Posilaari

  • 799 893
  • 4 043

PAKKI69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa
Joo, mies erityisseurannassa, liekö vielä 173 cm pituus, jos tiedot pitävät paikkansa? Lihasta löytyy.
Konsta tainnut kasvaa viime kaudesta 6 cm lisää ja tuntuu, että tosi pirteästi oliverin kanssa peli sujuu!
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Vierasvoiton hakeminen Tampereelta. Niitä ei viime vuosina ole kamalasti tullut. Olkoonkin pre-season.

Ja Lekkas!
 

Brentti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Savon keltamustat
Klemetti vaikuttaa tosi hyvältä. Luistelee hyvin ja hallitsee kiekkoa hyvin, paluu tasolleen tulossa.
 

Brentti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Savon keltamustat
Vaikka lippuja harkkapeliin jaeltiin kaudenavaustapahtumassa puoli-ilmaiseksi on 1900 hieno yleisömäärä harjoituspeliin. Tepsillä peli JYPiä vastaan oli täysin ilmainen ja yleisöä oli 1360.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Vaikka lippuja harkkapeliin jaeltiin kaudenavaustapahtumassa puoli-ilmaiseksi on 1900 hieno yleisömäärä harjoituspeliin. Tepsillä peli JYPiä vastaan oli täysin ilmainen ja yleisöä oli 1360.

Hallissa ei kyllä ollut tuhattakaan henkeä.
 

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS

Siisel1

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juuso Mäenpää, Arsenal FC
Joo ei, kausikortit lasketaan tuohon yleisömäärään niin vääristää aika paljon.
Jos ilmoitettu määrä 1900 sisältää kausikorttilaiset ja ei edes tuhatta niin se tarkoittaisi kuitenkin vain noin 1000 myytyä kausikorttia. Se on kyllä tosi vähän. Toki mitä minä kritisoimaan, kun olen viimeksi joskus seitsemän vuotta sitten omistanut kausikortin. Omistaisin toki jos asuisin hieman lähempänä Kuopiota.

Tiedän tämä olisi enemmän kuulunut vitutusketjuun.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Juuso Mäenpään laukaisuprosentti harjoitusotteluissa on ihan mukava. 300.

Kantner pääsee vain 250prosenttiin. Rissasella, Korhosella, Simontaipaleella ja Konsta Kapasella vaivaiset 100...
 

Brentti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Savon keltamustat
Jos ilmoitettu määrä 1900 sisältää kausikorttilaiset ja ei edes tuhatta niin se tarkoittaisi kuitenkin vain noin 1000 myytyä kausikorttia. Se on kyllä tosi vähän. Toki mitä minä kritisoimaan, kun olen viimeksi joskus seitsemän vuotta sitten omistanut kausikortin. Omistaisin toki jos asuisin hieman lähempänä Kuopiota.

Tiedän tämä olisi enemmän kuulunut vitutusketjuun.
Noh, jos verrataan viime vuoden vastaavaan lukuun niin JYP-harjoituspelin ilmoitettu yleisömäärä oli 1445. On ainakin enemmän, oletettavasti.

Minulta kyllä nyt tyhmä unohdus tuo, että se on nimenomaan myytyjen lippujen määrä. Käsi pystyyn virheen merkiksi.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Jos ilmoitettu määrä 1900 sisältää kausikorttilaiset ja ei edes tuhatta niin se tarkoittaisi kuitenkin vain noin 1000 myytyä kausikorttia. Se on kyllä tosi vähän. Toki mitä minä kritisoimaan, kun olen viimeksi joskus seitsemän vuotta sitten omistanut kausikortin. Omistaisin toki jos asuisin hieman lähempänä Kuopiota.

Tiedän tämä olisi enemmän kuulunut vitutusketjuun.

Ainakin Saksmanin mukaan kausikorttimyynti on käynyt vilkkaana. Ja itsekkin lasken perseeni samalle paikalle. Toki vasta kolmannen kerran peräkkäin.
 

Brentti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Savon keltamustat
Ja toisaalta, mistä sitä tietää jos hallilla on ollut vaikka oikeasti 1000 ihmistä joista 850 ollut kausikorttilaisia. Tuskin näin, mutta kyllä minä uskon että KalPa yltää runkosarjassa yleisökeskiarvossa sinne 3500-paikkeille
 

Brentti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Savon keltamustat
Koska enää yksi harjoituspeli jäljellä, josta ei kyllä kukaan enää nouse; Matyas Kantner voittaa preseasonin pistepörssin tehoin 6+6=12
 

Siisel1

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juuso Mäenpää, Arsenal FC
En ole yhtään peliä tähän asti katsonut, mutta kyllä tähän reiluun 13 minuuttiin olen tykännyt Kalen tavasta pelata. Aina annetaan painetta syvälle vaikka oltaisiin alivoimalla.
 

Dragon's Den

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS
Posilaariin menee, että Rubin saa helpon nollapelin.
 

Majoneesi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki voijjaan tuhota
Ollaan kärjessä!
 

Liitteet

  • IMG_4163.jpeg
    IMG_4163.jpeg
    177,2 KB · kertaa luettu: 107
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös