Positiivisuusketju kaudelle 2024–2025

  • 18 507
  • 87

Koodari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Yön yli nukuttu ja tässä koittanut jotain positiivista eiliseltä miettiä. Ja onhan niitäkin!

* Turunen 2+3, jokaisessa maalissa mukana
* Tehtiin Tapparaa vastaan 5! maalia. Millon viimeksi?
* AV oli 100%
* YV oli hyvä, 75%
* Jandus ei ollut ihan paska

Kyllä tästä vielä hyvä tulee kunhan tuo puolustuspeli saadaan jiiriin. Tekemistä siinä kyllä riittää, mutta posia että tuon pitäisi nyt olla jokaisella pelaajalla ja valmennuksella tiedossa.

Edit: Lisätään vielä että hallilla oli hyvin porukkaa, 5645 katsojaa!
 

Imagined

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jesse Puljujärvi, Jari Viuhkola, Kärpät
* Tehtiin Tapparaa vastaan 5! maalia. Millon viimeksi?

* Jandus ei ollut ihan paska

Kyllä siellä paljon hyvääkin oli eilen. Varsinkin tuo tehtyjen maalien määrä nimenomaan Tapparaa vastaan on kyllä todella kova.

Jandus taas oli kahdesti paraatipaikalla katsomassa, kun Tappara teki maalin Karhusen nenän alta. Vaikea sanoa onko kommunikaatio ongelma vai eikö vain mies pysy merkittynä.. Puolustaminen on myös Jandusin ensisijainen tehtävä kuitenkin

Tappara tuli taas peliin kolmen mestaruuden itseluottamuksella. Mitään kumartelematta ja tietäen oman erinomaisuutensa. Agressiivinen startti. Tappara oli liian kova pala.. vielä
 

Ujcik#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Pittsburgh
2 pistettä huikeaa Kerhoa vastaan.
Tämmöstä nopiaa kiekkoa kun pellaa niin jännittää ihan erilain.

Positiivista AR:n kiekonmenetyksiä ennää 6 kun viimepelissä 8!

Kivistö voitti jo 30% kamppailuista. Melkein 7% tasonnosto.

Kärpille tehtiin vain 3 maalia.

Jandus ei saanut jäähyä.
Yksi sentteri voittaa aloituksia.

Onhan näitä asioita joista iloita.
 

Mensonge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Takaisin voittojen tielle.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF, valmentajapolku
Takaisin voittojen tielle.
Otteluohjelmaa katsomalla vaikuttaa siltä, että viikon muissa peleissä voikin taas huoletta juntata kivitalon vastustajan voitolle pitkävetoon.

Ainiin tää oli posiketju. Nooh, lehdistötilaisuus ei ollutkaan sillä tavalla ahdistava mitä luulin.
 

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Otteluohjelmaa katsomalla vaikuttaa siltä, että viikon muissa peleissä voikin taas huoletta juntata kivitalon vastustajan voitolle pitkävetoon.

Ainiin tää oli posiketju. Nooh, lehdistötilaisuus ei ollutkaan sillä tavalla ahdistava mitä luulin.
Vaikka on olemassa ties kuinka monta sanontaa jälkiviisaudesta, niin minusta pahempaa on tietynlainen "etukäteisviisaus" joka pohjautuu täysin negatiivisuuteen. Jos hommat menee päin persettä niin voi tulla huutelemaan "mitä minä sanoin", mutta jos käy niinkin että hommat menee täydellisesti niin edelleen saa pestä kätensä ja sanoa että meni paremmin mitä odotettiin.

Esimerkiksi minä odotan että perjantailta otetaan 3p. Mutta jos minä ajattelen asiaa niin olisin enemmän kuin tyytyväinen edes kahteen pinnaan. Itselle olisi kyllä helppoa tulla huutelemaan Havua ulos ja kertomaan että loppukaudesta saadaan 1-10 pistettä, mutta minä odotan että tuonne pakistoon saadaan pelimiehet jotka osaavat pelata jääkiekkoa ja tuomitsen hommat sitten.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF, valmentajapolku
Vaikka on olemassa ties kuinka monta sanontaa jälkiviisaudesta, niin minusta pahempaa on tietynlainen "etukäteisviisaus" joka pohjautuu täysin negatiivisuuteen. Jos hommat menee päin persettä niin voi tulla huutelemaan "mitä minä sanoin", mutta jos käy niinkin että hommat menee täydellisesti niin edelleen saa pestä kätensä ja sanoa että meni paremmin mitä odotettiin.
Noh, tilastot kertovat sellaisen karun faktan että viimeisen kahden edellisen kauden aikan on Nordikselta haettu vain yksi jatkoaikavoitto. Viimeisimpään 3p voittoon pitää historiansivuja rullailla vuoteen 2021 ja 8. lokakuuta.

Toki sitähän pitäisi ennemminkin katsoa tulevan pelin voimasuhteita eikä mitään historiankirjoja, mutta melko huono trendi tässä on Hesan pelien suhteen ollut viime vuosina.

Esimerkiksi minä odotan että perjantailta otetaan 3p.
Nyt on kyllä todellinen paikka tehdä ryöstö, koska siellä on mm. Taponen ja Sund pois.
 

Ujcik#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Pittsburgh
- Voitettiin IFK!
- Ylivoima 50% tehokkuudella
- Alivoimalla maali
- Johdettiin 3-1 Helsingissä
- Ei hävitty
- IFK on myös ongelmissa
- ulkkarit hyviä
 

Mensonge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Upea meininki katsomossa! Kärpillä on ainakin vahva tuki kannatuspuolella. Ja se näkyi ja kuului tänään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös