Mitähän haluat, että kirjoitan? Olen käsitellyt pelikirjaa, valmentajia, seurajohto, juniorien peluutusta etc. Oikeaan osuneita mielipiteitä on varmasti enemmän kuin suurimmalla osalla kirjoittajista. Uraman kyvyistä olin itse pahasti väärässä mutta niin oli moni muukin.
Siinä vastineessahan minä kyselin analyyttisen kirjoittelun perään. En löytänyt noista mainitsemistasi esimerkeistä semmoista. Ei analyyttinen kirjoittaminen, ainakaan minun mielestäni ole tyyliin; "jollei Elo pelaa tänään, Uramalle kenkää". Koita joskus
perustella näitä vaatimuksiasi. Kyllähän me molemmat olemme nähneet, miten pienistä asioista se voi kiinni olla, tuo menestys. Kunhan vaan seuraa ottelua tarkkana, näkee monta pientä asiaa, jotka voisi tehdä toisin, tai vastaavasti tehtiin oikein.
Kuten runkosarjan viimeisen ottelun jälkeen kirjoitin, Haatajan kasvoilta näkyi tuska, syy siihen on nyt selvinnyt. Kuitenkin hän viimeisen 5 minuutin aikana laukoi kahdesti tolppaan. Toinen noista sisään ja olisimme olleet sääläreissä ottamassa kuonoon IFK:ta. Näin pienistä asioista kausi koostuu, eikä takulla Urama ollut Hadea käskenyt laukomaan tolppaan.
Mitä sinä olet viimeisimpien kausien aikana seurannut hallilla, jos ainoa johtopäätös on valmentajalle kenkää, ilman perusteellista analyysia, miksi kenkää?