Posilaari

  • 799 457
  • 4 043

Korjelovits

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kaljaa juonu jonkin verra. Naapurit varmasti kuullu kolme kertaa tänään, että jotai elämää suurempaa siellä neloskerroksen asunnossa seurataan. Come on KalPa loppuun asti! Joku päivä nostellaan pyttyä, toivottavasti oon sillo vielä hengissä.
Ps: Görtz, aina uskonu ja Rissanen, parempi myöhään ku ei milloinkaan.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Kaljaa juonu jonkin verra. Naapurit varmasti kuullu kolme kertaa tänään, että jotai elämää suurempaa siellä neloskerroksen asunnossa seurataan. Come on KalPa loppuun asti! Joku päivä nostellaan pyttyä, toivottavasti oon sillo vielä hengissä.
Ps: Görtz, aina uskonu ja Rissanen, parempi myöhään ku ei milloinkaan.
Kakkoskerros kuittaa. Aikalailla on ääni päässyt kohoomaan. Eilen ei jälkilähetys huutoja aiheuttanut, mutta tänään senkin edestä...
 
Suosikkijoukkue
KalPa
Kuvittelisin, että kotiyleisö on jotakuinkin tyytyväinen ensimmäisen erän pöhinään. Nyt se ehjä kuusikymppinen, ja sitten ratkomaan jatkoonmenijä Lahden Itku -areenalle. Huom, itku ei isku.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Loistavaa kun oma äippä vieressä tokaisee "Ei oo aikaa enää!", olin juuri sanomassa että älä ny jos Aapeli saa tosta vielä lätyn Lasselle. Noh, samassa sekunnissa kun oon avaamassa suutani, on kiekko maalissa. VAMOS!!!!!!!!!
Joo selostaja tyyliin:"..vieläkö Lappalainen ehtii...", olin jo päättänyt että ei ollessani jo matkalla vessaan.
Kantapää käännös suoritettu.
 

PAKKI69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa
Nyt alkaa sarja kääntymään lopullisesti! Karlsonkin maalaa ja lahen pulut vaan pölisee!!! Sulkasato! Ja Raami alkaa vasta lämpenemään pitkää kevättä kohti!
 

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Rento peli ja hatunnosto joukkueelle kylmänviileästä suorittamisesta. Tänään oli oikeanlaista kovuutta.

Nyt pitää sitten löytää keinot Lahdessa voittamiseen. Korostakaa vaikka pelsutyyliin vähän rikkeitä niin jospa noista selkäänajoista tulisi niillekkin penaltia.
 
Suosikkijoukkue
KalPa
Tiistaina se on sitten tälle kaudelle jo kuudes peli Lahdessa, jokohan se voitto nyt viimeinkin irtoaa tärkeimmässä mahdollisessa paikassa. Kyllä KalPa on pelillisesti selkeästi parempi näistä kahdesta, ja toivotaan, että se konkretisoituu tiistaina Lahdessa. Ja vaikka kausi päättyisikin Lahdessa, niin varsinkin nämä kolme kotipeliä ovat olleet selllaista nannaa kuopiolaiselle kiekkoyleisölle, että toivottavasti tämä näkyy myös kausikorttimyynnissä ensi kauden osalta. Että positiivisin mielin kohti game seveniä.
 

kiekkoniilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Yleisömäärä luonnollisesti oli posia mutta mikä on kalpan yleisöennätys? Onko se tämä 5300 ja millon se viimeksi on ollu? Tappara finaaleissa taidettiin mennä sillä ~5064
Eilisen, eli lauantain 25.3. Savon Sanomien mukaan hallia ei oltu nykyisellä kapasiteetilla loppuunmyyty aiemmin ja otsikkona oli "Niiralan montussa odottaa ennätysyleisö". Mietin kuitenkin, että onkohan joskus tarpeeksi kaukana menneisyydessä kapasiteetti ollut suurempikin - silloin, kun oli enemmän seisomapaikkoja? Muistaako / tietääkö joku varmaksi?
 

Liitteet

  • IMG_20230325_133821.jpg
    IMG_20230325_133821.jpg
    481,2 KB · kertaa luettu: 79

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Aikanaan hallin kapasiteetti oli muistaakseni 5880, sen ajan JypHt pelit oli melkeinpä järjestään loppuunmyytyjä, joten tuo lienee se ennätys.
Tämän lisäksi silloin 90-luvun-2000-luvun taitteessa mielestäni hallit buukattiin myös ns. ylitäyteen. Ei ollut niin justiinsa turvallisuuden jne kanssa. Nykyään sillä saralla hieman tarkempaa ja täten yleisömäärä pysyy aikalailla ilmoitetussa
 

Pande30

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Aikanaan hallin kapasiteetti oli muistaakseni 5880, sen ajan JypHt pelit oli melkeinpä järjestään loppuunmyytyjä, joten tuo lienee se ennätys.
Minulla on myös sellainen muistikuva että aikoinaan kun seisomakatsomot kiersi koko hallin, niin yleisökapasiteetti oli noin 5800. Pelejä en muista, mutta ne olivat niitä ensimmäisen kiekkobuumin aikaisija pelejä kun Niiralan montun ääni legenda Kari Myllys kuulutti monesti ennen peliä että tiivistetään siellä seisomakatsomoissa, sillä tulijoita on vielä paljon. Voi olla että aika kultaa muistot, mutta joskus kun seisomakatsomoissa oltiin kuin sillit purkissa, niin hallissa saattoi olla yli 6000 henkeä, mutta toki virallisissa tilastoissa näin ei tietenkäään ole.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös