Bakaun Imaami
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tomi Lämsän kevät
Onneks tää loppuu tänään. Kamalaa paskaa Lukon peli jälleen kerran. Niäminen, Komulainen, Zapolski ja Nurmi haluaa voittaa. Muut saatana surffailee tuolla kentällä. Niskala on ihan paska.
Onneks tää loppuu tänään. Kamalaa paskaa Lukon peli jälleen kerran. Niäminen, Komulainen, Zapolski ja Nurmi haluaa voittaa. Muut saatana surffailee tuolla kentällä. Niskala on ihan paska.
90-luvulla oli hienoa voittaa pronssia, nyt tappio pronssipelissä ei tunnu missään. Mä olen valmis voittamisen kulttuurille.
Positiivista on se, että Tappara ei voittanut mestaruutta.
Vahalahti itse sanoi ennen peliä Satakunnan Radiossa että jos kaikki menee hyvin, paluu tapahtuu lokakuussa. Sen tarkemmin hän ei määritellyt onko se lokakuun alussa, puolivälissä vaiko lopussa.Vuori sanoi pelin alun haastattelussa, että Vahalahden paluu on lähiaikoina.
Oli tosiaan kentän paras, erittäin vakuuttavaa peliä. Tärkeän kopin otti ensimmäisen erän loppuun Kiilholman läpiajosta, pelin yksi käännekohdista jopa.Zapo tosiaankin oli hyvä ja minusta kentän paras pelaaja, Positiivista että en huomannut kenenkään loukkaantuvan.
Toisen erän lopussa siirryttiin ketjuun Sipiläinen-Asplund-Riska. Eikä yllättänyt. Ainakaan positiivisesti.RD:n peluutus yllätti positiivisesti. Vasta 3.erässä Risto tiivisti 3 ketjuun. Karvinen ja Pitkänen kellottivat rapiat 5 min ja Suuronen 8 min.
Toisen erän lopussa siirryttiin ketjuun Sipiläinen-Asplund-Riska. Eikä yllättänyt. Ainakaan positiivisesti.