Voi että!Mulla ei mene jakeluun , miksi Lukon rämpiminen on jotenkin poikkeuksellisen mahtava ja kiihottava juttu. Toki pientä vahingoniloa olen itsekin tuntenut... Silti olen tuntenut faneja, joille Lukon rämpiminen on melkein Padan menestystä tärkeämpää.
Mulla ei mene jakeluun , miksi Lukon rämpiminen on jotenkin poikkeuksellisen mahtava ja kiihottava juttu. Toki pientä vahingoniloa olen itsekin tuntenut... Silti olen tuntenut faneja, joille Lukon rämpiminen on melkein Padan menestystä tärkeämpää.
Voi että!
Tunnet itsesi varmaan todella hyväksi ihmiseksi, jolla on lämmin tunne sydänalassa kaikkia luojan luomia kohtaan.
.
Jos sarjasijoitukset olisivat toisinpäin niin täällä ratikat ja salmonellat ilkkuisivat Ässiä nasuleillaan minkä ehtisivät. Se nyt vaan kuuluu tähän "isoveli-pikkuveli"-teemaan ja pientä piikkiä pitää antaa kun sille tilanne tulee. Ässien/Lukon viralliset twitteritkin ovat viime vuosina hyvässä hengessä toisilleen naljailleet. Ei tätä hommaa kannata liian vakavasti ottaa, vaikka surkeilla peliotteilla ja pistemäärillä hammasta puolin ja toisin aiheesta välillä kiristääkin!
Kyllä se nyt vaan on helvetin hienoa, että Lukko rämpii. Paikallisvastustaja, jota ainakin itse vihaan, enkä toivo heille mitään hyvää.No voi nyt helvetti kun menee pointti ohi näköjään muutamalla ihan huolella. Ja itsekin myönsin vahingoniloa tunteneeni. Pääasia on kuitenkin oma seura ja sen tekemiset. Osa tuntuu vetävän hyvinkin porilaisella tyylillä. Ihan sama miten menee, kunhan naapurilla menee huonommin.
Kyllä se nyt vaan on helvetin hienoa, että Lukko rämpii. Paikallisvastustaja, jota ainakin itse vihaan, enkä toivo heille mitään hyvää.
Vai vielä Treelle tarvisi lippaan vetää, hyi heviletti! No ehkä Karrin vuoksi voisi pikkasen nyökätä hyväksymisen merkiksi mutta Kahvaran, never! Näillä resursseilla oikeastaan ollaan molempia edellä, se on positiivista!Mielenkiintoisia näkymyksiä. Mielestäni olisi hienoa jos Pata ja Lukko olisivat sarjakärjessä. Silloin näytettäisiin, että länsirannikollakin hommat osataan. Nyt vaan ei kummatkaan seurat ole piikissä.
Tampereelle ei voi kuin nostaa lippaa. Kaksi Tampereen joukkuetta 8 parhaan joukossa.
Esimerkiksi nyt maalivahti Stepanek vetää neljän ottelun jälkeen statseilla 90,98% ja 3,05. Eikä sillä, paljon heikompaakin ulkomaansankaria on nähty liigassa maalipuiden välissä, mutta ei tässä silti nyt mistään voittavasta maalivahdista myöskään puhuta..
Itse en voi sano ketään/mitään joukkuetta vihaavani mutta onhan tämä ollut kieltämättä ihan nautinnollista, kun Lukolla on mennyt huonosti. Valmentaja Vuorta tosin hieman käy jo sääliksi, kun raumalaiset melko armotta kivittävät häntä vaikkakin ehkä jo aiheestakin.
Itse haluaisin päästä todistamaan Ässät-Lukko play-off-sarjaa vielä joskus, vaatisi sen, että molemmat pärjäävät.
Samaa en itsekkään ymmärrä - pieni vittuilu toki aina kuuluu asiaa, mutta ihan systemaattista ilkkumista ja asiasta muistuttamista en ymmärrä. Lukolla menee tällä hetkellä kuitenkin niin huonosti, etten ainakan itse haluaisi olla fanina samassa tilanteessa. Ja joskus saattaa kuitenkin tulla taas se vuosi, kun asiat onkin toisinpäin..Mulla ei mene jakeluun , miksi Lukon rämpiminen on jotenkin poikkeuksellisen mahtava ja kiihottava juttu. Toki pientä vahingoniloa olen itsekin tuntenut... Silti olen tuntenut faneja, joille Lukon rämpiminen on melkein Padan menestystä tärkeämpää.
Ässät-Lukko olisi mielenkiintoinen finaali, se ratkaisisi lopullisesti tulisiko enää seurattua jääkiekkoa vai ei. Sen verran koville tappio ottaisi, ihan sama olisiko loukkantumissumaa tai muita tekosyitä.
Todella harmillista että Lukko tuolleen kotiyleisön edessä otti turpiin. Kyllä minulla ainakin hieman paha mieli heidän puolestaan on. Mielestäni voidaan antaa Lukolle 2 pistettä seuraavasta pelistä, koska se olisi reilua ja heille tulisi varmasti parempi mieli.
Todella harmillista että Lukko tuolleen kotiyleisön edessä otti turpiin. Kyllä minulla ainakin hieman paha mieli heidän puolestaan on. Mielestäni voidaan antaa Lukolle 2 pistettä seuraavasta pelistä, koska se olisi reilua ja heille tulisi varmasti parempi mieli.