi koko ajan ja selostaja kiekui kuin jossain savossa. Kauheen kivoja kuvia kiersi seinillä.
Mikä osa tekstistäsi olikaan positiivisuuskamaa arvon julli. Voisit ensiksi opetella käyttäytymään, vaikka se ehkä on liikaa vaadittu.
Eilinen matsi oli taas hiuksia nostattavaa viihdettä, loppui vaan hieman liian aikaisin. Eteläpäätykin oli äänessä lähes tauotta ja tyhjiä tuoleja ei pahemmin ollut. Tämä on sellaista viihdettä, jota ei ddrbunkkerista saa.