Posilaari

  • 798 771
  • 4 043

PAKKI69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa
No huhuh, enpä olis uskonu alun jälkeen, et kalpa olis johdossa! Subtv muuten näyttää pelin.
 

Kalikankosto

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Toistaiseksi virtuaalinen hattu nostettu joukkueelle, hyvin poijjaat ryskää tilanteesta huolimatta. Ainoa miinus on tuo selostaja... raskasta kuunnella, kun se fanittaa aina KalPan vastustajaa.
Hyvää taistelua on ollut. Epäilen kyllä, että ei kestetä loppuun asti. Olen kyllä mielelläni väärässä.

Mun mielestä Mertsi selostaa ihan puolueettomasti. Jostakin syystä hän ei KalPasta tykkää, mutta mä en sitä selostamisesta huomaa.
 

Kuopionkukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Red Wings, ManU, Kups
Hyvää taistelua on ollut. Epäilen kyllä, että ei kestetä loppuun asti. Olen kyllä mielelläni väärässä.

Mun mielestä Mertsi selostaa ihan puolueettomasti. Jostakin syystä hän ei KalPasta tykkää, mutta mä en sitä selostamisesta huomaa.
Enemmänkin koen asian niin ettei kalpa ole mertsille juurikaan tuttu joukkue eikä näin osu hänen tutkaansa = vaikuttaa vaistomaisesti selostukseen
 

AriL

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Hyvää taistelua on ollut. Epäilen kyllä, että ei kestetä loppuun asti. Olen kyllä mielelläni väärässä.

Mun mielestä Mertsi selostaa ihan puolueettomasti. Jostakin syystä hän ei KalPasta tykkää, mutta mä en sitä selostamisesta huomaa.
No ei se ihan niin paha ole, kuin jos vastassa olisi pelsut. Erän loppua kohden alkoi jo hiukan antamaan siimaa kalpallekin. Kai nämä on korva-asioita, miten kukakin kuuntelee ja kuulee..
 

Kuopionkukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Red Wings, ManU, Kups
Oliver Kapanen. Jatkuvasti taistelee viimeisetkin millit kiekosta. Voittavia ratkaisuja, joukkuepeliä hienolla yksilötaidolla. Sanoisinko jopa että potentiaalia näkyy Kasperiakin enemmän
 

Brentti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Savon keltamustat
8 pelaajaa sivussa, heistä neljä suuressa ja merkittävässä roolissa. Maalissa IPKn ykkösmaalivahti, vastassa Nokia Areena ja Ilves. Vedot vastustajalle 32-12. Edessä neljä kakkosta ja ulosajo. Randelin painaa 32 seivin nollapelin ja aina helppo Ilves! Jännittävin peli hetkeen, kyllä tässä ihan syke nousi ja tunnetta oli kuin playoffeissa.
 

Nukkemurhaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Läpsytinpoppoo
Epäharhakiekkoa!
Kyllä. Nyt keskityttiin siihen mitä jo eilen Tomalta olisin halunnut nähdä, mutta sitä ei saatu. Eli sopeutettiin pelityyli vastustajan ja vallitsevan tilanteen mukaisesti.

Ensimmäistä kertaa tällä kaudella täytyy vilpittömästi kehua Miettistä sekä tottakai koko joukkuetta. Erinomainen peli ja jokainen noudatti ennalta sovittua suunnitemmaa loppuun saakka.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös