Siinä viimeisessä nousukarsintapelissä Tami Tammisen Vaasan Urheilua vastaan oli hallissa porukkaa. Joku epäili, että 7000. Seisomakatsomoita oli vielä silloin useampia.Minulla on myös sellainen muistikuva että aikoinaan kun seisomakatsomot kiersi koko hallin, niin yleisökapasiteetti oli noin 5800. Pelejä en muista, mutta ne olivat niitä ensimmäisen kiekkobuumin aikaisija pelejä kun Niiralan montun ääni legenda Kari Myllys kuulutti monesti ennen peliä että tiivistetään siellä seisomakatsomoissa, sillä tulijoita on vielä paljon. Voi olla että aika kultaa muistot, mutta joskus kun seisomakatsomoissa oltiin kuin sillit purkissa, niin hallissa saattoi olla yli 6000 henkeä, mutta toki virallisissa tilastoissa näin ei tietenkäään ole.
Siinä viimeisessä nousukarsintapelissä Tami Tammisen Vaasan Urheilua vastaan oli hallissa porukkaa. Joku epäili, että 7000. Seisomakatsomoita oli vielä silloin useampia.
Minä olin kans! Oli siellä kyllä perkeleesti sakkia, mutta 7K on jo tosiaan liioittelua sen aikaiseen halliin.Olin paikalla ja muistan, että seisomakatsomossa oli aivan helvetin ahdasta. Sitä, että olisiko sinne halliin ollut mahdollista mahduttaa kumminkaan tuota 7000, niin vähän epäilen.
Itsekin olin paikalla, tultiin muistaakseni noin 1,5h ennen pelin alkua paikalle, että saatiin parhaat mahdolliset seisomapaikat, keskeltä nykyistä C-D katsomoa. Silloinhan oli vielä koko hallin ympäri seisomokatsomoa puolivälistä ylöspäin, paitsi ei pääkatsomossa.Minä olin kans! Oli siellä kyllä perkeleesti sakkia, mutta 7K on jo tosiaan liioittelua sen aikaiseen halliin.
Ei tuolloin liiga-nousun aikaan ollut juurikaan ylimääräistä, silloin oli jo tiukat määräykset. Mutta silloin ysärin alussa ainakin Jyp välierässä ja 94 KalPa-Jokerit -selännekurri -pelissä oli porukkaa enemmän kuin pipoa. Silloin huhuttiin noista ym. lukemista.
Kiva, että joku jaksaa vielä uskoa :)Nyt vaan se kauden paras erä, ja tehdään se 2-3 maalia. Jos IFK onnistui siinä, niin kyllä mekin. :)
Sit ois nähtykin kauden paskin ja paras erä samaan peliin :DNyt vaan se kauden paras erä, ja tehdään se 2-3 maalia. Jos IFK onnistui siinä, niin kyllä mekin. :)
Vaikka kausi päättyi jälleen valtavaan pettymykseen niin yhtä asiaa en vaihda ja se on KalPa. Jumbona, taikka kärkipaikalla.Kaveri kannattaa Tapparaa ja aina minulle kettuilee kun en lähde gloryhunteriksi völjyyn. Totean vaan aina että Kalen miehiä olen viimeseen henkäyksen asti. Vaikka ei edes viimeistä voiteluaan saisi Mestaruussaunassa, niin silti seuraan aina omiani. Laittakaa sitten Kalen huivi mukaan arkkuuni kun sen aika tulee.
Mikään muu noista miljoonajoukkueista ei tarjoa sellaista aitoa iloa voitoista (runkkareissakin) ja pettymystä tappioista. Ja sitten jos joskus sen mitalin joukkueemme voittaa, niin se tuntuu erityiseltä kun sitähän se KalPan kanssa totta vie on.
Täydellisesti puettu sanoiksi. Toman annettiin jatkaa vaikka monessa paikassa olisi viime keväänä laitettu kävelemään. Voi kysyä että millähän sitten tällä kaudella olisi ylletty näihin suorituksiin?Kaveri kannattaa Tapparaa ja aina minulle kettuilee kun en lähde gloryhunteriksi völjyyn. Totean vaan aina että Kalen miehiä olen viimeseen henkäyksen asti. Vaikka ei edes viimeistä voiteluaan saisi Mestaruussaunassa, niin silti seuraan aina omiani. Laittakaa sitten Kalen huivi mukaan arkkuuni kun sen aika tulee.
Mikään muu noista miljoonajoukkueista ei tarjoa sellaista aitoa iloa voitoista (runkkareissakin) ja pettymystä tappioista. Ja sitten jos joskus sen mitalin joukkueemme voittaa, niin se tuntuu erityiseltä kun sitähän se KalPan kanssa totta vie on.
Kyllä juuri näin.Vahva identiteetti ja omat kasvatit myös mitkä erityisellä tavalla tässä seurassa koskettaa.
Miesten sarjassa olisikin vähän kovempi temppu tehdä 70+ pistettä 36 peliin, joista osan Holopainen taisi olla loukissaKalpan pelaaja palkinnot: Vuoden paras pelaaja, Paras hyökkääjä ja paras Maalin tekijä: Elisa Holopainen!
Nyt miehistä joku mallia ottamaan.