... on edelleen ilman jatkosopimusta.
Nopeasti Tepsin sivuilta katsottuna niin sopimuspelaajia ensi kaudeksi:
Puolustajat:
Markus Seikola
Matias Pulli (juniorisopimus)
Optio: Seigo, Lehtonen, J. Pulli
Hyökkääjät:
Julius Vähätalo
Matias Sointu
Mikko Rantanen
Camilo Miettinen
Oskari Siiki
Tero Koskiranta
Niclas Lucenius
Manu Honkanen (juniorisopimus)
Teemu Lämsä (juniorisopimus)
Otto Nieminen (juniorisopimus)
Optio: Kumeliauskas, Famulare, Mähönen
Hyvä isyys sentään. Tee nyt noista sitten joukkue. Kun ei noi optiotkaan kaiketi ole sellaisia, että ne pelaajat automaattisesti jää tänne. Famulare, Kume, Seigo ja Lehtonen ois mun mielestä pidettäviä. Mähönen siinä kiikunkaakun, laajuudessa menis.
Eikä yhtään maalivahtia muuten. Norrella ei enää ens kautta voi vetää. Engreenille iso lappu kouraan ja takas himaan.
Kyllä siellä on pakko alkaa kylmäämään jo päitä, että kenelle tarjotaan jatkoa vai lähdetäänkö kalastamaan puol joukkuetta AHL:stä. Ei myöskään voi olla miettimättä, että onks Tepsiin mahdollista saada ensi kaudeksi millaisia pelaajia kun sekoilu on mitä on. Ainakin suomalaisten luulisi miettivän muutamaan otteeseen -> maksetaan ylihintaa keskinkertaisesta. Tokihan jotkut hyvät pelaajat saattavat tiedostaa, että jos kausi menee vituiksi ja itse on tehnyt paljon pisteitä niin KHL:n pääsee varmasti, tapausten Sexton ja Pare -tyyliin. Menestyvää "Joukkuetta" vaan ei tällä tavalla saa tehtyä, kun parhaat pelaa vain itselleen.
Positiivisuusketjussa kun ollaan, niin nostan hattua eiliselle esitykselle. Nollat kotona kelpaa mulle.
Näkikö muuten joku paremmin, että mitä Norre viimeisen alotuksen jälkeen kävi sanomassa Willsielle? Lähetystä katsellen, Norren elekieli näytti siltä, että suoran vedon blokkaus alotuksessa ei ollut hänen mielestä oikea vaihtoehto ja kävi vittuilemassa päälle. - Voi olla tosin vaan ihan omaa kuvitelmaa.