Vaikka lippuja harkkapeliin jaeltiin kaudenavaustapahtumassa puoli-ilmaiseksi on 1900 hieno yleisömäärä harjoituspeliin. Tepsillä peli JYPiä vastaan oli täysin ilmainen ja yleisöä oli 1360.
Joo ei, kausikortit lasketaan tuohon yleisömäärään niin vääristää aika paljon.Hallissa ei kyllä ollut tuhattakaan henkeä.
Jos ilmoitettu määrä 1900 sisältää kausikorttilaiset ja ei edes tuhatta niin se tarkoittaisi kuitenkin vain noin 1000 myytyä kausikorttia. Se on kyllä tosi vähän. Toki mitä minä kritisoimaan, kun olen viimeksi joskus seitsemän vuotta sitten omistanut kausikortin. Omistaisin toki jos asuisin hieman lähempänä Kuopiota.Joo ei, kausikortit lasketaan tuohon yleisömäärään niin vääristää aika paljon.
Only in Lüga.Juuso Mäenpään laukaisuprosentti harjoitusotteluissa on ihan mukava. 300.
Kantner pääsee vain 250prosenttiin. Rissasella, Korhosella, Simontaipaleella ja Konsta Kapasella vaivaiset 100...
Noh, jos verrataan viime vuoden vastaavaan lukuun niin JYP-harjoituspelin ilmoitettu yleisömäärä oli 1445. On ainakin enemmän, oletettavasti.Jos ilmoitettu määrä 1900 sisältää kausikorttilaiset ja ei edes tuhatta niin se tarkoittaisi kuitenkin vain noin 1000 myytyä kausikorttia. Se on kyllä tosi vähän. Toki mitä minä kritisoimaan, kun olen viimeksi joskus seitsemän vuotta sitten omistanut kausikortin. Omistaisin toki jos asuisin hieman lähempänä Kuopiota.
Tiedän tämä olisi enemmän kuulunut vitutusketjuun.
Jos ilmoitettu määrä 1900 sisältää kausikorttilaiset ja ei edes tuhatta niin se tarkoittaisi kuitenkin vain noin 1000 myytyä kausikorttia. Se on kyllä tosi vähän. Toki mitä minä kritisoimaan, kun olen viimeksi joskus seitsemän vuotta sitten omistanut kausikortin. Omistaisin toki jos asuisin hieman lähempänä Kuopiota.
Tiedän tämä olisi enemmän kuulunut vitutusketjuun.
Toivotaan että Kantner jatkaa tätä tehoiluaan myös alkavalla kaudella. Ainakin hyvät lähtökohdat aivan huippukaudelle on olemassa.Koska enää yksi harjoituspeli jäljellä, josta ei kyllä kukaan enää nouse; Matyas Kantner voittaa preseasonin pistepörssin tehoin 6+6=12