Positiivisuusketju

  • 1 343 462
  • 9 676

ToBey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jyväskylä
Onks susta oikeasti noin mukavaa olla ilkeä mua kohtaan? Mullakin on tunteet, ihan tiedoksi vaan. Jos sä näet jotain viihdyttävää 12-11 peleissä niin se ei tarkoita et kaikkien muidenkin pitää nähdä.
Ei oo. Enkä todellakaan oo ilkeä. Sun näkemykset on vaan täysin kestämättömiä, jos oikeesti oot sitä mieltä että 0-0 hinkkaukset on täysi tae pelin laadusta.

Ps. Peli ei päättynyt 12-11,vaan 5-4. Turha liioitella.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Puurojuhla tekee paluun. Loistava homma!
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)

laalki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Philadelphia Flyers
Onks susta oikeasti noin mukavaa olla ilkeä mua kohtaan? Mullakin on tunteet, ihan tiedoksi vaan. Jos sä näet jotain viihdyttävää 12-11 peleissä niin se ei tarkoita et kaikkien muidenkin pitää nähdä.

Ei täällä varmasti kukaan halua olla ilkeä ilkeilyn takia. Kommenttisi vaan kuulostavat aina siltä, että kustaan seuran päälle ja että kaikki on paskaa paitsi kusi.

Meitä on moneen junaan juu, mutta tuota sun tuotantoa on todella vaikea lukea millään muulla tavalla.

T: En minäkään aina ihmisiä ymmärrä.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Kerro tiivistelmä sinun mielestä viihdyttävästä ja laadukkaasta pelistä?
Eipä ole mitään ”tiettyä” mikä olisi viihdyttävää mut ei ainakaan tällainen missä kustaan johto aina.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Ei täällä varmasti kukaan halua olla ilkeä ilkeilyn takia. Kommenttisi vaan kuulostavat aina siltä, että kustaan seuran päälle ja että kaikki on paskaa paitsi kusi.

Meitä on moneen junaan juu, mutta tuota sun tuotantoa on todella vaikea lukea millään muulla tavalla.

T: En minäkään aina ihmisiä ymmärrä.
Se ei ole mun vika, jos teidän mielestä mun kommentit on tuota luokkaa. Kerron vaan ja ainoastaan mun mielipiteen. Ja jos tahallani ”provoaisin” tmv. niin tuskin mä oikeasti pahoittaisin mieleni näistä jatkuvista mollaamisista ja hyökkäämisistä. Nyt todellakin pahoitan.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Se ei ole mun vika, jos teidän mielestä mun kommentit on tuota luokkaa. Kerron vaan ja ainoastaan mun mielipiteen. Ja jos tahallani ”provoaisin” tmv. niin tuskin mä oikeasti pahoittaisin mieleni näistä jatkuvista mollaamisista ja hyökkäämisistä. Nyt todellakin pahoitan.

Kannattaa nyt oikeasti hommata se peili ja katsoa sinne, mikä sen aiheuttaa että sinua kohtaan kommentoidaan hyvin kärkkäästi. Ja sitten tehdä se vielä uudestaan ja miettiä mitä sieltä näppäimistöltäsi suollat.

Toistan: Sieltä peilistä löytyy se syy, miksi joudut pahoittamaan mielesi muiden kommenteista.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Kannattaa nyt oikeasti hommata se peili ja katsoa sinne, mikä sen aiheuttaa että sinua kohtaan kommentoidaan hyvin kärkkäästi. Ja sitten tehdä se vielä uudestaan ja miettiä mitä sieltä näppäimistöltäsi suollat.

Toistan: Sieltä peilistä löytyy se syy, miksi joudut pahoittamaan mielesi muiden kommenteista.
No enpä sitten enää ikinä sano omaa mielipidettä, kun kerta vain ja ainoastaan positiiviset mielipiteet on sallittuja. Jännää miten mun mielipiteet on sallittuja silloin, kun muutkin on samaa mieltä…
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
No enpä sitten enää ikinä sano omaa mielipidettä, kun kerta vain ja ainoastaan positiiviset mielipiteet on sallittuja. Jännää miten mun mielipiteet on sallittuja silloin, kun muutkin on samaa mieltä…

Älä nyt taas viitsi. Kyllä täällä negatiiviisetkin mielipiteet ovat sallittuja, mutta niihin on yleensä hyvä tarjota jonkinmoisia perusteluja. Ne sinulta monesti puuttuvat, kuten esim. tänään kun pelin tasoa haukuit. Tässä se ongelma on ja se sinun on oikeasti löydettävä sieltä peilistä, jos haluat välttyä kärkkäiltä kommenteilta.
Muuten on turha vetää marttyyrin viittaa yllesi.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Älä nyt taas viitsi. Kyllä täällä negatiiviisetkin mielipiteet ovat sallittuja, mutta niihin on yleensä hyvä tarjota jonkinmoisia perusteluja. Ne sinulta monesti puuttuvat, kuten esim. tänään kun pelin tasoa haukuit. Tässä se ongelma on ja se sinun on oikeasti löydettävä sieltä peilistä, jos haluat välttyä kärkkäiltä kommenteilta.
Muuten on turha vetää marttyyrin viittaa yllesi.
Lähes aina perustelen mutta käytännössä koskaan mun perustelutkaan ei kelpaa.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Lähes aina perustelen mutta käytännössä koskaan mun perustelutkaan ei kelpaa.

Noh, en ihmettele jos perustelusi tälle päivälle olivat se että et tykännyt kun tuli paljon maaleja vaikka joukkue pelasi viikon parhaan pelinsä heittämällä, vaikka tappio tulikin. Kyllä silloin olet hyvin raakasti hakoteillä ja ihan turha ihmetellä miksi sinua kohti hyökätään
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Noh, en ihmettele jos perustelusi tälle päivälle olivat se että et tykännyt kun tuli paljon maaleja vaikka joukkue pelasi viikon parhaan pelinsä heittämällä, vaikka tappio tulikin. Kyllä silloin olet hyvin raakasti hakoteillä ja ihan turha ihmetellä miksi sinua kohti hyökätään
Edelleenkin ihmettelen miten voi olla hyvää pelaamista jos puolustuspeli ja maalivahtipeli ”kusee”…
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Kerrotko sitten vielä sen oman mittarisi otteluiden viihdearvolle, siihen kun ei taas vastausta kysyttäessä tullut.
Ihan mieluusti katsoisin useita 7-0 voittopelejä. Suorastaan ihmettelen, jos jotain ei vituttanut, kun JYP menetti johdon neljästi (!!!!!!!) ja lopulta hävisi. Ehkä vastustajan fanien mielestä se voi olla viihdyttävää mutta mun mielestä se oli vaan joukkueen huonoutta ja huonoa johtoasemassa pelaamista.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Edelleenkin ihmettelen miten voi olla hyvää pelaamista jos puolustuspeli ja maalivahtipeli ”kusee”…

Siinäpä se ongelma onkin, kun et tajua etteivät ne oikeasti juurikaan kusseet. Eivät ne nyt huipputasollakaan olleet, mutta vastassa oli kuitenkin yksi suurimmista mestarisuosikeista. Silläkin on vaikutusta asiaan..
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Siinäpä se ongelma onkin, kun et tajua etteivät ne oikeasti juurikaan kusseet. Eivät ne nyt huipputasollakaan olleet, mutta vastassa oli kuitenkin yksi suurimmista mestarisuosikeista. Silläkin on vaikutusta asiaan..
Niin, se on sun mielipide. Mä näin asian noin enkä voi sille mitään jos et hyväksy sitä.
 

Gorbatjovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, New Jersey Devils, JPS, Dream Theater. Ja #28
Ihan mieluusti katsoisin useita 7-0 voittopelejä. Suorastaan ihmettelen, jos jotain ei vituttanut, kun JYP menetti johdon neljästi (!!!!!!!) ja lopulta hävisi. Ehkä vastustajan fanien mielestä se voi olla viihdyttävää mutta mun mielestä se oli vaan joukkueen huonoutta ja huonoa johtoasemassa pelaamista.
Joskus vaan ei voi mitään sille että vastustaja tekee maalin. Ei niitä aina pysty estämään ja siksi onkin tarkoitus päästää niitä mahdollisimman vähän. Siitä se voittava pelitapa rakentuu. Ja kyllä vitutti joka kerta kun Tappara tuli tasoihin, joka kerta pääsi spontaani voimasana. Jos pelin henki on se, että kaveri tulee aina tasoihin kuten tänään neljästi niin silloin on selvää se, että tulee hankala peli kun se ei ole yhtään hallussa. Tämmöiset pelit voivat päättyä siis ihan miten päin tahansa koska silloin on kyse maalintekokilpailusta eikä mistään puolustamisen riemujuhlasta ja niissä JYP on lähes aina ollut häviäjä. Tänään hävittiin maalintekokilpa perkeleen hyvälle ja tehokkaalle joukkueelle joka pelasi vielä kotihallissaan. Tässä realiteetit ja ne huomioon ottaen voimme todeta että ei me huonolle hävitty ja pistettiin kampoihin ihan tasaväkisesti. Nyt vain kävi näin ja jatkamme rintaa röyhistäen eteenpäin!
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Niin, se on sun mielipide. Mä näin asian noin enkä voi sille mitään jos et hyväksy sitä.

Noh, kuten totesin jo aiemmin. Jos et kykene näkemään peliä niinkuin se on tapahtunut ja haukut joukkueen ilman mitään perusteita, sillo on ihan turha itkeä siitä jos sinua kohtaan hyökätään sanallisesti.
Olen tämän sanonut ennenkin sinulle, enkä voi sille mitään jos et asiaa tajua.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Noh, kuten totesin jo aiemmin. Jos et kykene näkemään peliä niinkuin se on tapahtunut ja haukut joukkueen ilman mitään perusteita, sillo on ihan turha itkeä siitä jos sinua kohtaan hyökätään sanallisesti.
Olen tämän sanonut ennenkin sinulle, enkä voi sille mitään jos et asiaa tajua.
Huoh… Jos et(te) hyväksy mun perusteluja niin silloin se ei ole mun ongelma. Mä en muutu toisenlaiseksi vaikka kuinka sitä haluaisit. Vai pitäiskö munkin hyökkäillä muiden kimppuun, ihan vaan siksi et ne on eri mieltä kuin mä? Enkä osaa lukea muiden ajatuksia että mitä mieltä ne nyt onkaan tästä pelistä… Ja ei, en mene enkä koskaan tule menemään muiden mielipiteiden mukaan.
 

ToBey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jyväskylä
Niin, se on sun mielipide. Mä näin asian noin enkä voi sille mitään jos et hyväksy sitä.
Näit ainoastaan sen, että vastustaja tuli neljä kertaa tasoihin, mutta sivuutit sen täysin, että JYP meni neljä kertaa JOHTOON suurinta MESTARIsuosikkia vastaan VIERAISSA. Pystytkö antamaan sille jotain painoarvoa?

Niinpä niin. Tuskin, koska haluat nähdä ottelusta vain ne negatiiviset asiat.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Huoh… Jos et(te) hyväksy mun perusteluja niin silloin se ei ole mun ongelma.

Kuten totesin jo aiemmin, silloin sinun on turha itkeä sen suhteen jos saat sanallisia hyökkäyksiä täällä palstalla eniten, jos et osaa asiaa perustella. Jos sanot vaan että puolustus ja maalivahtipeli kusee, niin se ei ole mikään perustelu.
Hommaa se peili, äläkä vollota.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Kuten totesin jo aiemmin, silloin sinun on turha itkeä sen suhteen jos saat sanallisia hyökkäyksiä täällä palstalla eniten, jos et osaa asiaa perustella. Jos sanot vaan että puolustus ja maalivahtipeli kusee, niin se ei ole mikään perustelu.
Hommaa se peili, äläkä vollota.
No kerro ihmeessä miten sitten pitäisi perustella? Valitettavasti en ole mikään jääkiekon asiantuntija, joka tietää kaikenmaailman sanat jääkiekkoon liittyen, joten mitään sentyyppisiä perusteluita et tule koskaan saamaan.
 

pynski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Melkein kaksi sivua lapsellista nahistelua. Älkää varastako mun aikaa, kun yritän ettiä täältä positiivisuus-ketjusta hyviä pointteja.

Eteenpäin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös