Ei taideta olla samassa kaupungissa, kun Porissa on ainakin iron sky.Aurinko paistaa heti aamusta ja pleijarit jatkuu. Onhan se positiivista pitkästä aikaa
Taitaa olla koko maakunta aika harmaa, mutta Patasydän loistaa. Aika hyvin tästä saa buustia päivään. Nyt tarttis pystyä välillä miettii muutakin kuin lätkää, olisko joku vinkki miten sellanen onnistuu? Tää on ku joku korvamato, jota ei saa päästä, ei toki ärsyttävä sellainen.Ei taideta olla samassa kaupungissa, kun Porissa on ainakin iron sky.
Mutta mielessä on onneksi aurinkoista ja sehän on tärkeintä.
Itellä osui elämän eka lomautusviikko tälle viikolle. Ei ole muuten harmittanut tällä viikolla tuo juttu. Saanut keskittyä täysin Ässiin.Taitaa olla koko maakunta aika harmaa, mutta Patasydän loistaa. Aika hyvin tästä saa buustia päivään. Nyt tarttis pystyä välillä miettii muutakin kuin lätkää, olisko joku vinkki miten sellanen onnistuu? Tää on ku joku korvamato, jota ei saa päästä, ei toki ärsyttävä sellainen.
Työnantaja varmaan olis vähän sitä mieltä, että voisi muutakin tehdä kuin tuijottaa tuota 2013-kevään julistetta, välillä tuijottaa ihan vaan tyhjyyttä ja sitten selailla jatkiksen keskusteluja läpi...I
Tarviiko tässä nyt keskittyä muuhun? Tämä kestää kuitenkin vain pari viikkoa ja sitten on taas piiiiitkä tauko seuralätkästä.
Kyllä TA ymmärtää. Jos ei ymmärrä, niin työpaikka vaihtoon. Hankkikoon tilalle sitten jonkun kosmopoliitin, joka vihaa lätkää, pelaa padelia ja juo hienoja viinejä.Työnantaja varmaan olis vähän sitä mieltä, että voisi muutakin tehdä kuin tuijottaa tuota 2013-kevään julistetta, välillä tuijottaa ihan vaan tyhjyyttä ja sitten selailla jatkiksen keskusteluja läpi...
Ilmoitin ennen eilistä jo pomolle etten ole tavattavissa iltavuorossa kotiotteluiden aikaan. Onneksi teen työtä jolla ei ole karvoitusta.
Onneksi en ehtinyt vielä hörpätä tuota kahvia.Meinasin tukehtua.
Tulee mieleen vaan huono vitsi, että olet siis lastenlääkäri.
Saikkua jokunen päivä ja riittävän tujut tropit että kykenet seuraamaan avausottelun mediasta ja tokenet sit kotiotteluun paikan päälle. Itse ei töiden takia ole saumoja matkata Isomäkeen tänä keväänä.Minua on lämmittänyt nämä toisten seurojen kannattajien tekstit joissa ihasteltu tunnelmaa, Jouneria sekä koko joukkuetta. Kiitokset näistä allekirjoittaneelta.
Vähän negatiivista tähän väliin omalta kohdalta. Eilinen jännitys laukaisi piru vie flunssan päälle, nyt saikuttamista kotona.
Täällä sama. Itse olin sattumalta ensi viikolle varannut töistä loman ja olin alustavasti suunnitellut että jos Ässät jatkaa niin yksi peli pitää käydä etäfaninkin väijymässä Porissa. Kun ekan lipun sai hommattua niin eihän tuo vastarakastuneen huuma siihen suostunut loppumaan, nyt on kaikkiin seuraavaan neljään matsiin lippu taskussa. Playoff-kiima alkaa olla todellista ja sen aistii jopa täällä Pirkanmaalla.Eilisen pelin jälkeen olen taas päässyt hetkeksi Ässien kannattamisessa siihen ihanan jännään tunteeseen, kun on kuin olisi vastarakastunut.
Tsemppiä ja jaksamista.Itellä osui elämän eka lomautusviikko tälle viikolle...