Positiivisuusketju

  • 1 164 073
  • 4 921

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
GKS Tychy #92, Savinainen ja Ässien sylkykupit
- Täysi kattila ja Ässät jatkaa sarjasta jatkoon. Koska viimeksi?

- Voiko tarinan esipuheen vakuuttavammin kirjoittaa? 0-1 ja sitten kaveri mankeliin.

- Joensuu on pitkään aikaan isoimpia auktoriteetteja sekä kaukalossa, että kopissa.

- Taloudellisesti ainakin puolenmillin kääntö.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Uskon, että Tepsin 0-1 maali oli positiivisinta mitä tällä kaudella on tapahtunut.

Nimittäin sieltä takaa rinnalle ja ohi. Vahvan joukkueen merkki ja kantaa hedelmää vielä tulevissa matseissa!

Tuo maali pakotti pelaamaan ja nähtiin taas milloin Ässät on parhaimmillaan. Kun mennään syvään ja annetaan painetta. Pakit pelkää kun Joensuu tulee.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Kun ei tässä nyt osaa päättää mihin ketjuun mitäkin asiaa laittaisi, niin tämä vaikka tänne.. nimittäin jotenkin kosketti tosi paljon se, että tämä ilta oli juuri se tapa, jolla pubijoukkue voittaa ottelun. Lisäksi iloitsen Ässien puolivälieräpaikasta jo siitäkin näkökulmasta, että nyt tämä lanseerattu pubijoukkue teema muuttuu tarinaksi. Jos olisi jääty tähän vaiheeseen niin olisi ollut eri juttu, mutta nyt meillä on käsissämme oikeasti pubijoukkueen tarina, ja jotenkin se liikuttaa hirveän syvästi..
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Meidän kuuma peruna ja legendaarinen Ykkösketju!

Mutta siellä ne Turkan pojat on nyt huseeranneet ratkasuhetkillä ja tulostaululla.

Jessea nyt on suitsutettu tarpeeksi, ja aiheesta! Mutta kuten joku muukin teki noston niin siellä oli toinen porilainen Heimosalmi tarjoamassa alustusta voittomaaliin. Kaksi askelta eteen, puoli taakse. Parantanut joka osa-alueella, mutta tehoilu jäänyt keskivaiheille ja heikompiakin vaihtoja mahtunut puolustussuuntaan. Nuoresta pakista kyllä näki miltä tuntuu olla jäällä kun joukkue tekee johtomaalin pelin lopussa ja itse osallisena. Latausta purkautui tuuletuksessa.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Onko joku kytiksellä Rattiksessa? Näkyykö Jesseä? Syökööt vaikka 100 siipeä tänään, ansaitsee jokaisen!

Upea kapteeni. Rima on ulottumattomissa seuraavalla.
 

Helsingforce

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Voi pyhä sylvi mikä tunnelma! Aina olen ollut toisen punaisen puolella kun pelaatte ketä tahansa muuta vastaan paitsi IFK:ta. Tällä kertaa olen vielä erityisen iloinen, koska koitte vääryyksiä toisessa pelissä, ja koska viime vuosina nostanut päätään taas sellainen 80- ja 90-luvuilta tuttu TPS-inhotus. Tuntui erityisen hienolta todistaa valkohansikkaiden karma-häviötä.

Tiistaisen tuomarivirheen lisäksi on vääryys, että joudutte jatkamaan heti huomenna levännyttä Ilvestä vastaan, mutta nyt on sellainen draivi että tehän ryöstätte samantien ensitöiksenne sen kotiedun itsellenne. Muistan 1980 finaalit, ja minua on harmittanut niin vietävästi vuosikausia kun 13.4.2006 emme pitäneet omaa puolta sopimuksesta eikä tullut punaista finaalia. Minua ei suoranaisesti haittaisi, jos kampeaisitte kummatkin manselaiset tuosta edeltä pois, koitamme sitten puolestamme peitota nuo Raumalaiset.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Sen verran äskeiseen korjausta että Pata kohtaa rotat Tampereella vasta lauantaina, KooKoon pelatessa huomenna Tampereella. Mutta toivotaan tosiaan punaista finaalia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös