Nurmikin pelasi tanaan paljon paremmin kuin eilen, vaikka edelleen on aika mitaansanomaton. Kun tuohon lisataan Koski, Zajac, Lahti ja Vauhkonen....siina on melkoisia ketjukoostumuksia tarjolla. Kilpailu pelipaikoista tulee olemaan kovaa, ja kaikki karkijatkat ovat saaneet pelinsa kohdalleen loukkaantumisten varjolla
Sarjan kolmostila näillä loukkaantumisilla on aivan loistava tulos. Paljon pahempaan olin varautunut. Hyvin on jätkät pelannut ja varsinkin Zapolski. On pelastanut Lukolle tukuittain pisteitä alkukaudella.
Lukko on kolmantena. P/O- taulukko on ainoa oikea mitä kuuluu katsoa, kun joukkueilla pelimäärät on ihan perseestä.Lukko on sarjakärjessä.
Lukko on kolmantena. P/O- taulukko on ainoa oikea mitä kuuluu katsoa, kun joukkueilla pelimäärät on ihan perseestä.
Kyllä p/o on paljon parempi mittari kuin varsinaiset pisteet, niin kauan kuin otteluohjelma on täysin hanurista ja pelejä saattaa toisella olla jopa viisi enemmän kuin jollain toisella.
Otatko ajatuksissasi aina huomioon sen jos p/o-vertailussa joukkueilla on keskinäinen rästiottelu? (kuten @Hearsay jo asian rautalangasta väänsikin)Mun ajatuksissani menee myös niin, että liigaa johtaa SaiPa, toisena Ilves ja kolmantena Lukko.
Ja lisätään nyt vielä, että tämä ei ole negailua. Näin sen vain ajattelen, pisteet / ottelu on minusta paras mittari sarjataulukon järjestelemiseksi.
Mun ajatuksissani menee myös niin, että liigaa johtaa SaiPa, toisena Ilves ja kolmantena Lukko.
Ja lisätään nyt vielä, että tämä ei ole negailua. Näin sen vain ajattelen, pisteet / ottelu on minusta paras mittari sarjataulukon järjestelemiseksi.
Kotietu vähintään välieriin asti on riittävä suoritus mun mielestäni. Mutta oot asian ytimessä kuitenkin, pääasia on että kulkee.Lukko on molemmilla mittareilla katsottuna kuuden joukossa. Minusta millään muulla ei ole väliä.