Ala ketjussa + yv.ssä maalin edessä. Sitä mihin itse odotinkin. Viimeinkö on paikallaan?Ehkäpä tässä on yks niitä Kantolan vahvuuksia ja syitä "miksi tätä roikotetaan mukana" kun muuten joukkue on näitä posken kääntäjiä muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.
Kannatan, todella hyvä tänään. Vaan kun Toma tajuisi vihdoin tuon että ei Kaitsu enää mihinkään kakkos-kolmos ketjuun kannata laittaa. Mutta tossa nelosessa ja kakkos yveellä maalin edessä todella hyvin hoiti tontin!Ala ketjussa + yv.ssä maalin edessä. Sitä mihin itse odotinkin. Viimeinkö on paikallaan?
Toivottavasti on, sillä aika paikallaan oli tänään.
+ Sheriffin hommat hoitui. Viimein.
Kantola ei ollut loistava mutta ei enää koko ajan umpisurkea.Tänään ei olla kyllä toistaiseksi annettu Ässille MITÄÄN palaa! Ollaan hallittu, tehty paikoista ja tapettu useimmat Ässien maalintekopaikkojen rakennukset. Yksi kauden parhaista ensimmäisistä 23 minuuteista nyt ainakin. Ja Kantola on ollut loistava
Näitä ei ilmeisesti voi KalPan osalta julkaista, koska pitää olla kahvipöytäkeskustelut hengissä myös toukokuussa. Näin olen itse asian ymmärtänyt ja tältä palstalta paljon tälle myös "tukea" saanut. Mitä sitä turhaa mitään julkaisemaan, koska kesäkuussa kokoontuu jälleen yhteistyökumppanit Tahkolla ja siellä voidaan Rissasen soppari julkaista aivan älyttömänä ryöstönä. Totuus lienee se, että Rissanen hakee vielä parempaa sopparia jostain muualta. Sissonsin option julkaisu tulisiko vaikka pääsiäisenä? "Pääsiäisen lahja kannattajille, Sissonsin optio on käytetty" Näihin tammi-helmikuun aikoihin kait pitäisi alkaa optioita lyömään lukkoon.Rissanen 11+26=37
Jatkosoppari olis ihan kiva. Vai oliko Mullikan juttu fake and hetero?
Jotenkin haluan nähdä eilisen suunnannäyttäjänä eli tappio ois vienyt taistoon 10. sijasta ja nyttemmin tullaan kyllä täysin pelaamaan paikasta kuuden sakkiin.Oli kyllä ilo katsoa vaihteeksi tuollaista peliä. Tätä olen odottanut ja myönnän, että itsellä oli usko mennyt jo moneen kertaan. Tätä lisää kiitos.