Ongelmana ovat olleet pitkät sopimukset. Pakiston kohdalla oli nyt näin. On siellä halu hakea 1-2 ”kirittäjää”, kuten Myli tuon itse muotoili. Katotaan nyt, mitä tulevaisuus tuo tullessaan.Myli ei ole juuri koskenut Kärppien puolustukseen, vaan sen runko on pitkälti Ahon käsialaa. Ainoastaan Juusola on saapunut Mylin aikana. Myli otti riskin lähtemällä kauteen lähes muuttumattomalla pakistolla ja nyt on tullut aika reagoida. Vaikka uudet nimet hyppäävät nyt liikkuvaan junaan, niin se juna ei ole päässyt vielä täyteen vauhtiin. Jos pysytään ketjun aiheessa, niin luottavainen saa olla että Myli tekee harkittuja liikkeitä myös pakiston rakennuksessa. Heitä ei välttämättä ole scoutattu pitkään, mutta täytyy luottaa ettei oteta sikaa säkissä vain siksi että peto on nälkäinen. Ja on yleensäkin riski lähteä nälkäisenä kauppaan.
No se ei kauaa kestänyt. Pitäiskö heittää voittaako Kärpät enää koskaan mestaruuksia? Mestistä ja alempia sarjoja ei lasketa sitte.Häviääkö Kärpät enää koskaan?
Itse lipastin pari viikkoa sitten työpaikan saunaillasta ja niitä on vielä jäljellä.Ostin päivän kauppareissulla jo kaljat nii ei tartte erätauolla lähteä käymään lähikaupassa.
Olen aina pyrkinyt pitämään huolen siitä, ettei paikkani ole tyhjänä, vaikken itse pääsekään. Onneksi tälläkin kertaa paikallani istuu Kärppiä kannattava katsoja. Kuten sanoit, hyvä laitetaan kiertämään!@McTorso älä jätä kausikortin lainaustoimintoa käyttämättä, vaikka et itse paikan päälle harmittavasti kerkeäkkään. Laita hyvä kiertämään!
Tietoa, epätietoa, huhua vai mutua?Huomenna on viimeinen päivä ”noppeeta ja semmosta” -kiekkoa. Ja se on posia se!
Jos Kärpät on päätynyt potkuihin niin miksi ne antaisi valmentaa vielä huomenna?Huomenna on viimeinen päivä ”noppeeta ja semmosta” -kiekkoa. Ja se on posia se!
Varmaan kiinnostaisi viimeisinä vuosina voittaa jotain, mutta tajunnut että tällä valmennuksella siitä tule mitään.Mikö tota Attea vaivaa?