Huikea spektaakkeli tulos. Eiköhän tupa täyty.+ Westerholm torjui tänään 92% kiekoista
+ Ensi viikolla päästään mittaamaan tasoa päävastustajaamme SaiPaa vastaan
En ole komissiossa, mutta ainakin itse haluan että vaatimustaso palautetaan 2000-luvun alun tasolle. Silloin ei ollut yksikään mukavuusalueella, vaan suoritettiin päämäärätietoisesti eteenpäin - päivä kerrallaan.Positiivista on se, että Raipe käy Saimaan Pallon kanssa nappaamassa kolme pistettä keskiviikkona ja tämä saatanan saunaseura saa alkaa miettimään mitä seuraavaksi. Tai no, sauna päälle ja kähäveet keittiöstä. Pääasia että raha liikkuu ja tehdään tulosta.
Onpa mukavaa, että pääsee edes uneksimaan mahdollisesta kotivoitosta! Tosin Raipe-setä on hyvin hyvin vihainen..+ Ensi viikolla päästään mittaamaan tasoa päävastustajaamme SaiPaa vastaan
Minä tiedän. Aloitettiin valmentajapolku, eli siis nostetaan Kärppien peräsimeen valmentajia joilla ei riitä rahkeet valmentaa suurseuraa. Sitten siinä on käynyt roskistulia taltuttelemassa kesken kauden vähän kokeneempaa kaveria huonoin että hieman vähemmän huonoin lopputuloksin.Minä en tiedä, mitä on tapahtunut 2020 jälkeen - ja mitä on tehty väärin - mutta vaatimustaso organisaatioläheisesti on palautettava.
Ensi viikolla pelaamme itse asiassa kaksi kotiottelua päävastustajia vastaan, kun SaiPan lisäksi KooKoo saapuu vieraaksi Raksilaan. Aivan mahtavaa hei!+ Westerholm torjui tänään 92% kiekoista
Tiukkoja ja ympäripyöreitä pelejä tiedossa. Aidosti voidaan taistella voitostakin.Ensi viikolla pelaamme itse asiassa kaksi kotiottelua päävastustajia vastaan, kun SaiPan lisäksi KooKoo saapuu vieraaksi Raksilaan. Aivan mahtavaa hei!
Myös aloitukset menivät Kärpille. Melnick, Yliniemi ja Nikupeteri suorittivat eilen tällä osa-alueella voitokkaasti, perjantaina ei yksikään ottanut yli 50%. Sisu ehdottomasti ennen Nikupeteriä sentteriksi muutenkin.+ Westerholm torjui tänään 92% kiekoista
Monikohan palstalta menee samalla suunnitelmalla @Sturban ja allekirjoittaneen kanssa?Positiivista tosiaankin, että tänään on pelipäivä. Positiivista on myös se, että (mahdollisen) paskan pelin voi unohtaa aika nopeasti Hansi Flickin hienon jalkapallon parissa.
Myönnät siis viihtyneesi. Havulle yksi sulka.Normaalisti olisin kiroillut kolmannen erän suorittamisesta, mutta nyt oikeastaan vaan nauratti. Eihän tolle sinänsä voi olla edes vihainen. Elämä on, viihdyttävää koheltamista.
Toki valmennus yms helvettiin, mutta olihan tuo jollain tavalla hauskaa.
Vähimmäistavoite saavutettu!Olemme taas liigan eniten maaleja päästänyt joukkue. Pörssiykkönen